Następny mędrzec
Teraz pora poszukać kolejnego mędrca, zastępcę Fado. Pamiętasz skrzypce, jakie trzymał? Kojarzysz kogoś, kto może mieć podobne? Oczywiście! Makar! Płyń więc do Forest Haven. Jeśli porozmawiasz z Drzewem Deku, dowiesz się, że Makar ćwiczy gdzieś granie na skrzypcach. Wyjdź z lasu, wskocz do rzeczki i daj się ponieść nurtowi. Wyjdź na ląd, gdy będziesz mógł. Znajdziesz się niedaleko pierwszego Boko Baba w drodze do lasu. Słyszysz muzyczkę? Spójrz na dwa wodospady. Z prawego wydobywają się nutki. Użyj Grappling Hook na kołku na górze i wskocz w wodospad. Znajdziesz się w jaskini, gdzie Makar ćwiczy swoje granie. Porozmawiaj z nim i zagraj na Windwakerze Wind God's Aria. Po "koncercie" Makar oprzytomnieje i przebudzi się jako nowy Mędrzec Świątyni Wiatru. Teraz trzeba pójść do Wind Temple. Płyń więc do wyspy Gale Isle. Tym razem King of Red Lions nie powie ci, jakie specjalne zdolności posiada Makar, ale to żaden problem - dowiesz się tego za chwilę. Zagrajcie razem przed kamieniem Wind God's Aria, a otworzy się przejście do Wind Temple.