Wind Temple
Podnieś Makara i przejdź przez drzwi. Najpierw zeskocz na dół i pokonaj wszystkich wrogów. Aktywuj teleport i zagraj Command Melody, by przejść kontrolę nad Korokiem. Zeskocz na dół i podejdź do żółtych kupek ziemi. Naciśnij A, a Makar wrzuci do dołka nasionko, powodując wyrośnięcie drzewka. Zrób tak z dwoma kupkami, a następnie przejdź pod strumieniem powietrza. Podleć na górę (wciskając A) i wciśnij przycisk, powodując jego wyłączenie. Jako Link weź ze skrzyni 100 rupii i wespnij się na tą brązową sprężynkę. Załóż Iron Boots, a następnie je zdejmij, przez co zostaniesz wyrzucony na górę. Dostań się w podobny sposób do miejsca, gdzie jest Makar, wykorzystując buty i Liść Deku. Razem przejdźcie przez drzwi.
Najpierw pokonaj posągi, uderzając w różowe kryształy na ich plecach. Dmuchnij (raz) z Deku Leaf w wiatraczek. Przejdźcie na drugą stronę pokoju, posadź Makarem drzewko i przejdźcie przez drzwi.
Latając Makarem po kolumnach, zasadź wszystkie drzewka. Korok zostanie teraz porwany przez fioletowe ręce, więc przejdź sam przez otwarte drzwi na dole.
Idź na środek pokoju, a zobaczysz, gdzie się znalazł Makar. Później zajmiesz się posągiem blokującym mu wyśjcie - na razie idź przez drzwi, przy których stoją Amor Knighty.
Omiń ruchome ostrze i zeskocz na dół. Dmuchnij w wiatraczek, a następnie wskocz z powrotem na górę używając pobliskiej sprężyny. Idź na drugą stronę pokoju. Nie ma przy tobie Makara, więc nie zniszczysz dużego głazu. Przejdź więc przez drzwi na prawo od niego.
Skocz i poleć na Deku Leaf w strumień powietrza. Podleć teraz do pobliskiego przycisku i wciśnij go. Dostań się na dostępny już podest, pokonaj Wizrobea i, pomagając sobie liściem Deku, dostań się do skrzyni w głębi pokoju, po lewej. Weź z niej mapę levelu. Znów poleć na paralotni w powietrze i kieruj się do następnej platformy. Pokonaj potwory (Wizrobea można na dystans z łuku) i leć do drzwi. Przejdź przez nie i aktywuj teleport po prawej.
Wciśnij przycisk z pomocą Iron Boots, a komnata stanie się trochę powiększona. Nie mamy wyboru, trzeba zeskoczyć na dół! Przejdź przez drzwi, przy których nie ma pochodni.
Załóż Iron Boots na jednym z tych ciemnych kwadratów. Płyta pęknie, a ty zlecisz na dół. Pokonaj wszystkie ChuChu. Spójrz na sufit po stronie przeciwnej, niż spadłeś. Widzisz dziurę? Przepchaj pod nią sprężynę i dosuń blok, byś mógł wejść i wystrzelić się na górę. Weź ze skrzyni mały klucz i wyjdź z pokoju. Teraz możesz przejć przez zamknięte drzwi naprzeciwko.
W środku czeka miniboss - Wizrobe z koroną oraz pare stworów dla towarzystwa. Pokonaj po kolei wszystkich, a następnie weź ze skrzyni nagrodę - Hookshot. Skorzystaj z niego! Na ścianie po przeciwnej stronie drzwi jest takie żółte kółeczko. Strzel tam harpunem, a się tam wciągniesz. Wciśnij młotkiem przycisk i wyjdź z pokoju.
Teraz możesz za pomocą harpuna dostać się na górę. Zrób to, używając go na znajomych znaczkach. W pewnym momencie będzie trzeba przelecieć na drugą stronę pokoju. Weź wtedy ze skrzyni kompas i kontynuuj wspinaczkę, rozpoczynając od sprężyny. Na ostatniej platformie wskocz na tą dużą po sprężynie i spójrz za siebie. Użyj Hookshota na znaczku, dostając się przy tym do tej wnęki w ścianie. Przejdź przez drzwi.
Znajdziesz się w znajomym pokoju. Używając harpuna na drzewkach Makara, dostań się do drzwi i przejdź przez nie. Pokonaj czaszki za pomocą np. lodowych strzał. Przed tobą jest znaczek. Wciągnij się tam, a znajdziesz się przy więzieniu Makara.
