Arbiter's Grounds - opis przejścia
Po wejściu do świątyni idź prosto, obróć się w prawo i zaczep się Clawshotem okrągłej kratki na ścianie. Znajdziesz się na drugiej skarpie, potem przeskakuj pomiędzy platformami. Kiedy zobaczysz zamkniętą bramę idź w lewo (tam gdzie jest ogrodzone). Gdy tam będziesz, załatw szkielety wydobywające się z piasku i przyciągnij dźwignię clawshotem, potem złap ją i ciągnij. Brama się otworzy. Idź prosto do drzwi z kłódką – na lewo możesz uzupełnić zapas oleju do lampy. – Ale miejsce w które musisz iść jest na prawo, idź do końca korytarza do skrzyni – niej klucz. Wróć do drzwi i otwórz je. Za drzwiami znajdziesz się w ciemnym pomieszczeniu. Idź prosto do zamkniętych drzwi – po obu stronach drzwi znajdują się znicze. Zapal je używając lampy – krata się otworzy! Idź do drzwi. Za drzwiami znajdziesz się w komnacie (nazwijmy ja komnatą X) zobaczysz scenkę jak cztery duchy zabierają niebieskie płomienie. Po zabraniu płomieni drzwi się zatrzaskują.
Potem pojedynek z duchem – zmień się w wilka. Włącz wilkiem SENSE – zlockuj ducha i kiedy duch robi zamach skocz na niego (przycisk A) – potem naciskaj cały czas A-A-A-A… (powtarzaj tą czynność aż do skutku) – potem wyrwij duchowi Poe’s Soul (czerwono-czarna – kula). Masz już pierwszy płomień. Pozostają jeszcze trzy! Podejdź do szaty ducha włącz SENSE i zapamiętaj jego zapach. Idź po zapachu – zaprowadzi cię w pewne miejsce – użyj DIG – kopania aby odsłonić dźwignię. Ciągnij! Otworzy się podziemne przejście. Idź na dół po schodach i otwórz drzwi.
Za drzwiami będziesz musiał zmienić się w człowieka – żeby przesunąć „dźwignię”. Chwyć ją i pchaj. Otworzy się przejście – zabij mumię i otwórz skrzynię – w niej klucz. Zlokalizuj dziurę w suficie i miejsce do zaczepienia clawshotem – wejdź na górę używając clawshota. Jak tylko wejdziesz spójrz za siebie – zobaczysz drzwi, idź do nich. Idź prosto do ciemnego pomieszczenia z niebieskimi płomieniami, zmień się w wilka. Użyj SENSE i znajdź drugiego ducha (załatw go tak samo jak pierwszego). Potem wróć do komnaty X – tą samą drogą.
W komnacie zapali się drugi płomień. Kiedy będzie na schodach idź prosto, potem zrób ostry zakręt w lewo – zobaczysz drzwi. Za drzwiami idź prosto do drzwi z kłódką – masz już klucz otwórz je. Potem idź w prawo uważaj na kolce wyskakujące z piasku, wejdź na wyższy punkt muru – zobaczysz tam skrzynię, przeciągnij ją aż spadnie centymetr na dół. Potem pchaj ją do ściany ile się da. Potem wejdź po schodach i idź w prawo do dźwigni. Ciągnij ją aż platforma na łańcuchach uniesie się do góry i zaskoczy – teraz możesz przejść – idź zanim platforma opadnie. Idź prosto po schodach aż dojdziesz do statuy. Przesuń ją od lewej idź w prawo aż dojdziesz do skrzyni – w niej klucz – kieruj się do drzwi z kłódką. Za drzwiami idź korytarzem w prawo, potem w lewo prosto, w lewo i prosto do ściany. Zmień się w wilka włącz SENSE po użyj DIG w miejscu które wskazuje ci zapach. Przesuń dźwignię otworzy się przejście z trzecim duchem – załatw go! Potem idź do drzwi gdzie palą się znicze.
Za drzwiami idź w prawo aż napotkasz na skrzynie – w niej klucz. Potem włącz SENSE i pozbyć się szczurów! Potem idź w stronę drzwi z kłódką przy których palą się znicze. Otwórz je – znajdziesz się na górze w komnacie X. Idź prosto do drzwi naprzeciw. Uważaj żebyś nie spadł na dół. Za drzwiami idź w lewo potem w prawo. Przesuń skrzynię ile się da i wejdź na nią. Złap dźwignię i ciągnij (platforma na łańcuchach uniesie się) aż zaskoczy. Stań po środku tam gdzie była platforma – kiedy opadnie znajdziesz się w jej środku. Potem wejdź na platformę i idź do drzwi. Za drzwiami idź prosto. Teraz walka ze szkieletami. Użyj kombinacji strzała bomba. Kiedy drzwi się otworzą idź do nich. Za drzwiami idź po schodach do pomnika. Zapal znicz najbardziej wysunięty – a potem znicz na prawo przy samej ścianie.
