Dark Realm
CZĘŚĆ 1
Zbieramy łezki i za ich pomocą rozwalamy pociągi terrorysty szybko jadące, można cofać.
Jeśli gwizdniemy to jedziemy szybciej nie tracąc czasu! Po prawej stronie na mapie widać gwiazdki, to teleporty. odpowiadają one gwiazdkom po lewej.
Usuwamy pierwszego, potem tego na górnej pętli, na dolnej.
Wjeżdżamy w środkową gwiazdę i musimy potrącić tego na samotnej pętli i wracamy tą samą drogą na dwa ostatnie.
Ostatni jeden ucieka przed nami!
CZĘŚĆ 2
BOSS DEMON KING TRAIN MALLADUS
FAZA 1
Rozwalamy naboje z pociągu inaczej wylądują na torach i są niebezpieczne. Limit drogi!
Uważamy na przepychanki konkurenta, Kamienie niezniszczalne, więc często zmieniamy tory!
FAZA 2
Tym razem też patrzymy na przepychanki, kamienie, więc zwrotnica w ruch. Limit drogi!
Jego nowy ruch to laser więc znów walimy w działo, ewentualnie możemy zwolnic by uniknąć ataku.
FAZA 3
I tym razem też patrzymy na przepychanki, kamienie, więc zwrotnica w ruch. Limit drogi!
Usuwamy wszystkie lasery trochę zwalniając, przyspieszamy i walimy po twarz i tak parę razy.
CZĘŚĆ 3
SAVE i scenka, zapowiada się finał z Zeldą
MALLADUS I COLE
Uważamy na Cola, wypuszcza szczury, jak jeden zlapie Zeldaphona to będzie nas atakować.
Ona idzie na przedzie i osłania nas przed laserem Malladusa a my za nią rozwalając szczury.
Im dalej tym więcej.
Zeldaphon łapie Malladusa i wynosi w powietrze. My musimy raz i celnie trafić naładowanym łukiem
CZĘŚĆ 4
Scenka i pomoc Byrne’a. A Tetra stała się czymś w rodzaju bogini, jeśli Zedla prosi o błogosławieństwo…
Byrne znika, Cola przejmuje Malladus, się porobiło…
MALLADUS BEAST
Zelda się ładuje, chronić ją! Odganiamy kule, gdy są 4 robimy spina, max 3 razy!
Gramy muzyczke
CZĘŚĆ 5
Link musi odwrócić uwagę Malladusa, by Zelda mogła trafić w plecy w symbol 3 razy! Pozatym musi być bezpieczna!!!
Walimy w czoło aż odpadnie róg 1. 3 strzały i róg 2 i strzała i w czoło Linkiem. Trzemy ile sił…
Scenka, Lokomos idą do nieba a na ziemi… miłość.
Zbieramy łezki i za ich pomocą rozwalamy pociągi terrorysty szybko jadące, można cofać.
Jeśli gwizdniemy to jedziemy szybciej nie tracąc czasu! Po prawej stronie na mapie widać gwiazdki, to teleporty. odpowiadają one gwiazdkom po lewej.
Usuwamy pierwszego, potem tego na górnej pętli, na dolnej.
Wjeżdżamy w środkową gwiazdę i musimy potrącić tego na samotnej pętli i wracamy tą samą drogą na dwa ostatnie.
Ostatni jeden ucieka przed nami!
CZĘŚĆ 2
BOSS DEMON KING TRAIN MALLADUS
FAZA 1
Rozwalamy naboje z pociągu inaczej wylądują na torach i są niebezpieczne. Limit drogi!
Uważamy na przepychanki konkurenta, Kamienie niezniszczalne, więc często zmieniamy tory!
FAZA 2
Tym razem też patrzymy na przepychanki, kamienie, więc zwrotnica w ruch. Limit drogi!
Jego nowy ruch to laser więc znów walimy w działo, ewentualnie możemy zwolnic by uniknąć ataku.
FAZA 3
I tym razem też patrzymy na przepychanki, kamienie, więc zwrotnica w ruch. Limit drogi!
Usuwamy wszystkie lasery trochę zwalniając, przyspieszamy i walimy po twarz i tak parę razy.
CZĘŚĆ 3
SAVE i scenka, zapowiada się finał z Zeldą
MALLADUS I COLE
Uważamy na Cola, wypuszcza szczury, jak jeden zlapie Zeldaphona to będzie nas atakować.
Ona idzie na przedzie i osłania nas przed laserem Malladusa a my za nią rozwalając szczury.
Im dalej tym więcej.
Zeldaphon łapie Malladusa i wynosi w powietrze. My musimy raz i celnie trafić naładowanym łukiem
CZĘŚĆ 4
Scenka i pomoc Byrne’a. A Tetra stała się czymś w rodzaju bogini, jeśli Zedla prosi o błogosławieństwo…
Byrne znika, Cola przejmuje Malladus, się porobiło…
MALLADUS BEAST
Zelda się ładuje, chronić ją! Odganiamy kule, gdy są 4 robimy spina, max 3 razy!
Gramy muzyczke
CZĘŚĆ 5
Link musi odwrócić uwagę Malladusa, by Zelda mogła trafić w plecy w symbol 3 razy! Pozatym musi być bezpieczna!!!
Walimy w czoło aż odpadnie róg 1. 3 strzały i róg 2 i strzała i w czoło Linkiem. Trzemy ile sił…
Scenka, Lokomos idą do nieba a na ziemi… miłość.