Tower of spirits 5
PIĘTRO 18
Tu bombka tam bombka, zbieramy łezkę, a na północy na przycisk i na drugą stronę po kluczyk.
PIĘTRO 19
Bierzemy orba i na lewo i dół. Stoimy na przycisku i nastawiamy orby i strzał w oko. Przez most i nakłaniamy Phantoma by rozwalał kamienie.
Bierzemy łezkę.
PIĘTRO 20
Phantom w pędzie rozwala wszystko!
Przesuwamy kamień na północ by móc skakać.
Bierzemy orba i na zaznaczone miejsce. Wszystkie 2 orby w sali nastawiamy na strzał. Stoimy na przycisku i pif paf. Idziemy po łezkę.
PIĘTRO 19
Przejmujemy Phantoma.
Dziesiąty sposób wykorzystania Zeldophona, rozwala kamienie i te statuetki! na środkową komnatę. Strzelamy w orba i w oko.
PIĘTRO 18
Jedenasty sposób wykorzystania Zeldophona, pchanie wielkich rzeczy! Pchnąć duży kamień na NW róg.
Mały kamień na SE róg.
2 małe na NE róg wypychając duży stamtąd w lewo
Stanąć na na SE
Mamy dostęp do klucza za kolczatką.
Na piętrze też jest duża skrzynia z monetą!
PIĘTRO 19
Przez drzwi z kluczem
PIĘTRO 20
Jedenasty sposób wykorzystania Zeldophona, kula może rozwalać inne kule! Więc brniemy ku północy robiąc drogę Linkowi.
Rozwalamy kamienie i na 21
PIĘTRO 21
Stajemy na przyciskach, walki, przejmujemy innego Phantoma.
PIĘTRO 20
Możemy zejść na 19 po 2 skarb bądź zostać tu.
PIĘTRO 19
Chciwi? :> Zeldaphon bierze orba z NW kąta sali. Link stoi na przycisku. Zeldaphon przechodzi przez drzwi i stoi na wyznaczonym miejscu. Strzał i mamy skarb.
Bierzemy Phantoma kulę.
PIĘTRO 20
Idziemy po tamtego Phantoma na 21 xD
Macie już? No to jazda.
Zeldaphon ma nas wziąć na barki. Widzicie gałęzie? No to lasso i bierzemy orba. Ona stoi pod i skok na barki.
Idziemy na wysepkę i w wyznaczonym miejscu stawiamy z kierunkiem na prawo. Na barkach znów na gałąź tam z kąd braliśmy orba. To będzie punkt dowodzenia. Zeldaphon idzie na lewo po 2go orba i staje na 2giej wysepce z orbem wskazującym lewo.
Link strzela w prawego orba a ten w oko i natychmiast w orba, co ma Zeldaphon i to idzie na kolejnego orba i w oko.
Udało się? Wracamy przez gałęzie a Zeldaphon do nas. Lassem zmuszamy ją do upuszczenia orba i znów na nią wskakujemy i na 21
PIĘTRO 21
Na 22
PIĘTRO 22
Zeldaphon po klucz a my z nią. Pojawiają się ręce rozwalamy 2 pierwsze. Zeldaphon pomiędzy płomieniami i ze strzałki rozwalamy 1wszą dłoń. Idziemy na tyle blisko by móc ustrzelić 2gą i na teleport. Ona idzie otworzyć drzwi i później możemy do niej dołączyć.
PIĘTRO 23
Pchamy drzwi.
SEJWNĄĆ grę!!
PIĘTRO 24
BOSS BYRNE
Jedna z ciekawszych walk. Jegomość skacze na razie po słupach. Unikamy wirowych ataków, można stać z tarczą ku atakowi -_-‘’ a Zeldaphon unika wielkich kul mocy, bo ją na mogą otumanić. Byrne strzela ręką, więc unik a sprężynowa piąstka wbija się w ziemie. Do akcji wkracza Zeldaphon. Akcja Linkiem.
Byrne może również szaleć, więc uwaga. Jeśli będzie się skupiał zbierając w sobie jakąś aurę to Zeldaphon znów nam pomaga mocując się na ręce. I znów Link w akcji.
Scenka całkiem długa i urocza.
Wspinamy się na szczyt wieży.