Przejście się otworzy idź do drzwi. Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu z ostatnim duchem – załatw go tak samo. Duch ma swoje klony więc musisz atakować właściwego.
Potem idź z powrotem do komnaty X. Masz już wszystkie ognie – wrota się otworzyły idź!
Za drzwiami idź prosto i skręć w lewo do drzwi. Za drzwiami skocz na dół, popchnij dźwignię dwa razy – potem znajdź korytarz prowadzący do skrzyni – w niej klucz. Wróć do dźwigni i przesuń ją na sam dół – na samym dole są drzwi z kłódką. Za drzwiami idź prosto i omijaj przeszkody w postaci kolców. Na końcu korytarza po prawej znajdziesz dźwignię, Ciągnij za nią a przejście się otworzy – przejście się zamyka więc spiesz się! Za drzwiami idź w lewo, potem prosto, potem na lewo do drzwi. Idź prosto – omiń kręcącą się przeszkodę z kolcami. Zabij trzy szkielety znajdujące się w pomieszczeniu – wrota się otworzą. Uróć do kręcącej się przeszkody i skręć w prawo potem prosto i znowu w prawo i prosto aż do przesmyku – przeskocz go i idź do drzwi. Mini Boss – na początku przetnij liny przy dużym mieczu. Potem zmień się w wilka , poczekaj aż boss zamachnie się mieczem potem skocz na potwora – tak samo jak z duchami. Potem boss się uniesie – zmień się w linka i strzel z łuku w łeb potwora. Potem jak spadnie nawalaj go mieczem (powtarzaj czynności aż do skutku).
Po pokonaniu bossa idź prosto korytarzem aż do skrzyni – znajdziesz w niej Spinner.
Po zdobyciu Spinnera zlokalizuj na ścianie z prawej lub z lewej „szczerbinkę –podejdź do niej i użyj Spiner – kiedy wbije się w szczerbinkę będziesz kierować się w stronę drzwi. Otwórz je. Za drzwiami zlokalizuj szczerbinkę po lewej stronie – użyj Spinnera – przy samym końcu przeskocz (przycisk B) na drugą szczerbinkę po prawej która wyniesie cię w miejsce przy kolejnych drzwiach. Idź do drzwi. Za nimi użyj Spinnera aby się rozpędzić. Przeskakuj Spinnerem pomiędzy szczerbinkami, aż do szczerbiny prowadzącej na lewo od Głównego Posągu na ścianie. Jak dobrze pójdzie znajdziesz się w strefie z kręcącą się platformą z ramionami – na niej kolce. Idź w górę, zobaczysz szczerbinkę – użyj Spinnera. Jak już się na niej znajdziesz uważaj na kręcącą się platformę z kolcami – potem przeskakuj pomiędzy szczerbinkami aż znajdziesz się w miejscu na prawo od Głównego Posągu. Potem wejdź na wysepkę – i użyj Spinnera – zaczep się nim o szczerbinkę aż wyniesie cię na górę – zobaczysz przed sobą kolejny posąg (najlepiej nie ruszaj przycisków). Od posągu idź i prawo na górę – potem zrób ostry zakręt w prawo/lewo (w zależności od której strony wszedłeś).
Teraz użyj Spinnera – unikaj przeszkód i kieruj się w stronę drzwi. Za nimi znajdziesz skrzynię w niej Big Key. Na ścianie zobaczysz szczerbinkę lewa/prawa. Użyj Spinnera – znajdziesz się w miejscu w którym już wcześniej byłeś. Na środku zobaczysz miejsce na Spinner. Umieść tam – po czym naciskaj cały czas B, B, B… aż drzwi (ściana) się otworzą.
Potem idź tam. W ścianie po lewej stronie zobaczysz szczerbinkę – wiesz co robić – Spinner! Kiedy będziesz na odpowiednio dużej wysokości zeskocz Spinnerem na platformę po środku – na środku niej znajdziesz kolejne miejsce na Spinner (naciskaj B, B, B…) aż znicze się zapalą i wysunie się na górę szlak. Zaczep Spinner i kieruj się na górę do drzwi z dużą kłódką
Boss – Pierwsze starcie! Zaczep Spinner na szczerbinie – na krawędzi piaskowego pola, po czym odbij się od niej (przycisk B) i kieruj się do kręgosłupa potwora – przy kręgosłupie naciśnij B. Unikaj przeciwników wydobywających się z pod piasku. Powtarzaj czynność aż do skutku. Po walce zlokalizuj kolejne miejsce na Spinnera i naciskaj B, B, B… aż platforma uniesie się. Drugie starcie! Zaczep się Spinerem i kieruj się w stronę głowy potwora (unikaj przeszkód przeskakując). Gdy będziesz przy głowie potwora odbij się od ściany (B) – walniesz w potwora – głowa spadnie. Potem nawalaj w miecz na głowie potwora. Powtarzaj czynność aż do skutku. Po walce otrzymasz serce.
Autor: MasterLink
Autor: MasterLink