Tower of spirits 2
Mamy nowe piętro, YEY!
PIĘTRO 4
Uważamy na 2 Phantomy i na ogień!
Dmuchamy z lewej bądź prawej na dolny tear.
Po prawej mamy walizę z czarnymi perłami.
Dalej zbieramy resztę i walimy w plery Phantoma i mamy Zeldaphona! Czwarty sposób wykorzystania Zeldophona niech stoi na miotaczu ognia a Link może sobie spokojnie przejść!
Piąty sposób wykorzystania Zeldophona, niech nas nosi nad lawą. Niech zejdzie w lawę a my klikamy na nią 2razy i niech nam służy! Księżniczka będzie targać plebs! Niech MA, ANARCHIA!
PIĘTRO 5
Znów lawa, idziemy na lewo po walize pełną... 100 rupii!
Dmuch na wiatraczek i na drugi trochę głębiej.
Przez drzwi i w lewo. Uciekający robaczek. Niech Zeldaphon chodzi sobie a my zapędźmy robala w kozi róg! Nagroda kluczyk.
Do drzwi i...
PIĘTRO 6
Walka z kappą!
Szósty sposób wykorzystania Zeldophona, naciera na kappę a my od tyłu. Idziemy w dół, ustawiamy Zeldophona na miotaczu, my na schodki, ona przed skok i walka na 2 wieże, kto kogo strąci.
Idziemy tak dalej prosto, zdmuchujemy kluczyk i idziemy do drzwi. Otwieramy i...
PIĘTRO 7
Cutscenka. Kolejna mapa. No to w drogę!
Lecz pierw jedziemy do zamku
PIĘTRO 4
Uważamy na 2 Phantomy i na ogień!
Dmuchamy z lewej bądź prawej na dolny tear.
Po prawej mamy walizę z czarnymi perłami.
Dalej zbieramy resztę i walimy w plery Phantoma i mamy Zeldaphona! Czwarty sposób wykorzystania Zeldophona niech stoi na miotaczu ognia a Link może sobie spokojnie przejść!
Piąty sposób wykorzystania Zeldophona, niech nas nosi nad lawą. Niech zejdzie w lawę a my klikamy na nią 2razy i niech nam służy! Księżniczka będzie targać plebs! Niech MA, ANARCHIA!
PIĘTRO 5
Znów lawa, idziemy na lewo po walize pełną... 100 rupii!
Dmuch na wiatraczek i na drugi trochę głębiej.
Przez drzwi i w lewo. Uciekający robaczek. Niech Zeldaphon chodzi sobie a my zapędźmy robala w kozi róg! Nagroda kluczyk.
Do drzwi i...
PIĘTRO 6
Walka z kappą!
Szósty sposób wykorzystania Zeldophona, naciera na kappę a my od tyłu. Idziemy w dół, ustawiamy Zeldophona na miotaczu, my na schodki, ona przed skok i walka na 2 wieże, kto kogo strąci.
Idziemy tak dalej prosto, zdmuchujemy kluczyk i idziemy do drzwi. Otwieramy i...
PIĘTRO 7
Cutscenka. Kolejna mapa. No to w drogę!
Lecz pierw jedziemy do zamku