Demon King – Malladus zostaje zapieczętowany w ciele Zeldy przez Cola a Byrne to frajer. Ci pierwsi uciekają
Tu bombka tam bombka, zbieramy łezkę, a na północy na przycisk i na drugą stronę po kluczyk.
PIĘTRO 19
Bierzemy orba i na lewo i dół. Stoimy na przycisku i nastawiamy orby i strzał w oko. Przez most i nakłaniamy Phantoma by rozwalał kamienie.
Bierzemy łezkę.
PIĘTRO 20
Phantom w pędzie rozwala wszystko!
Przesuwamy kamień na północ by móc skakać.
Bierzemy orba i na zaznaczone miejsce. Wszystkie 2 orby w sali nastawiamy na strzał. Stoimy na przycisku i pif paf. Idziemy po łezkę.
PIĘTRO 19
Przejmujemy Phantoma.
Dziesiąty sposób wykorzystania Zeldophona, rozwala kamienie i te statuetki! na środkową komnatę. Strzelamy w orba i w oko.
PIĘTRO 18
Jedenasty sposób wykorzystania Zeldophona, pchanie wielkich rzeczy! Pchnąć duży kamień na NW róg.
Mały kamień na SE róg.
2 małe na NE róg wypychając duży stamtąd w lewo
Stanąć na na SE
Mamy dostęp do klucza za kolczatką.
Na piętrze też jest duża skrzynia z monetą!
PIĘTRO 19
Przez drzwi z kluczem
PIĘTRO 20
Jedenasty sposób wykorzystania Zeldophona, kula może rozwalać inne kule! Więc brniemy ku północy robiąc drogę Linkowi.
Rozwalamy kamienie i na 21
PIĘTRO 21
Stajemy na przyciskach, walki, przejmujemy innego Phantoma.
PIĘTRO 20
Możemy zejść na 19 po 2 skarb bądź zostać tu.
PIĘTRO 19
Chciwi? :> Zeldaphon bierze orba z NW kąta sali. Link stoi na przycisku. Zeldaphon przechodzi przez drzwi i stoi na wyznaczonym miejscu. Strzał i mamy skarb.
Bierzemy Phantoma kulę.
PIĘTRO 20
Idziemy po tamtego Phantoma na 21 xD
Macie już? No to jazda.
Zeldaphon ma nas wziąć na barki. Widzicie gałęzie? No to lasso i bierzemy orba. Ona stoi pod i skok na barki.
Idziemy na wysepkę i w wyznaczonym miejscu stawiamy z kierunkiem na prawo. Na barkach znów na gałąź tam z kąd braliśmy orba. To będzie punkt dowodzenia. Zeldaphon idzie na lewo po 2go orba i staje na 2giej wysepce z orbem wskazującym lewo.
Link strzela w prawego orba a ten w oko i natychmiast w orba, co ma Zeldaphon i to idzie na kolejnego orba i w oko.
Udało się? Wracamy przez gałęzie a Zeldaphon do nas. Lassem zmuszamy ją do upuszczenia orba i znów na nią wskakujemy i na 21
PIĘTRO 21
Na 22
PIĘTRO 22
Zeldaphon po klucz a my z nią. Pojawiają się ręce rozwalamy 2 pierwsze. Zeldaphon pomiędzy płomieniami i ze strzałki rozwalamy 1wszą dłoń. Idziemy na tyle blisko by móc ustrzelić 2gą i na teleport. Ona idzie otworzyć drzwi i później możemy do niej dołączyć.
PIĘTRO 23
Pchamy drzwi.
SEJWNĄĆ grę!!
PIĘTRO 24
BOSS BYRNE
Jedna z ciekawszych walk. Jegomość skacze na razie po słupach. Unikamy wirowych ataków, można stać z tarczą ku atakowi -_-‘’ a Zeldaphon unika wielkich kul mocy, bo ją na mogą otumanić. Byrne strzela ręką, więc unik a sprężynowa piąstka wbija się w ziemie. Do akcji wkracza Zeldaphon. Akcja Linkiem.
Byrne może również szaleć, więc uwaga. Jeśli będzie się skupiał zbierając w sobie jakąś aurę to Zeldaphon znów nam pomaga mocując się na ręce. I znów Link w akcji.
Scenka całkiem długa i urocza.
Wspinamy się na szczyt wieży.
Demon King – Malladus zostaje zapieczętowany w ciele Zeldy przez Cola a Byrne to frajer. Ci pierwsi uciekają