Części serc

A więc masz kłopoty ze znalezieniem części serca. Zanim jednak czegokolwiek zaczniesz szukać na tej stronie i zepsujesz sobie czystą radochę wynikającą z samodzielnego odkrycia sekretu, pomyśl przez chwilę:
Zaczynasz z 3 sercami. W grze znajduje się 8 wielkich podziemi w których odszukasz po jednym pełnym sercu za bossa, oraz dwie mniejsze części stanowiące równowartość jednej piątej pełnego. Znajdziesz je z łatwością ze względu na to że bossów tak czy inaczej musisz pokonać a mały teren poszukiwań, mapa oraz kompas pomogą ci przy jednych piątych. Daje nam to w sumie 14 i 1/5 serca omijając wszystko poza świątyniami, oraz raptem 29 części (czyli 5 i 4/5 serca) w innych lokacjach. I brzmiałoby to może całkiem nieprzyjemnie, gdyby nie fakt, że zawsze za jedyne 10 rupee możesz udać się do wróżki w południowej części miasta, a ona, zapytana o sprawy miłości, wskaże ci wizję miejsca w którym możesz zdobyć upragnione serca.
Znając odpowiednią lokalizację, kwestia zdobycia jest już czystą formalnością: trochę kombinowania, ewentualnie odpowiedni przedmiot i tyle. Naprawdę: spróbuj bez poradnika.
UWAGA: Wszystkie porady dostosowane są do wersji gry na Wii, będącej lustrzanym odbiciem odpowiednika na GC. Jeżeli więc korzystasz z tej konsoli, by zrozumieć dobrze przedstawione wskazówki, należy odwrócić wszystkie horyzontalne informacje dotyczące położenia serc, tj: wschód na zachód, lewo na prawo, etc.


POCZĄTEK
Wymagania: Latarnia
-W drodze do pierwszej świątyni, na bagnach, znajduje się jaskinia, w której to zdobywa się klucz potrzebny do dalszej drogi. Zapalając obydwie pochodnie w środku spowodujesz pojawienie się skrzyni, w której znajduje się serce. Jeżeli nie zrobiłeś tego wtedy, za pierwszą przydarzającą się okazją, będziesz musiał/a odganiać mgłę za pomocą latarni by się tam dostać.

ŚWIĄTYNIA LASU
Wymagania: Brak
-W pokoju głównym (drugim w kolejności który odwiedzasz po wejściu do świątyni), skieruj się w stronę wschodnią, do przejścia zakrytego pajęczyną. Znajdują się tam wielkie Linkożerne rośliny, do których należy wrzucać bomblingi. Za jedną z tych roślin znajduje się ukryty pokój i skrzynia.
Wymagania: Bumerang Wichury
-Po zdobyciu bumerangu, wróć się do pokoju ze stworami ukrywającymi się pod płytkami chodnikowymi. Zgaś wszystkie pochodnie znajdujące się w nim, a schody wsuną się w ziemię ukazując skrzynię.

PO ŚWIĄTYNI LASU
Wymagania: Bumerang Wichury
-Na południowych polach Hyrule znajduje się drobny, drewniany most. Tuż przed jego południowym brzegiem znajduje się kilka drzew – a na jednym z nich serce. Ze względu na brak naturalnego talentu do wspinaczki naszego bohatera, polecałbym użyć bumerangu do ściągnięcia tej części.
-Co więcej, w wąwozie Kakariko, przy północno wschodniej krawędzi znajduje się sporawe wzniesienie. Przyglądając mu się uważnie, zauważysz że na samym szczycie znajduje się kolejna 1/5 serca. Chyba wiesz co masz zrobić.

KOPALNIE GORONÓW
Wymagania: Żelazne buty
-Kiedy po raz pierwszy obdarzony zostaniesz niewątpliwym przywilejem spacerowania po suficie (tuż po spotkaniu pierwszego starca Goronów), przejdź się w północno zachodnią stronę sali. Pod tobą powinna być półka skalna ze skrzynią.
-W sali na drugim piętrze z mostem zwodzonym i dwoma magnesami, przy wschodniej ścianie znajduje się występ skalny. Z łatwością znajdziesz tam skrzynie. W razie czego skorzystaj z kompasu.

