Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 11 maja 10, 19:38

Moim zdaniem pomysły wykorzystane w MM są do użycia tylko raz ponieważ różni się ona od pozostałych części.Tak samo z pomysłami z WW.Pomysły z TP i OoT są jeszcze możliwe do wykorzystania.Nie wiem czemu tak uważam ale takie jest moje zdanie. :)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 11 maja 10, 20:18

Przecież każda nowsza część czerpie pomysły ze starszych części + dodaje nowe. System 3 dni to co innego, bo to pewien schemat rozgrywki która odróżnia grę od pozostałych, cała gra gdziekolwiek by się nie było odbywa się na czas..

Żeglowanie w WW to również zmieniony schemat, ale poruszania się po świecie, który wykorzystano ponownie w PH (w nieco inny sposób).
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Toon
VIP
VIP
Posty: 572
Rejestracja: 13 kwietnia 09, 19:40

Postautor: Toon » 13 maja 10, 17:36

Amek pisze:
* Final Fantasy XIV (PS3, PC)


To mnie najbardziej zaciekawiło. Nowy FF na PC?
Poza tym, wciąż 0 info o HL2: Episode 3. :/


Tak bo to będzie ONLINE. Tak jak 11.

Zeby nie było OFFTopa to:
Jak myślicie co z Mowej Zeldy na Wii pokażą na E3? Ja obstawiam że Teasera. A wy?

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 13 maja 10, 18:43

Na 100% będzie trailer i gameplay i mnóstwo screenów.Mówię wam.To zrobi furore na całym świecie!!! :22
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 13 maja 10, 18:50

ganon pisze:To zrobi furore na całym świecie!!!

Nie przesadzajmy.

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 13 maja 10, 19:02

Może i rzeczywiście przesadzam ale jestem tak podniecone że za ponad 30 dni będziemy wiedzieć jak będzie wyglądać gra na którą wszyscy czekamy od ponad 4 lat!!!

PS:Co to za postać co masz w avku Amek???
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 13 maja 10, 19:38

Ruzmiem Twoje podniecenie i cały ten hype wokół nowej Zeldy. Też czekam na jakieś info, ale nie spodziewam się cudów. Boję się za to, że N może całkiem spartolić serię, robiąc ja za bardzo casualową- albo tym, że ta ich innowacja trybu gry ( nie pamiętam słowa, lol ) nie przyjmie się aż tak pozytywnie.

PS: To Luise z Zero no Tsukaima.

Awatar użytkownika
Kruppol
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1138
Rejestracja: 13 kwietnia 07, 14:59
Lokalizacja: Chorzów

Postautor: Kruppol » 14 maja 10, 06:31

Amek ma racje. N nie może zrobić wszystkiego nowe, musi coś zaczerpnąć ze starszych cześci, co do cudów, to spodziewam się ich tak pół na pół. Np - Diablo 3 = Miodzio. Assasins creed - Shit moim zdaniem.
Obrazek
FALCON PAWNCH!

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 14 maja 10, 20:41

Kruppol pisze:Amek ma racje. N nie może zrobić wszystkiego nowe, musi coś zaczerpnąć ze starszych cześci

I wcale nie sugeruje że powinni zrobić jakąś rewolucje tylko żeby zrobili chociaż trochę zmian i lekko zmienili schemat.Nie żeby tylko świat-dungeon-świat-dungeon.Rozumiecie mnie?
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 14 maja 10, 21:21

Przecież oni mówią o tym od dawna. Spodziewam się jakiegoś przełomu, ale jeśli go nie będzie to trudno - nie będę płakać z tego powodu ; )

Amek pisze:robiąc ja za bardzo casualową

Jeśli to zrobią to pewnie w formie super guide'a, żeby każdy niemowlak mógł to przejść.. Mogą również dodać wybór poziomów trudności - ale to raczej niemożliwe..
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 14 maja 10, 21:27

MasterLink pisze:Jeśli to zrobią to pewnie w formie super guide'a

Moim skromnym zdaniem nie ma szans aby w Zeldzie było coś takiego jak Super Guide.To dobre dla gier które są banalne i proste.Zelda taka nie jest.
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 15 maja 10, 06:10

Wii Motion + zmusza do czegoś nowego
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 15 maja 10, 17:11

Śmierć zabija.

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 16 maja 10, 13:26

Super Guide w Zeldzie własnie by sie sprawdził bardzo dobrze. Wystarczy, że Super Guide na mapie dungeona rysował by konkretną trase jaką gracz musi przejść żeby nie zabłądzić ale jednocześnie nie ujawniał by tajnych schowków w ścianach podłogach czy gdziekolwiek gdzie zazwyczaj są pochowane skrzynki z rupiee. Wyobraźcie sobie mape świątyni wody albo lasu z Ocariny na której macie narysowaną ścieżke, najpierw idziesz tu, potem tu, potem tu. I mamy po frustracji :P
W SMG2 teraz będzie i Cosmic Guide i jeszcze Hint TV dający podpowiedzi co do lvl'a ale czy gra jest przez to łatwiejsza? Nic a nic, SMG2 jest o wiele trudniejsze od SMG, widać już po samych trailerach. A mi takie rzeczy nie przeszkadzają, niech sobie są, nikt mnie nie zmusza, żeby z tego korzystać.
Co do WM+: widać że teatr i aktorstwo to najważniejsze aspekty kultury Japońskiej zaraz po malarstwie: drugi raz dałam sie nabrać na "motion controll", jak Wii było pokazane pierwszy raz wszyscy liczyli na to, że będzie 1:1, nie było, dali WM+ i mówią że teraz jest... przykro mi, ale jak miałam ostatnio okazje zagrać w MediaMarkt w Wii Sports Resourt to różnicy nie odczułam... nie wiem czy może po prostu było coś źle wykalibrowane czy baterie w locie były słabe, albo w ogóle sprzęt był zniszczony, ale WM+ to ściema a nie 1:1.
Obrazek

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 16 maja 10, 14:01

Mary1517 pisze:Super Guide w Zeldzie własnie by sie sprawdził bardzo dobrze. Wystarczy, że Super Guide na mapie dungeona rysował by konkretną trase jaką gracz musi przejść żeby nie zabłądzić ale jednocześnie nie ujawniał by tajnych schowków w ścianach podłogach czy gdziekolwiek gdzie zazwyczaj są pochowane skrzynki z rupiee. Wyobraźcie sobie mape świątyni wody albo lasu z Ocariny na której macie narysowaną ścieżke, najpierw idziesz tu, potem tu, potem tu. I mamy po frustracji


Mam nadzieję, że taka opcja była by do wyłączenia ;__ ;


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości