Tower of spirits 6

Idziemy na samą górę i w niebieskie światełko i pyk 24 piętro. Potem przez sale i schody. Zbieramy stempelke i strzelamy z naładowaniem do gałek.

PIĘTRO 30
Ale jazda, a ja myślałem, że to koniec a tu czeka nas co najmniej 5 pięter, świetnie… Lokomo Sword już jakby w sobie ma łezki, więc szukać ich nie trzeba.

PIĘTRO 29
Cimno…
Bierzemy Phantoma i wracamy

PIĘTRO 30
Na przycisk i Link przechodzi.
Przejmujemy tego Phantoma, bo jest problematyczny.
Bumerangiem w oby dwie kule

PIĘTRO 29
Gasimy wszystkie światła wiatrówką, przechodzimy przez drzwi. Łapiemy ognistego Phantoma Zapalamy nowe światła.
Idziemy na lewo, pojawia się Phantom, wyganiamy go i strzelamy z łuku na maxa. Zapalamy WSZYTSKIE możliwe pochodnie.
Wracamy na 30 i wracamy na 29 tymi pierwszymi drzwiami.

PIĘTRO 29
Idziemy w dół i lewo i zapalamy 2 pochodnie i schodzimy.

PIĘTRO 28
Musimy zapalić 2 pochodnie na północy a Zeldaphon może chodzić po piasku zrobionym różdżką. Do dzieła!
Wróciliśmy? No to Linkeim wchodzimy wyżej, wskakujemy na Zeldaphona i ruszamy do skrzyń a w jednej KLUCZYK nr1 torując sobie droge podwyższonym piaskiem. Przejmujemy jednego Phantoma i inny musi nas zobaczyć by zwołać teleporta, JEGO przejąć.

PIĘTRO 29
Na górze max lewo koło konta trzeba wysadzić bombę i zrobi się przejście. Przechodzimy
Na górę i przez drzwi.

PIĘTRO 30
Up piaskiem i na Zeldaphona i na przycisk.
Zeldaphonem teleportem przenosimy się aż alarm będzie na kołku. Link teraz na trójkąt. Ona czeka aż alarm będzie na ziemi obok kolców i idzie przez nie na trójkąt. Linkiem idziemy do Phantoma i ma lecieć za nami do piachu. Strzelamy naładowanym łukiem w oko i znów na trójkąt. Łączymy parkę. Link na piasek i up na Zeldaphona i na prawo i walka na dwie wieże.
Bumerangiem zmieniamy orba i strzał. Wsadzamy kamienie i w dół.

PIĘTRO 29

Zbiaramy Phantoma kule i zapalamy ostatnią pochodnie i 2 drzwi się otwierają! Strzelamy w oko i mamy skrzynie z KLUCZYKIEM nr2. Wchodzimy wyzej.

PIĘTRO 30
Rozwalamy wieże i zbieramy KLUCZYK nr3. Koło wjeścia rozwalamy inne wieże jak chcecie.
Wracamy na 29

PIĘTRO 29
Na środku na dole są schody.

PIĘTRO 28
Wybieramy bramkę 1,2 lub 3... Idź na CAŁOŚĆ!

PIĘTRO 27 DRZWI 3
Potrzebny Phantom kula!
Leci korytarzykiem przez kamienne kule do góry, potem niech porozwala wszystko poniżej po lewej.

PIĘTRO 27 DRZWI 2
Potrzebny Phantom z ognistym mieczem!
Zapalamy Zeldaphonem NW pochodnie, my bumerangiem na piasku i samotną. Ona na dywanie. Strzelamy w oko.

PIĘTRO 27 DRZWI 1
Potrzebny Phantom z teleportacją!
Teleportujemy się niedaleko i na przycisk. Linkiem na piasek podwyższamy się i skok na Zeldaphona. Idziemy na gałąź i na drugą stronę i przycisk.
Pojawia się alarm i Phantom. Zbieramy Phantoma bu nie przeszkadzał.
Robimy drogę dla Zeldaphona do orba, my wchodzimy na małe schodki i strzał na oko.
Zeldaphon teleportuje się na ostatni alarm i idzie na świecące kólko a Link na prawo i też na takie samo.
Ona staje na przycisku a Link strzela. po udanej akcji wraca do Linka i przez schody nr3 i idziemy do sali nr 2

PIĘTRO 26
FALE WROGÓW

Chuchu pod napięciem.
Stalfosy rzucające kością i uzbrojone
3 czerwone kappa ziejące ogniem!

Możemy wysłać Zeldaphona do pokonania paru, niech się przydaje.

PIĘTRO 25
Przejmujemy ognistego i zapalamy.
Pojawia się alarm.
1. Musi przebyć drogę do piasku, dajemy się alarmowi i musimy przejąć teleporta po drugiej stronie piasku!
2. Wracamy się po teleporta na 29 i wracamy. Dajemy się alarmowi i na piasek. Pojawia się Phantom i wpada w piasek. Idziemy ku przyciskom i przywołujemy Zeldaphona.
Na przyciski. Bierzemy kule i taranujemy przeszkody i Phantomy, by Link przeszedł. napieramy na drzwi.

PIĘTRO 24
Zabieramy Compass of Light.

To była ostatnia wizyta w Tower of Spirits. Poziom puzzli podskoczył hoho. Nintendo się postarało.

Możemy teraz porobić zadania poboczne lub iść od razu do Dark Realm!