PO KOPALNI GORONÓW
Wymagania: Epona
-Kiedy zdobędziesz z powrotem Eponę i wrócisz do rodzinnej wioski będziesz znów miał okazję ganiać za kozami. Tym razem jednak, dostaniesz za to nagrodę.
Wymagania: Bomby, żelazne buty
-Przy południowo wschodnim wjeździe do Kakariko znajduje się potężny blok skalny. Cóż to jednak jest za przeciwnik dla twojego nowego zestawu bomb? W jaskini znajdziesz kilka kurczaków (…), oraz ścieżkę prowadzącą dalej, za źródło. Dzięki żelaznym butom dostaniesz się na jego dno, gdzie czekać będzie na ciebie kolejna część serca.
Wymagania: Bomby, łuk, bumerang.
-Być może wypróbowałeś już combo łuk + bomby? Nad tym blokiem skalnym, o którym mowa jest wyżej, jest kilka głazów, tuż koło drzewa. Widzisz? Fantastycznie. To się pobaw. A potem rzuć bumerangiem.
Wymagania: łuk
-Przejdź się do strażnicy, znajdującej się w najwyższej części Kakariko, po jego północno zachodniej części. Porozmawiaj z Telo by pochwalić się swoim ostatnim nabytkiem znalezionym w Kopalniach, a będziesz już tylko o jedną mini gierkę przed kolejną częścią serca.
Wymagania: Bomby, lampa
-W południowej części wąwozu Kakariko znajduje się jaskinia zablokowana przez wielki głaz. Głaz potraktuj bombą, po czym pospaceruj sobie po nowoodkrytym mini podziemiu. W jednym z jego odnóg zobaczysz dwie pochodnie – po ich zapaleniu pojawi się skrzynia z tak upragnioną zawartością.
Wymagania: Bomby
-Za północnym wyjściem z Kakariko znajduje się zachodnia sekcja pół Hyrule. Podążając jej zachodnią krawędzią dotrzesz w końcu do kolejnego w twojej karierze głazu. Niech no zgadnę… errr.. bomba? Wędrując dalej, po odkrytej ścieżce, wejdziesz wysoko na skały, gdzie powinieneś potraktować kolejny głaz albo combem łuk + bomba, albo, w wypadku braku strzał, samą, zręcznie rzuconą bombą. Przeskocz nad urwiskiem, rozglądnij się nieco, a zauważysz skrzynię.
Wymagania: Brak
-Wraz z tym, jak uda ci się zebrać ostatnią partię łez światła, udaj się do Falbiego (kolorowego gościa w wątpliwej jakości stroju cyrkowym, który prowadzi wspaniały biznes wykorzystujący kurczaki do lotów nad jeziorem Hylia). O dziwo część serca nie jest na ruchomej platformie zawieszonej na samej górze, lecz na szczycie piramidy, nieco niżej.
Wymagania: Bomby, Latarnia
-Wciąż nad jeziorem Hylia, idąc od źródła duchów po mostach do góry, lub od chatki mało wesołego clowna, który zwykł zarabiać na wystrzeliwaniu cię z armaty w stronę lądu, powinieneś dostać się do półki skalnej przy której znajduje się drabina prowadząca wyżej. Będąc już na tym poziomie, rozglądnij się nieco, a powinieneś wśród skał odnaleźć głaz, którego z łatwością pozbędziesz się za pomocą bomby. Tutaj zaczynają się schody – lepiej przygotuj solidny zapas bomb i oleju do latarni gdyż przed tobą są chyba największe i najbardziej skomplikowane mini podziemia w Zeldzie: Twilight Princess. Pomimo tego, że jest to jaskinia całkowicie niezwiązana z linią fabularną, nie powiązana z osobnym sekretem (jak chociażby Jaskinia Próby), znajdziesz w niej szereg przeciwników z którymi warto się zmierzyć (po tym jak będziesz miał możliwość zamieniania się w wilka, warto tu wrócić by zająć się duchem). W końcu, gdzieś w końcowych segmentach podziemi znajdziesz dwie pochodnie – zapal je by dostać część serca.
Wymagania: Brak
-Będąc na rybach u Heny (po drodze z Jeziora Hylia do Posiadłości Zorów) nie zapomnij dokładnie przyjrzeć się skale na samym środku. Zarzuć wędką by ściągnąć serce na dół, do łodzi.
Wymagania: Mnóstwo rupee
-Tak jest, ciężkie jest życie w wydawałoby się szczęśliwym kapitalistycznym świecie po wydarzeniach znanych nam z części Ocarina of Time. Tymczasem, nagle okazuje się że pieniądz to jednak pieniądz i trzeba będzie nadszarpnąć trochę naszego budżetu by zdobyć wszystkie serca. We wschodniej części Hyrule, tuż przy drodze stoi kapłan zbierający datki. Mówi ci, że jeżeli oddasz pieniądze na potrzebujących wkrótce zostaniesz otoczony miłością. Brzmi mało konkretnie? Oddaj mu 1000 rupee (całe szczęście nie na raz – możesz przychodzić raz na jakiś czas i oddawać mu aż się uzbiera), a z nieba zleci ci na głowę ćwiartka serca.