Pamiętasz, co Korok mówił na temat tego posągu? Musisz być ciężki jak samo Drzewo Deku! Załóż więc Iron Boots i strzel Hookshotem w znaczek na czole figury. Posąg się rozwali, uwalniając Makara. Weź ze środka Joy Pendant i wyjdźcie z więzienia. Przejmij kontrolę nad Makarem i przeleć do drzwi po prawej - patrząc od strony więzienia. Ty też się tam dostań i przejdźcie przez drzwi. Używaj harpuna na drzewkach, a następnie podleć Makarme, dostając się pod drzwi. Przejdźcie przez nie.
Będąc Makarem, staraj się posadzić drzewka na wysepkach. W razie potrzeby możesz Linkiem strzelić np. lodową strzałą w czaszkę i pokonać ją. Współpracując, dostańcie się razem na górę i przejdźcie przez drzwi.
Oboje wciśnijcie przycisk. Znów zeskocz na sam dóóóóóóóół... Jeśli wlecisz pod wielkie śmigło, wciśnij pobliski przycisk i wejdź na blok, który cię wywinduje do góry. Zawołaj tu Makara i posadź nim dwa drzewka, uruchamiając śmigło. Dzięki niemu będziesz mógł polecieć na najwyższe piętra świątyni. Skorzystaj ze strumienia powietrza i leć na samą górę. Wyląduj we wnęce, która na mapce levelu jest ukazana w dolnej części.
Przejdź przez drzwi, pokonaj posągi, weź klucz i wyjdź z pokoju.
Teraz przeleć na prawo i weź ze skrzyni Joy Pendant. Teraz postaraj się dostać do wnęki pod tobą. Pomocny może być tu skok i Deku Leaf. Zawołaj to Makara i przejdźcie przez drzwi.
Stań na popękanej płycie, załóż Iron Boots, dmuchnij w wiatraczek i wróć na górę. Przejdźcie na drugą stronę pokoju i zagrajcie przy kamieniu Wind Gods Aria. W następnym pokoju pokonaj wszystkie stwory i weź ze skrzyni Wielki Klucz. Wyjdź z pokoju. Dmuchnij w wiatrak i wróćcie do wysokiego pokoju ze śmigłem.
Teraz znów trzeba zeskoczyć na sam dół świątyni... aż pod śmigło. Przejdźcie przez zamknięte na kłódkę drzwi i pokonaj wszystkie potwory - niektóre chowają się za posągami w ścianie - załóż Iron Boots i strzel w nie Hookshotem, by je rozwalić. Weź ze skrzyni Treasure Chart. Na jednej z platform jest przycisk. Dostań się do niego (przy pomocu Deku Leaf) i wciśnij ciężkimi butami. Następnie przejdź z Makarem przez otwarte drzwi.
Pokonaj wszystkich wrogów i przeleć Makarem nad strugami powietrza. Zasadź drzewko i wróć do kontroli nad Linkiem. Uczep się harpunem drzewka, utoruj sobie drogę do następnych drzwi i razem przejdźcie przez nie.
Tutaj twoim zadaniem jest tak (w Iron Boots) ustawić bloki, aby bezpiecznie móc dojść do drzwi. Jeden z bloków można ustawić tak, aby zablokować dwa ostrza naraz. Idź do następnego pomieszczenia i zagraj z Makarem Wind Gods Aria. Aktywuj tam teleport, przygotuj się do walki z bossem i wejdź do jego komnaty.
Oto marzenie każdego dzieciaka świata - automatycznie napełniana olbrzymia piaskownica! Jednak w środku znajduje się ogromny, niebezpieczny robal - Mogera. Aby piaskownica spełniała wymogi Unii Europejskiej i była bezpieczna dla bawiących się w niej dzieci usuńmy szkodnika.
Za każdym razem, gdy z dołu na środku komnaty wysuwa się jego paszcza, przyciągnij Hookshotem niebieski wyrostek (język?) i nawalaj mieczem. Nie zbliżaj się za bardzo do paszczy, gdyż może wciągnąć cię pod ziemię. W trakcie walki w podobny sposób (przyciągnięcie i walenie) niszcz małe Mogerki. Gdy Mogera wyfrunie ze swojej piaskownicy, po prostu bądź ostrożny. Powtarzaj numer z języczkiem, aż boss zginie.
Weź zbiornik serca i podejdź do świecącego trójkąta. Po koncercie ostrze bohatera zostanie napełnione mocą i stanie się ponownie legendarnym Mieczem Mistrza. Makar oczywiście zostanie tutaj, a ty wyteleportujesz się ze świątyni.