Hyrule Castle
Lecimy do przodu. Możemy zahaczyć o skrzynkę pocztową i dostaniemy list.
Wchodzimy na teren zamku i do samego zamku, wokół nic nie ma ciekawego.
Oczywistością jest, że rozwalamy wszystkie garnki, zawsze jakiś ciekawy item się trafi.
Zagadujemy ze strażnikiem obok małej fosy.
Scenka.
Tak jak Zelda prosiła, pójdźmy do jej komnaty. By obaczyć jej list tapujemy Menu- Collection- List- From Princess Zelda. Jej sposób dotarcia do komnaty możemy narysować na naszej własnej mapie klikając pierw w Map i rysuj. Wychodzimy z sali tronowej. Skręcamy w prawo i dół do drzwi na górę. W opisany przez Zelde sposób przechodzimy wzdłuż muru. UWAGA by nie spaść! Kolejna sala na poziome 2.
Pokój Zeldy i scenka.
No, teraz wyglądamy należycie, nieprawdaż? Dobrze, że nie podglądała :D Cel, wydostanie się z zamku
A więc wychodzimy i uważajmy na strażników. Oni uważają Linka za normalnego niższej klasy rekruta, więc możemy spokojnie przechodzić pomiędzy starszymi rangą. Nie mogą wiedzieć, ze Zelda chce uciec! Jak nakryją nas, to wracamy na początek! Zelda normalnie zawsze będzie za nami podążać. Możemy tapnąć na różową kulkę i nakierować gdzie ma iść. Jak dotrze, to będzie stać gdzie ma stać, ruszy się, gdy użyjemy opcji call.
Zelda ma iść normalnie za nami. Przechodzimy szybko na górę i idziemy powoli za górnym strażnikiem aż do wyjścia.
Tutaj będzie mały problem, ale sytuacja do przebrnięcia, spokojnie. jak zrobicie błąd to wracacie na murek a nie na sam początek w zamku.
Strażnik numer jeden. Zelde nakierujmy na lewą stronę krzaczków, by strażnik jej nie widział, a Linkem zachodzimy od prawej i zagadujemy gościa. Zaldą kierujemy na dwa krzaki poniżej z dala od oczu pierwszego strażnika jak i następnego. By Zelda spokojnie przeszła Linkiem stoimy przed strażnikiem tak długo, aż księżniczka przejdzie.
Strażnik number zwei. Linkiem zachodzimy od lewej góry, zagadujemy i stoimy a Zeldą przechodzimy daleko pomiędzy krzakiem a murem.
Strażnik Nummer three. Nie zagadacie gościa. Zatopił się w swoich czynnościach, więc zachodzimy Linkem od góry, bieremy kamienia i rzut! Zelda następnie ma stać przed bramą i przechodzimy przez miasto aż do pociągu.
Wyjazd i scenka, budzimy się w zamku.
Możemy pogadać z nauczycielem Schodzimy na dół i widzimy ducha Zeldy. Idziemy za nią przez sale tronową i drzwi po prawej. Przez piętro do komnaty księżniczki.
Scenka i otrzymujemy Spirit Flute.
Jak się dowiadujemy, mamy dotrzeć do Spirit Tower tajemnym przejściem za zamkiem.
Wychodzimy i buszujemy po lewej części piętra, gdzie znajdziemy skrzynkę a w niej 200 rupii.
Po lewej też jest wyjście na taras, gdzie mamy doczynienia z kolejną skrzynią a w niej item. Wracamy do środka i kierujemy się na schody.
Na końcu korytarza znajdziemy jeszcze kolejną skrzynie z 20 rupiami. Zagadujemy do gościa, ale nie puści nas bez broni.
Wracamy na piętro. Przechodzimy przez drzwi do tronowej. Schodzimy i w prawo i na górę do pomieszczenia żołnierzy. Od dowódcy dostajemy mieczyk i mały trening. Jeśli mamy 80 rupii to możemy wrócić się do sklepu w mieście gdzie zakupujemy tarcze.
Wracamy do żołnierza i przechodzimy przez drzwi.
Za zamkiem i małe lochy
Pokonujemy stworki dwoma ciosami a uratowany komandos mówi nam, pod którą ścianą posadzić bombkę.
JASKINIA CZĘŚĆ 1
Pierwsza zagadka to postawić kamienia na przycisku.
CZĘŚĆ 2
Druga zagadka to w odpowiedniej kolejności podanej przez kamienie uderzyć w kule. Spróbujcie się pomęczyć, to jest łatwizna... Hardkor to jest w Golden Sunie w piwnicach pod Venus Lighthouse.
.
.
.
.
.
Takie trudne? No to kolejność lewy, górny, dolny i prawy.
CZĘŚĆ 3
Potem ostatnie pięterko i pokonujemy myszy.