DNO JEZIORA
Wymagania: Clawshot
-W centralnej, dwupoziomowej sali z obrotowymi schodami, wystrzel clawshota w żyrandol podwieszony pod sufitem. Dostaniesz się w ten sposób do kolejnej skrzyni.
-W tej samej sali, skieruj strumień wody na zachód (sposób ten sam, który otworzył ci drogę do pozostałych części świątyni – obróć schody). Okaże się, że poziom wody podniesie się na tyle, by leżący wcześniej bezczynnie most wreszcie na coś się przydał. Przejdź na drugą stronę, stań na płytce i przygotuj clawshota – przyczepienie się do ściany za otwartą bramą to jedyny sposób by przedostać się za nią zanim się zamknie. Odbierz zasłużoną nagrodę.

PO DNIE JEZIORA
Wymagania: Clawshot
-W źródle duchów znajdującym się w centralnej części Jeziora Hylia, będziesz miał okazję znaleźć jedną z bardziej klimatycznie ukrytych części serca w tej odsłonie Zeldy – zaczep się clawshotem do gąszczów na jednej ze skał żeby dostać się na ścieżkę skalną znajdującą się po drugiej stronie źródła. Znajdziesz tam wejście do jaskini zasłonięte głazem – otwórz je, a zobaczysz sekretny korytarz na którego końcu znajduje się kolejna część serca.
-Za północną częścią mostu Eldin, przy zachodniej partii skał, znajdziesz kolejną ścieżkę do której dostać się możesz przy pomocy clawshota. Znajdź odpowiednią kratę, wyróżniającą się od reszty kamieni, a dostaniesz się wyżej, gdzie znajdziesz skrzynię.
-Na drodze pomiędzy Kakariko a Górą Śmierci będziesz mijał łuk skalny. Stój. Wróć się i przyglądnij się. Tam siedzi… mały Goron. Wyuczonym, szybkim ruchem sięgnij po swój clawshot, przyglądnij się łukowi jeszcze raz a po jego lewej stronie znajdziesz małą kępkę zielska. Małą, ale nie za małą dla twojego wiernego clawshota. Wjedź do góry, pogadaj z małym i… Co? GDZIE JEST MOJA CZĘŚĆ SERCA?! Taka przynajmniej była moja reakcja =). Okazało się jednak że jak przejdziesz dalej, na drugą stronę łuku, będziesz miał okazję wejść do jaskini. Wejdź do niej, zeskocz na dół, a w końcu przywita cię upragniony dźwięk ta-da-da-DAAAA! „You got a PIECE OF HEART!”
Wymagania: Mnóstwo Rupee, szybkie nogi?
-Co do momentu w którym można zdobyć tę część serca NIE JESTEM PEWIEN. Możliwym jest, że da się wykonać to zadanie nieco wcześniej. W Kakariko udaj się do sklepu Malo, gdzie jeden z wielkich mędrców Goronów będzie chciał od ciebie wydębić rupee na budowę mostu. Tak się niestety składa, że jesteś jedyną w okolicy osobą która ucieszyłaby się na tyle z budowy by złożyć na ten cel okrągły tysiąc rupee. Tak. Dobrze mnie słyszysz. Jeden Tysiąc Rupee. To prawdopodobnie więcej niż masz w tej chwili w sakiewce, ale nie denerwuj się zanadto – sprawa wygląda analogicznie jak w wypadku kapłana w Hyrule. Po prostu deponuj tutaj rupee za każdym razem kiedy uzbierasz większą sumę aż w końcu uda ci się dopiąć tego szlachetnego celu. Wyjdź na zewnątrz i pogadaj z kolejnym mędrcem, który poleci ci dostarczyć wodę z gorącego źródła do Gorona siedzącego przed rzeczonym wcześniej mostem. Wiele osób miało ponoć z tym spore problemy (mi się udało za pierwszym razem…), jeżeli masz problemy z omijaniem stworów radzę albo wykonać zadanie w magicznej zbroi (co będzie cię kosztowało mnóstwo rupee, a zakładam że jesteś świeżo po wpłaceniu dużej sumki na rzecz mostu), lub poruszać się na samej krawędzi lokacji by ominąć leeverów.
Wymagania: Bomby
-W Świętym Gaju, w miejscu gdzie właśnie zakończyłeś walkę z niezmiernie denerwującym skullkidem i jego bandą kukiełek, zniszcz głaz na środku. Zamień się w wilka i wykop dziurę w tym miejscu a dostaniesz kolejną ćwiartkę.
Wymagania: Brak
-Po tym jak już będziesz mógł zamienić się w dowolnym momencie w wilka (hurra!), wróć do Jeziora Hylia. Pamiętasz tamtejszego tukana, papugę, czy co to tam było? Do tej pory bezczelny ptak siedząc na tych swoich kępach twierdził, że nie rozmawia z ludźmi. Zamień się więc w wilka, a dostaniesz możliwość pogrania w jedną z fajniejszych (niestety także jednej z najprostszych) mini gierek. Zasady są dość dziwne jednak kilka szybkich kalkulacji wystarcza by zrozumieć, że tak naprawdę po prostu będziesz musiał zbijać TYLKO najmniejsze balony. Swobodnie możesz sobie nawet kilka odpuścić, gdyż luz punktowy jest dostatecznie duży.
-W drodze z pustyni do Ziem Arbitra będziesz miał okazję wyciąć w pień obóz Bulbinów. Jeżeli dobrze go przeczeszesz znajdziesz w pewnym momencie wielkiego dzika pieczonego nad ogniskiem. Uderz go kilkakrotnie mieczem a z jego wciąż gorących wnętrzności wypadnie część serca.

