Wind Temple

Podnieśœ Makara i przejdźŸ przez drzwi. Najpierw zeskocz na dół i pokonaj wszystkich wrogów. Aktywuj teleport i zagraj Command Melody, by przejść kontrolę nad Korokiem. Zeskocz na dół i podejdź do żółtych kupek ziemi. Naciœśnij A, a Makar wrzuci do dołka nasionko, powodując wyrośœnięcie drzewka. Zrób tak z dwoma kupkami, a następnie przejdźŸ pod strumieniem powietrza. Podleć na górę (wciskając A) i wciœśnij przycisk, powodując jego wyłączenie. Jako Link weźŸ ze skrzyni 100 rupii i wespnij się na tą brązową sprężynkę. Załóż Iron Boots, a następnie je zdejmij, przez co zostaniesz wyrzucony na górę. Dostań się w podobny sposób do miejsca, gdzie jest Makar, wykorzystując buty i Liœść Deku. Razem przejdŸźcie przez drzwi. Najpierw pokonaj posągi, uderzając w różowe kryształy na ich plecach. Dmuchnij (raz) z Deku Leaf w wiatraczek. PrzejdŸźcie na drugą stronę pokoju, posadźŸ Makarem drzewko i przejdźŸcie przez drzwi. Latając Makarem po „kolumnach”, zasadŸź wszystkie drzewka. Korok zostanie teraz porwany przez fioletowe ręce, więc przejdźŸ sam przez otwarte drzwi na dole. IdŸź na śœrodek pokoju, a zobaczysz, gdzie się znalazł Makar. PóźŸniej zajmiesz się posągiem blokującym mu wyśjœcie - na razie idźŸ przez drzwi, przy których stoją Amor Knighty. Omiń ruchome ostrze i zeskocz na dół. Dmuchnij w wiatraczek, a następnie wskocz z powrotem na górę używając pobliskiej sprężyny. IdźŸ na drugą stronę pokoju. Nie ma przy tobie Makara, więc nie zniszczysz dużego głazu. PrzejdźŸ więc przez drzwi na prawo od niego. Skocz i poleć na Deku Leaf w strumień powietrza. Podleć teraz do pobliskiego przycisku i wciœśnij go. Dostań się na dostępny już podest, pokonaj Wizrobe’a i, pomagając sobie liśœciem Deku, dostań się do skrzyni w głębi pokoju, po lewej. WeźŸ z niej mapę levelu. Znów poleć na „paralotni” w powietrze i kieruj się do następnej platformy. Pokonaj potwory (Wizrobe’a można na dystans z łuku) i leć do drzwi. PrzejdźŸ przez nie i aktywuj teleport po prawej. Wciśœnij przycisk z pomocą Iron Boots, a komnata stanie się „trochę” powiększona. Nie mamy wyboru, trzeba zeskoczyć na dół! PrzejdźŸ przez drzwi, przy których nie ma pochodni. Załóż Iron Boots na jednym z tych ciemnych kwadratów. Płyta pęknie, a ty zlecisz na dół. Pokonaj wszystkie ChuChu. Spójrz na sufit po stronie przeciwnej, niż spadłeœś. Widzisz dziurę? Przepchaj pod nią sprężynę i dosuń blok, byśœ mógł wejśœć i wystrzelić się na górę. WeźŸ ze skrzyni mały klucz i wyjdźŸ z pokoju. Teraz możesz przejœć przez zamknięte drzwi naprzeciwko. W śœrodku czeka miniboss - Wizrobe z koroną oraz pare stworów dla towarzystwa. Pokonaj po kolei wszystkich, a następnie weźŸ ze skrzyni nagrodę - Hookshot. Skorzystaj z niego! Na œścianie po przeciwnej stronie drzwi jest takie żółte kółeczko. Strzel tam harpunem, a się tam wciągniesz. Wciœśnij młotkiem przycisk i wyjdźŸ z pokoju. Teraz możesz za pomocą harpuna dostać się na górę. Zrób to, używając go na znajomych znaczkach. W pewnym momencie będzie trzeba przelecieć na drugą stronę pokoju. WeźŸ wtedy ze skrzyni kompas i kontynuuj wspinaczkę, rozpoczynając od sprężyny. Na ostatniej platformie wskocz na tą dużą po sprężynie i spójrz za siebie. Użyj Hookshota na znaczku, dostając się przy tym do tej „wnęki” w œścianie. PrzejdźŸ przez drzwi. Znajdziesz się w znajomym pokoju. Używając harpuna na drzewkach Makara, dostań się do drzwi i przejdźŸ przez nie. Pokonaj czaszki za pomocą np. lodowych strzał. Przed tobą jest znaczek. Wciągnij się tam, a znajdziesz się przy więzieniu Makara. Pamiętasz, co Korok mówił na