Cóż za męczące lochy, prawda? A przed nami Spirit Tower, który jeszcze się do kupy nie pozbierał. Zawsze my musimy posprzątać ten cały bałagan. Taki to los bohaterów.
Scenka.
Tak jak Zelda prosiła, pójdźmy do jej komnaty. By obaczyć jej list tapujemy Menu- Collection- List- From Princess Zelda. Jej sposób dotarcia do komnaty możemy narysować na naszej własnej mapie klikając pierw w Map i rysuj. Wychodzimy z sali tronowej. Skręcamy w prawo i dół do drzwi na górę. W opisany przez Zelde sposób przechodzimy wzdłuż muru. UWAGA by nie spaść! Kolejna sala na poziome 2.
Pokój Zeldy i scenka.
No, teraz wyglądamy należycie, nieprawdaż? Dobrze, że nie podglądała :D Cel, wydostanie się z zamku
A więc wychodzimy i uważajmy na strażników. Oni uważają Linka za normalnego niższej klasy rekruta, więc możemy spokojnie przechodzić pomiędzy starszymi rangą. Nie mogą wiedzieć, ze Zelda chce uciec! Jak nakryją nas, to wracamy na początek! Zelda normalnie zawsze będzie za nami podążać. Możemy tapnąć na różową kulkę i nakierować gdzie ma iść. Jak dotrze, to będzie stać gdzie ma stać, ruszy się, gdy użyjemy opcji call.
Zelda ma iść normalnie za nami. Przechodzimy szybko na górę i idziemy powoli za górnym strażnikiem aż do wyjścia.
Tutaj będzie mały problem, ale sytuacja do przebrnięcia, spokojnie. jak zrobicie błąd to wracacie na murek a nie na sam początek w zamku.
Strażnik numer jeden. Zelde nakierujmy na lewą stronę krzaczków, by strażnik jej nie widział, a Linkem zachodzimy od prawej i zagadujemy gościa. Zaldą kierujemy na dwa krzaki poniżej z dala od oczu pierwszego strażnika jak i następnego. By Zelda spokojnie przeszła Linkiem stoimy przed strażnikiem tak długo, aż księżniczka przejdzie.
Strażnik number zwei. Linkiem zachodzimy od lewej góry, zagadujemy i stoimy a Zeldą przechodzimy daleko pomiędzy krzakiem a murem.
Strażnik Nummer three. Nie zagadacie gościa. Zatopił się w swoich czynnościach, więc zachodzimy Linkem od góry, bieremy kamienia i rzut! Zelda następnie ma stać przed bramą i przechodzimy przez miasto aż do pociągu.
Wyjazd i scenka, budzimy się w zamku.
Możemy pogadać z nauczycielem Schodzimy na dół i widzimy ducha Zeldy. Idziemy za nią przez sale tronową i drzwi po prawej. Przez piętro do komnaty księżniczki.
Scenka i otrzymujemy Spirit Flute.
Jak się dowiadujemy, mamy dotrzeć do Spirit Tower tajemnym przejściem za zamkiem.
Wychodzimy i buszujemy po lewej części piętra, gdzie znajdziemy skrzynkę a w niej 200 rupii.
Po lewej też jest wyjście na taras, gdzie mamy doczynienia z kolejną skrzynią a w niej item. Wracamy do środka i kierujemy się na schody.
Na końcu korytarza znajdziemy jeszcze kolejną skrzynie z 20 rupiami. Zagadujemy do gościa, ale nie puści nas bez broni.
Wracamy na piętro. Przechodzimy przez drzwi do tronowej. Schodzimy i w prawo i na górę do pomieszczenia żołnierzy. Od dowódcy dostajemy mieczyk i mały trening. Jeśli mamy 80 rupii to możemy wrócić się do sklepu w mieście gdzie zakupujemy tarcze.
Wracamy do żołnierza i przechodzimy przez drzwi.
Za zamkiem i małe lochy
Pokonujemy stworki dwoma ciosami a uratowany komandos mówi nam, pod którą ścianą posadzić bombkę.
JASKINIA CZĘŚĆ 1
Pierwsza zagadka to postawić kamienia na przycisku.
CZĘŚĆ 2
Druga zagadka to w odpowiedniej kolejności podanej przez kamienie uderzyć w kule. Spróbujcie się pomęczyć, to jest łatwizna... Hardkor to jest w Golden Sunie w piwnicach pod Venus Lighthouse.
.
.
.
.
.
Takie trudne? No to kolejność lewy, górny, dolny i prawy.
CZĘŚĆ 3
Potem ostatnie pięterko i pokonujemy myszy.
Cóż za męczące lochy, prawda? A przed nami Spirit Tower, który jeszcze się do kupy nie pozbierał. Zawsze my musimy posprzątać ten cały bałagan. Taki to los bohaterów.