ZIEMIE ARBITRA
Wymagania: W sumie, brak.
-W głównej sali (w tej której duchy ukradły płomienie z latarni), a konkretnie w jej północno-zachodniej części jest skrzynia. Tak. Po prostu. Weź ją i spadaj, najlepiej przy pomocy clawshota.
Wymagania: Spinner
-W drodze pomiędzy mini bossem a bossem, w północnowschodniej części świątyni, jest potężna sala z licznymi torami dla Spinnera. Łatwo tam rozróżnić trzy różne poziomy, poziom pierwszy na którym startujesz, poziom trzeci na którym znajduje się wyjście (a dalej boss), oraz poziom pośredni, na którym… No właśnie, znajduje się skrzynia z częścią serca. W razie jakbyś miał kłopoty ze znalezieniem jej, kompas szybko wskaże ci dokładne miejsce.

PO ZIEMIACH ARBITRA
Wymagania: Spinner, bomby
-Na północ od mostu Eldin, znajdziesz jeszcze jeden mostek, znacznie mniejszy. Tam, w pobliżu grupy Bulbinów, na skale, znajdziesz charakterystyczny ślad będący prowadnicą dla Spinnera. Zjedź na dół, zamień się w wilka i odpal swoje zmysły. Zauważysz dziurę do wykopania. Pod nią jest kilka stalfosów oraz nagroda za ich pozbycie się w postaci części serca. Nie ma na co czekać – kop!
-Przy północnym wyjeździe z Jeziora Hylia znajduje się droga zablokowana kamieniami. Wysadź je w powietrze (chyba, że już wcześniej się z nimi uporałeś) i skorzystaj z prowadnic po bokach by szybko dostać się na drugą stronę. Okaże się, że istnieje tam także druga prowadnica która skieruję cię ku górze. Będziesz musiał kilka razy przeskakiwać na boki, ale nie ma na co narzekać, ponieważ oprócz części serca dostaniesz na końcu także niesamowity widoczek. Popatrz w dół. Wysoko zajechałeś, prawda?