temat tego posągu? Musisz być ciężki jak samo Drzewo Deku! Załóż więc Iron Boots i strzel Hookshotem w znaczek na czole figury. Posąg się rozwali, uwalniając Makara. WeźŸ ze œśrodka Joy Pendant i wyjdŸźcie z więzienia. Przejmij kontrolę nad Makarem i przeleć do drzwi po prawej - patrząc od strony więzienia. Ty też się tam dostań i przejdŸźcie przez drzwi. Używaj harpuna na drzewkach, a następnie podleć Makarme, dostając się pod drzwi. PrzejdŸźcie przez nie. Będąc Makarem, staraj się posadzić drzewka na „wysepkach”. W razie potrzeby możesz Linkiem strzelić np. lodową strzałą w czaszkę i pokonać ją. Współpracując, dostańcie się razem na górę i przejdŸźcie przez drzwi. Oboje wciœśnijcie przycisk. Znów zeskocz na sam dóóóóóóóół... Jeśœli wlecisz pod wielkie œśmigło, wciœśnij pobliski przycisk i wejdźŸ na blok, który cię wywinduje do góry. Zawołaj tu Makara i posadźŸ nim dwa drzewka, uruchamiając œśmigło. Dzięki niemu będziesz mógł polecieć na najwyższe piętra œświątyni. Skorzystaj ze strumienia powietrza i leć na samą górę. Wyląduj we wnęce, która na mapce levelu jest ukazana w dolnej czꜶci. PrzejdŸź przez drzwi, pokonaj posągi, weŸź klucz i wyjdźŸ z pokoju. Teraz przeleć na prawo i weźŸ ze skrzyni Joy Pendant. Teraz postaraj się dostać do wnęki pod tobą. Pomocny może być tu skok i Deku Leaf. Zawołaj to Makara i przejdŸźcie przez drzwi. Stań na popękanej płycie, załóż Iron Boots, dmuchnij w wiatraczek i wróć na górę. PrzejdźŸcie na drugą stronę pokoju i zagrajcie przy kamieniu Wind God’s Aria. W następnym pokoju pokonaj wszystkie stwory i weźŸ ze skrzyni Wielki Klucz. WyjdŸź z pokoju. Dmuchnij w wiatrak i wróćcie do wysokiego pokoju ze œśmigłem. Teraz znów trzeba zeskoczyć na sam dół œświątyni... aż pod œśmigło. PrzejdŸźcie przez zamknięte na kłódkę drzwi i pokonaj wszystkie potwory - niektóre chowają się za posągami w œścianie - załóż Iron Boots i strzel w nie Hookshotem, by je rozwalić. WeźŸ ze skrzyni Treasure Chart. Na jednej z platform jest przycisk. Dostań się do niego (przy pomocu Deku Leaf) i wciśœnij ciężkimi butami. Następnie przejdźŸ z Makarem przez otwarte drzwi. Pokonaj wszystkich wrogów i przeleć Makarem nad strugami powietrza. ZasadźŸ drzewko i wróć do kontroli nad Linkiem. Uczep się harpunem drzewka, utoruj sobie drogę do następnych drzwi i razem przejdŸźcie przez nie. Tutaj twoim zadaniem jest tak (w Iron Boots) ustawić bloki, aby bezpiecznie móc dojœść do drzwi. Jeden z bloków można ustawić tak, aby zablokować dwa ostrza naraz. IdźŸ do następnego pomieszczenia i zagraj z Makarem Wind God’s Aria. Aktywuj tam teleport, przygotuj się do walki z bossem i wejdźŸ do jego komnaty. Oto marzenie każdego dzieciaka œświata - automatycznie napełniana olbrzymia piaskownica! Jednak w śœrodku znajduje się ogromny, niebezpieczny robal - Mogera. Aby piaskownica spełniała wymogi Unii Europejskiej i była bezpieczna dla bawiących się w niej dzieci usuńmy szkodnika. Za każdym razem, gdy z dołu na œśrodku komnaty wysuwa się jego paszcza, przyciągnij Hookshotem niebieski wyrostek (język?) i nawalaj mieczem. Nie zbliżaj się za bardzo do paszczy, gdyż może wciągnąć cię pod ziemię. W trakcie walki w podobny sposób (przyciągnięcie i walenie) niszcz małe Mogerki. Gdy Mogera wyfrunie ze swojej piaskownicy, po prostu bądźŸ ostrożny. Powtarzaj numer z języczkiem, aż boss zginie. WeźŸ zbiornik serca i podejdźŸ do œświecącego trójkąta. Po koncercie ostrze bohatera zostanie napełnione mocą i stanie się ponownie legendarnym Mieczem Mistrza. Makar oczywiœście zostanie tutaj, a ty wyteleportujesz się ze œświątyni.