Sand Temple

To długi, pięciopoziomowy temple. Nintendo się postarało. Dużo do roboty na jednym piętrze, więc czytać uważnie.

PIĘTRO 1
Prawo, omijamy kamienie, w lewo i strzał w oko z ukosa.
W walizie… 1 rupia i walka najlepiej lassem za skrzynką ze Stalfosami i kluczyk mamy. Powrót

PIĘTRO 2
Na dół i w lewo i do góry

PIĘTRO 3
Zabijamy bombami najlepiej i po schodeczkach po itemik SAND WAND. Robimy bloczki, nawet pod sobą, co daje możliwość wzniesienia się.

PIĘTRO 2
Zbieramy skarb po lewej, walce zrobią nam za ścieżkę do prawego skarbu tylko trzeba je zatrzymać.
Walka z piaskowymi Mukami używając różdżki.
Unosimy wyżej i znów blok kolczatki.

PIĘTRO 1
Na prawo i na piasek wyżej. Uwaga na kamienie.
Sprzed oka zmiatamy kamienie i strzał.
Walka. Gdy piasek burzyć się będzie wy różdżką wskazywać będziecie i nad poziomy się wznosić by potwora wykosić.
Na lewo po 20 rupii i tu wam naprawdę ułatwię przechodzenie LEWEJ strony piętra, przeszukajcie piasek poniżej, powinien być kluczyk.
Ustawiamy się obok tego niskiego murku, up i skok w dół. Jak chcecie idźcie pobuszować po lewej stronie a reszta może wziąć skrzyneczkę i poprzesuwać kamienia na armatkę i odpalić!

Dla tych, co przeszli na lewo, przesuwać różdżką walce i do góry.
Są 3 oczy, up i 2 strzały i 1 niżej. Idziemy dalej.
Stajemy pomiędzy schodami i walca przewalcować w dół a my do góry i up. Robimy z walca ścieżkę 2 razy i walczymy z Mukami i mamy skrzyneczkę.
Znów up i tabliczka mówi, że klucz jest pomiędzy 3ma oczyma a okiem. Wzięliście go wcześniej. Powrót.

PIĘTRO -1
Otwieramy drzwi. Muki doprowadzamy do stanu otępienia i rzucamy na przyciski.
Możemy iść na lewo po stępelkę, uwaga na strzały i ruchome piaski! Na prawo.
Zabawa z kostką w dół, prawo, dół, lewo, górę, prawo i koniec.
Zatrzymujemy kulę piaskiem na armatkę i ciach. Potem kulka następna na przycisk i przez mościk.
Idziemy lekko w górę po piaskowym moście.
Teraz sprawa niebieskich drzwi.
Kostka po prawej dół, dół, dół, lewo lewo, góra góra, prawo i dół.
Kostka po lewej dół, prawo, dół, lewo, góra, prawo.
Drzwi otworzone, ale pierw zejdźmy na chwile na piętro 1 (przycisk jest) i wróćmy by wyzerować kamienie, ale drzwi powinny być otwarte.
Idziemy przez niebieskie drzwi. Kolce, walka, zatrzymujemy kolce tak, by wejść na jedne i na przycisk. Potem z tych dwóch kolców robimy drogę na górę zatrzymać o kafelek dalej.
Walka i szukamy klucza w piasku. UWAGA jest tu 100, 20, 20 i 5 rupii!
Bierzemy kluczyk, omijamy dwa walce i zabawa z kostkami i jej różowymi częściami. Kostka po lewej prawo prawo, dół dół, lewo.
Kostka po prawej dół dół dół, lewo i góra góra.
Robimy piaskowy mościk, kluczyk i na -2

PIĘTRO -2
Do przodu i up i zapisać grę

BOSS SKELDRITCH
Arena podobna do tej z Twilight Princess i bossa Stallorda.
Jak w TP, ważny jest kręgosłup. Różdżką zatrzymujemy kamienie, układamy na armatce i ciach! Potem będą 3 kulki, więc dwie przepuszczamy a jedną zatrzymujemy. Potem kręgosłup będzie miał zbroje w różnych kierunkach, więc jak łożymy kulkę to z odległości bumerangiem odpalamy. Prędkość kulek się zwiększa i wylatują 4 to ostatnią zatrzymujemy rysując różdżką do otworu długi pas piasku by kula się zatrzymała.
Ostatnia faza to podwyższanie się i walenie w rubin. Uwaga na szał!
Bierzemy serce

Zgarniamy BOW OF LIGHT (i po co wcześniej temple by zdobyć łuk, po co?). Gdy naładujemy strzałę to celujemy w oko i wypad z tąd.

Scenka, mamy szukać Compass of Light by znaleźć Demon Train Demona Kinga w Dark Realm! Frajer się przydał teraz…
CO? MIECZ? Oto otrzymaliśmy Lokomo Sword! A ja myślałem, że miecz to sprajt a łuk to pragnienie, nie ma szans…