RUINY NA ŚNIEŻNYM SZCZYCIE
Wymagania: Bomby/Kula na łańcuchu
-W południowowschodniej części świątyni jest sala ze schodami prowadzącymi po spirali do góry. Na środku są klatki z zionącymi lodowatym oddechem Freezardami (chyba że już sobie z nimi poradziłeś). Kiedy będziesz u samej góry, skieruj się do pomieszczenia z podejrzanym chwytakiem do clawshota. Wschodnia część podłogi jest wyraźnie osłabiona – uderz ją kulą na łańcuchu, lub wysadź bombą a dostaniesz się do części serca.
Wymagania: Kula na łańcuchu
-Kiedy dostaniesz się już na piętro pierwszej sali w tych ruinach, by przeskoczyć na drugą stronę musisz rozbujać żyrandol za pomocą kuli na łańcuchu. Zauważyłeś jednak kilka innych takich żyrandoli prowadzących w stronę wyjścia ze „świątyni”? Jeżeli rozbujasz je w odpowiednim czasie będziesz w stanie przeskoczyć z jednego na drugi, a potem już na platformę ze skrzynią.

PO RUINACH
Wymagania: Brak
-Kiedy następnym razem wrócisz do Yetiego i Yety (najlepiej za pomocą teleportacji na Śnieżny Szczyt), będziesz mógł się z nimi ścigać w zjeździe na kawałkach lodu. Najpierw pokonaj Yetiego (co okaże się całkiem proste), potem zaś ścigaj się z Yetą. I tutaj może być dużo ciężej =). Nie wiele jestem ci tutaj w stanie pomóc – droga Yety jest w miarę optymalna więc nie ma co na siłę jej zmieniać, po prostu bądź szybszy. Ot, cała filozofia.
Wymagania: Kula na łańcuchu
-Na północnych polach Hyrule, tuż koło miejsca w którym znajdziesz złotego owada (a jeżeli nie wiesz gdzie jest złoty owad – wysłuchuj go na skalnej dróżce na południe od drogi do Posiadłości Zorów) jest skała odróżniająca się dość wyraźnie od reszty. Na tym etapie gry powinieneś odruchowo wyciągać już bombę i kasować takie głazy =). W środku znajduje się ściana lodu którą z łatwością załatwimy kulą na łańcuchu. Kilka klasycznych zeldowych łamigłówek z przesuwaniem lodowych bloków i kolejna część serca jest twoja.

ŚWIĄTYNIA CZASU
Wymagania: Różdżka Dominium
-Obydwie części serca znajdują się na piątym piętrze. Jedna z nich znajduje się we wschodniej części świątyni, w centralnej części pokoju. Przesuwając małą statuetkę na płytę pozbędziesz się wysokiego napięcia odcinającego drogę od skrzyni.
-Drugą z nich znajdziesz w południowej części. Znajduje się tam sporawa sala, z witrażami i dwoma podestami znajdującymi się po bokach, koło schodów. Na jednym z nich ustawiona jest mała statuetka którą możesz przesunąć na dół, w stronę wyjścia. Usłyszysz wtedy charakterystyczny dźwięk wciskanej płyty. Po drugiej stronie sprawa wygląda analogicznie, jednak najpierw będziesz zmuszony wrzucić tam statuetkę którą weźmiesz sprzed schodów.

PO ŚWIĄTYNI CZASU
Wymagania: Różdżka Dominium
-Kiedy już ubijesz bossa świątyni czasu, skończysz się pastwić nad jego gnijącym truchłem nie pędź ślepo przed siebie do wyjścia – przed portalem prowadzącym z powrotem do lasu stoją dwa posągi ptaków. Przesuń ten po prawej przy pomocy świeżo zdobytego gadżetu, a dostaniesz się do skrzyni. Ciekawa sprawa – miałeś już okazję zobaczyć tę skrzynię wcześniej, otwartą i mocno zgruchotaną, będąc wciąż w lesie. Jeżeli nie kojarzysz jej tak dobrze, warto wyjść portalem na „zewnątrz” i rozglądnąć się…
Wymagania: Cierpliwość i dobre oko
-Będąc w Ukrytej Wiosce będziesz miał okazję pogadać (oczywiście w postaci wilka) z kogutem, który zaproponuje ci prostą na pierwszy rzut oka grę. Zasady są jasne: znajdź wszystkie koty nie wychodząc z wioski. Zaskakujące ile krwi może to napsuć…
Wymagania: Różdżka Dominium
-Wykonując zadanie dla Shada będziesz miał okazję zebrać dwie części serca. Jedna z nich jest na południowym krańcu Mostu Eldin (tak, owszem, musisz przeprowadzić posąg na drugi koniec). Jest tam, koło muru wyłom w ziemi którego niestety nie da się nijak przeskoczyć bez odpowiedniej pomocy w postaci kamiennego słupa-sowy. Jesteś jedną drabinę przed upragnioną skrzynią!
-Natomiast drugą znajdziesz w Lesie Faron. Po przesunięciu posągu do charakterystycznego otworu w ziemi będziesz w stanie nań wskoczyć. Midna trzeźwo zareaguje na pojawiającą się możliwość skakania po gałęziach. Jak zaproponowała tak zrób, a okaże się że dotrzesz do ciekawej miejscówki na bagnach (!), oraz do skrzyni. Hmm… Mnie tam bardziej podobała się miejscówka.

