Tower of spirits 1
PARTER
Scenka na dzień dobry z Anjean.
Idziemy na góre i spieprzamy przed Phantomem.
PIĘTRO 1
Po małej scence wracamy i zbieramy 3 Tears of Light widoczne na mapce. Uważamy na Phantoma, mamy możliwość ukrycia się w zonach, gdzie po małej gonitwie jak się zdarzy możemy odpocząć i planować kolejny ruch. Pierwsza łezka po lewej, druga u góry a 3 to po zdobyciu 2 idziemy jeszcze w lewo i walimy w kulke i ukazuje się most. Mamy mało czasu, więc biegiem po łezkę. Mamy 3, to walimy w plery Phantoma. Mała scenka i mamy w końcu użytek z Zeldy. Sama zresztą mam motywacja. Nie chce by nikt jej ciała nie wykorzystał... ekhm Kierujemy Zeldophona (Zelda+ Phantom a nie zeldokomórka xD) na drzwi tak by się pojawiła akcja, sami też pchamy drzwi.
PIĘRTO 2
Drugi sposób wykorzystania Zeldophona, kierujemy ją przez kolczatkę na kule by w nią uderzyła i Linkiem przechodzimy. Trzeci sposób wykorzystania Zeldophona- postawić go na przycisku! My stajemy na drugim i przejście gotowe! Czwarty sposób wykorzystania Zeldophona, eeee... KRZYK! Zelda bardzo boi się myszy, nawet jak ma miecz i waży 500 razy więcej od małej myszki. W tym stanie nic nie zrobi. Rozwalamy myszki i zasuwamy głazem dziurę. A więc właściwy trzeci sposób wykorzystania Zeldophona to zagadanie innego Phantoma. Lecz najpierw uderzamy w kulke za Phantomem, później stajemy po jego lewicy i pleciemy o pracy. Kolczatka opadła więc Link może spokojnie przejść. Tamtymi skrzyniami się nie martwcie, przyjdzie czas na nie później.
PIĘRTO 3
Zbieramy tabliczkę, która odnawia tory w trakcie scenki filmowej. Oczywiście wchodzimy na portal.
PARTER
Podchodzimy do Anjeany i scenka filmowa i wyjazd z Sprit Tower!
Scenka na dzień dobry z Anjean.
Idziemy na góre i spieprzamy przed Phantomem.
PIĘTRO 1
Po małej scence wracamy i zbieramy 3 Tears of Light widoczne na mapce. Uważamy na Phantoma, mamy możliwość ukrycia się w zonach, gdzie po małej gonitwie jak się zdarzy możemy odpocząć i planować kolejny ruch. Pierwsza łezka po lewej, druga u góry a 3 to po zdobyciu 2 idziemy jeszcze w lewo i walimy w kulke i ukazuje się most. Mamy mało czasu, więc biegiem po łezkę. Mamy 3, to walimy w plery Phantoma. Mała scenka i mamy w końcu użytek z Zeldy. Sama zresztą mam motywacja. Nie chce by nikt jej ciała nie wykorzystał... ekhm Kierujemy Zeldophona (Zelda+ Phantom a nie zeldokomórka xD) na drzwi tak by się pojawiła akcja, sami też pchamy drzwi.
PIĘRTO 2
Drugi sposób wykorzystania Zeldophona, kierujemy ją przez kolczatkę na kule by w nią uderzyła i Linkiem przechodzimy. Trzeci sposób wykorzystania Zeldophona- postawić go na przycisku! My stajemy na drugim i przejście gotowe! Czwarty sposób wykorzystania Zeldophona, eeee... KRZYK! Zelda bardzo boi się myszy, nawet jak ma miecz i waży 500 razy więcej od małej myszki. W tym stanie nic nie zrobi. Rozwalamy myszki i zasuwamy głazem dziurę. A więc właściwy trzeci sposób wykorzystania Zeldophona to zagadanie innego Phantoma. Lecz najpierw uderzamy w kulke za Phantomem, później stajemy po jego lewicy i pleciemy o pracy. Kolczatka opadła więc Link może spokojnie przejść. Tamtymi skrzyniami się nie martwcie, przyjdzie czas na nie później.
PIĘRTO 3
Zbieramy tabliczkę, która odnawia tory w trakcie scenki filmowej. Oczywiście wchodzimy na portal.
PARTER
Podchodzimy do Anjeany i scenka filmowa i wyjazd z Sprit Tower!