Snowpeak Ruins - opis przejścia cz. 2

Jak już weźmiemy "Ball and Chain" idziemy do czerwonego punktu na mapie. Lód rozwalamy za pomocą nowej broni. Możemy też rozwalać rycerzy obok. W jednym z nich znajdziemy potworka, za którego ubicie dostaniemy 100 rupii. Przede wszystkim otwórz skrzynkę. Znajdziesz w niej...... Tadadadam: .....Kozi ser po Ordońsku. Jak widać Yeta wykorzystuje nas w celu zaspokojenia swoich kubków smakowych. No to wychodzimy na dwór i biegniemy prosto, i wchodzimy do drzwi (są po prawej stronie ściany). Jesteśmy w pokoju z Yetą. Skręcamy w prawo do drzwi i idziemy do Yeto. Dajemy mu ser (no tak jakby dajemy). Wracamy do pokoju z Yetą i pytamy się o drogę. Idziemy do drzwi naprzeciwko tych drzwi przez które przed sekundą przechodziliśmy. Skręcamy w lewo i wychodzimy na dwór. Przesuwamy lub walimy z nowej broni w blok. Idziemy dalej bierzemy jeden głaz i wracamy. Przenosimy go maszynką na ścianie (wieszamy się na drążku kładziemy kamień i przechodzimy przez drzwi i po drugiej stronie znowu się wieszamy). Bierzemy kamień, biegniemy. Widzicie lód po prawej. Rozwalcie go. Kamień zostawcie na potem. Biegnijcie w górę (bez kamienia kazałem wam go przecież zostawić). Rozwalajcie potwory nową bronią, uważajcie na śnieg wyziewany przez stwory. Małymi potworkami się nie zajmujcie. Lećcie na górę i rozwalcie lód. Skręcamy w lewo i do drzwi. Rozwalcie potwora po lewo i rozhuśtajcie żyrandol (chyba domyślacie się czym). Wskakujecie na niego i na drugą stronę do skrzynki. Macie mały kluczyk. Wracamy do drzwi idziemy prosto, w prawo i otwieramy kłódkę. Rozwalamy lód po prawej i huśtamy żyrandol przeskakujemy po nim na drugą stronę (uwaga na lodowego rycerza). W razie spadnięcia zaczepiamy się clawshotem o kratkę, która była pod lodem. Otwieramy drzwi potem następne. Pchamy blok znajdujący się po lewej stronie. Skaczemy na dół i rozwalamy lód na przycisku i na bloku. Bloki pchamy z następującą kombinacją:

mapka pomocnicza


1 do przodu, 1 w lewo, 1 do tyłu, 3 do tyłu, 3 w lewo, 2 do przodu, 1 w prawo, 1 do przodu, 1 w lewo, 1 do tyłu, 3 w prawo, 3 do przodu, 3 w lewo, 3 do tyłu

Dostajemy się po skrzynkach na górę i idziemy do nowo otwartych drzwi. Idziemy w lewo do trzech rycerzy. Zaczepiamy się o przyssawkę, aby się przedostać przez murek (przyssawka jest na górnej ścianie). Wchodzimy przez drzwi rozwalamy blok po prawej i bujamy żyrandol. Wskakujemy i bujamy żyrandol po lewej. Skaczemy, rozbujamy następny i przeskakujemy. Otwieramy skrzynkę i wychodzimy. Skaczemy w prawo, po skrzynkach na górę, prosto i wychodzimy drzwiami. Tymi na wprost, nie po lewej. Jak dobrze wyszliście to widzicie potworki, które "ślizgają" w waszą stronę. Musicie wejść w pierwsze drzwi po lewej (te zamknięte na kłódkę). Rozwalacie potwory i posuwacie bloki. Teraz idziecie na dół po wcześniej przygotowany kamień. Idziecie z nim do armaty na górę i wystrzelacie głaz w stronę dziury, która powstała po usunięciu bloków. Idziemy po niego i przenosimy za pomocą maszynki koło drzwi po prawej. Po przeniesieniu bierzemy kamień i wystrzelamy go w stronę potwora z lodu za pomocą armatki która widzimy po przyjściu tutaj. Skaczemy w prawo na dół i idziemy do drzwi z kraty. Idziemy w lewo do góry po drabinie wchodzimy do drzwi po prawej. Rozwalcie wszystkie sople lub rycerzy jeśli spadną. Po tym idziemy do skrzyni i wyciągamy.... Klucz do sypialni (tak naprawdę to private room)!!! No i wychodzimy na dwór. Spotykamy Yetę. Idziemy na górę i otwieramy sypialnię. Po krótkim filmiku czeka nas walka. Najpierw rozwalamy wielkie jajo Ball and Chain’em. Potem musimy rollować przy ścianie wokół całej planszy. Czekamy aż wszystkie kołki spadną. Potem stajem w miejscu i czekamy aż pojawią się nad nam w kręgu. Musimy szybko ustalić wyjście z kręgu. Musimy z niego uciec gdy kołki spadną bo inaczej Yeta nas przygniecie. Gdy spadnie walimy ją z kuli. Parę takich razów i padnie. Za walkę dostajemy kawałek lustra i serducho.

Autor: XxXRafcioXxX