MIASTO W CHMURACH
Wymagania: Clawshot
-Na pierwszym piętrze, w ogromnej cylindrycznej sali z kręgiem mięsożernych rosiczkopodobnych stworów u podstawy, gdzie zmuszony byłeś do alpinistycznej wspinaczki wiele metrów do góry po platformach. Pierwszy punkt rozpoczynający wycieczkę znajdywał się po wschodniej części pomieszczenia – chwyć się go za pomocą clawshota po czym powtórz tą sztuczkę na najbliższych winoroślach owiniętych wokół kamiennego słupa. W ten sposób powinieneś dostać się na drugie piętro (przynajmniej czysto technicznie, bo wciąż będziesz wisiał na pnączach…). Poruszając się dalej będziesz miał znów okazję skorzystać z clawshota, jednak zanim to zrobisz idź dalej na południe. Trzymając się kamiennej półki skalnej jesteś w stanie jakoś przeczłapać na drugi koniec urwiska, gdzie w pokoiku, oprócz kilku kolejnych roślin czyhających u sklepienia, znajdziesz skrzynię z częścią serca.
Wymagania: Podwójny Clawshot
-Kiedy w końcu opuścisz cylindryczną salę znajdziesz się w ogrodzie pełnym latających kwiatów. Mając nadzieję że dasz sobie z nim radę, przejdę od razu do momentu kiedy będziesz już go opuszczał. Za drzwiami znajdziesz balkon zawieszony wysoko nad ziemią (co jest pojęciem wysoce względnym zważywszy na to że jesteś we chmurach), a przed sobą mnóstwo kwiatów przy użyciu których będziesz mógł dostać się na drugą stronę. Jeżeli jednak zauważysz że podobną drogę z kwiatów ułożono obok, jasnym się stanie co masz zrobić – zawróć, wyląduj na balkonie obok którego wyszedłeś, przejdź przez drzwi i otwórz skrzynię.

PO MIEŚCIE W CHMURACH
Wymagania: Podwójny Clawshot
-Cofnij się w tekście aż do „PO ŚWIĄTYNI LASU”, konkretnie do tekstu zaczynającego się od „Co więcej, w wąwozie Kakariko, przy północno wschodniej krawędzi znajduje się sporawe wzniesienie”. To samo wzniesienie posiada drugi, skrzętnie chowany sekret. Wykorzystując swoje clawshoty przyczep się do skały, a następnie do bluszczu, wespnij się do góry, przejdź się ciasną półką a dojdziesz do skrzyni.

PAŁAC ZMIERZCHU
-Istnieją dwa sposoby na zebranie tych, ustawionych niemal symetrycznie części serca. Schowane są one w lewej i prawej odnodze przed konkretnym pałacem, w częściach w których zbierałeś części Sol. Schemat „Na twardziela” jest taki, że zbierasz je odpędzając mrok za pomocą samego Sol, ostrzeliwując przy okazji wiszącą gdzieś nad tobą łapę przy pomocy łuku, ogółem… nie jest to najprostsza sprawa (a może tylko mi się tak wydaje, padły mi wtedy baterie od wiilota i musiałem powtarzać całą odnogę). Schemat dużo prostszy i mniej stresujący jest taki, że po zdobyciu obydwu części Sol ładujemy swój miecz mocą światła i w ten sposób odganiając mrok, nie zwracając uwagi na łapę zabieramy co nasze. Część ukryta po prawej jest za swoistym wodospadem cienia (warto tutaj skorzystać z dobrodziejstw mapy, gdyż korytarz nie jest widoczny na pierwszy rzut oka), natomiast część po lewej jest w pokoiku zawieszonym gdzieś wysoko nad podłogą do którego dostać się można wytwarzając platformy przy dwóch lampionach najbliżej od wejścia. Sposób zostawiam do wyboru wam.

Autor: Mort
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.