Legend of Zelda: Skyward Sword
Moderator: Moderatorzy
Moim zdaniem pomysły wykorzystane w MM są do użycia tylko raz ponieważ różni się ona od pozostałych części.Tak samo z pomysłami z WW.Pomysły z TP i OoT są jeszcze możliwe do wykorzystania.Nie wiem czemu tak uważam ale takie jest moje zdanie.
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Przecież każda nowsza część czerpie pomysły ze starszych części + dodaje nowe. System 3 dni to co innego, bo to pewien schemat rozgrywki która odróżnia grę od pozostałych, cała gra gdziekolwiek by się nie było odbywa się na czas..
Żeglowanie w WW to również zmieniony schemat, ale poruszania się po świecie, który wykorzystano ponownie w PH (w nieco inny sposób).
Żeglowanie w WW to również zmieniony schemat, ale poruszania się po świecie, który wykorzystano ponownie w PH (w nieco inny sposób).
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
Ruzmiem Twoje podniecenie i cały ten hype wokół nowej Zeldy. Też czekam na jakieś info, ale nie spodziewam się cudów. Boję się za to, że N może całkiem spartolić serię, robiąc ja za bardzo casualową- albo tym, że ta ich innowacja trybu gry ( nie pamiętam słowa, lol ) nie przyjmie się aż tak pozytywnie.
PS: To Luise z Zero no Tsukaima.
PS: To Luise z Zero no Tsukaima.
Kruppol pisze:Amek ma racje. N nie może zrobić wszystkiego nowe, musi coś zaczerpnąć ze starszych cześci
I wcale nie sugeruje że powinni zrobić jakąś rewolucje tylko żeby zrobili chociaż trochę zmian i lekko zmienili schemat.Nie żeby tylko świat-dungeon-świat-dungeon.Rozumiecie mnie?
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Przecież oni mówią o tym od dawna. Spodziewam się jakiegoś przełomu, ale jeśli go nie będzie to trudno - nie będę płakać z tego powodu ; )
Jeśli to zrobią to pewnie w formie super guide'a, żeby każdy niemowlak mógł to przejść.. Mogą również dodać wybór poziomów trudności - ale to raczej niemożliwe..
Amek pisze:robiąc ja za bardzo casualową
Jeśli to zrobią to pewnie w formie super guide'a, żeby każdy niemowlak mógł to przejść.. Mogą również dodać wybór poziomów trudności - ale to raczej niemożliwe..
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
- Mary1517
- Zora
- Posty: 211
- Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Super Guide w Zeldzie własnie by sie sprawdził bardzo dobrze. Wystarczy, że Super Guide na mapie dungeona rysował by konkretną trase jaką gracz musi przejść żeby nie zabłądzić ale jednocześnie nie ujawniał by tajnych schowków w ścianach podłogach czy gdziekolwiek gdzie zazwyczaj są pochowane skrzynki z rupiee. Wyobraźcie sobie mape świątyni wody albo lasu z Ocariny na której macie narysowaną ścieżke, najpierw idziesz tu, potem tu, potem tu. I mamy po frustracji
W SMG2 teraz będzie i Cosmic Guide i jeszcze Hint TV dający podpowiedzi co do lvl'a ale czy gra jest przez to łatwiejsza? Nic a nic, SMG2 jest o wiele trudniejsze od SMG, widać już po samych trailerach. A mi takie rzeczy nie przeszkadzają, niech sobie są, nikt mnie nie zmusza, żeby z tego korzystać.
Co do WM+: widać że teatr i aktorstwo to najważniejsze aspekty kultury Japońskiej zaraz po malarstwie: drugi raz dałam sie nabrać na "motion controll", jak Wii było pokazane pierwszy raz wszyscy liczyli na to, że będzie 1:1, nie było, dali WM+ i mówią że teraz jest... przykro mi, ale jak miałam ostatnio okazje zagrać w MediaMarkt w Wii Sports Resourt to różnicy nie odczułam... nie wiem czy może po prostu było coś źle wykalibrowane czy baterie w locie były słabe, albo w ogóle sprzęt był zniszczony, ale WM+ to ściema a nie 1:1.
W SMG2 teraz będzie i Cosmic Guide i jeszcze Hint TV dający podpowiedzi co do lvl'a ale czy gra jest przez to łatwiejsza? Nic a nic, SMG2 jest o wiele trudniejsze od SMG, widać już po samych trailerach. A mi takie rzeczy nie przeszkadzają, niech sobie są, nikt mnie nie zmusza, żeby z tego korzystać.
Co do WM+: widać że teatr i aktorstwo to najważniejsze aspekty kultury Japońskiej zaraz po malarstwie: drugi raz dałam sie nabrać na "motion controll", jak Wii było pokazane pierwszy raz wszyscy liczyli na to, że będzie 1:1, nie było, dali WM+ i mówią że teraz jest... przykro mi, ale jak miałam ostatnio okazje zagrać w MediaMarkt w Wii Sports Resourt to różnicy nie odczułam... nie wiem czy może po prostu było coś źle wykalibrowane czy baterie w locie były słabe, albo w ogóle sprzęt był zniszczony, ale WM+ to ściema a nie 1:1.
Mary1517 pisze:Super Guide w Zeldzie własnie by sie sprawdził bardzo dobrze. Wystarczy, że Super Guide na mapie dungeona rysował by konkretną trase jaką gracz musi przejść żeby nie zabłądzić ale jednocześnie nie ujawniał by tajnych schowków w ścianach podłogach czy gdziekolwiek gdzie zazwyczaj są pochowane skrzynki z rupiee. Wyobraźcie sobie mape świątyni wody albo lasu z Ocariny na której macie narysowaną ścieżke, najpierw idziesz tu, potem tu, potem tu. I mamy po frustracji
Mam nadzieję, że taka opcja była by do wyłączenia ;__ ;
Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości