Ekwipunek Linka
Opis: (Pochodzenie: A Link to The Past/Ocarina of Time)
Magiczny miecz i tarcza, które towarzyszyły Linkowi w wielu przygodach i pomogły mu wielokrotnie uratować krainę Hyrule.
Ta podróż nie jest mniej straszna od innych. Link znowu wyrusza
do walki uzbrojony w te przedmioty, tym razem do innego świata. Miecz i tarcza są bardzo dobrze zbalansowane i wyważone.
Właściwości: AT (Atak) - 100%, DF (Obrona)- 100%,
SP (Specjalny Efekt) - Brak
Jak zdobyć: Jest dostępny od początku
Opis: (Pochodzenie: Majora's Mask)
Miecz wykuty przez kowala z Mountain Village w krainie Snowhead. Kowal który go wykuł jest słynny ze swojej perfekcji, ten miecz to jeszcze jeden przykład jego doskonałego rzemiosła i jego przechwałek na temat niezwykle ostrego ostrza, jakie ten miecz posiada. Niestety metal, z którego zostało wykute ostrze miecza może się wyszczerbić, więc pozostaje pytanie co do jego obronnych możliwości.
Właściwości: AT - 125%, DF - 100%,
SP - odbiera energię kiedy się bronimy, krótki zasięg.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapter 1 za 600G (Weapon Master Mode)
Opis: (Pochodzenie: Ocarina of Time)
Miecz i tarcza jednego z żyjących posągów Armos, istniejących w krainie Hyrule. Pochodzenie tych przedmiotów jest objęte tajemnicą, zresztą tak samo jak i posągów Armos. Koncentrując się zwiększysz moc tych broni, lecz są one zbyt ciężkie dla Linka, żeby mógł się nimi efektywnie bronić.
Właściwości: AT - 100%, DF - 70%, SP - wzmacnia AT kiedy robimy Soul Charge.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapter 2 za 900G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: Ocarina of Time)
Niezwykle ciężki młot. Nauczenie efektywnego posługiwania się nim może zająć trochę czasu, jako że jego zasięg może być poniekąd za krótki. Jednak jego moc i wytrzymałość daleko przewyższają każdy normalny miecz. Można wzbudzić nim strach.
Właściwości: AT - 135%, DF - 100%, SP - krótki zasięg, łatwiej przerwać horyzontalny atak wroga, atakiem wertykalnym.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapter 3 lub 5 za 1200G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: A Link to the Past)
Starodawny magiczny przedmiot, który daje ochronę bohaterom. Może być używany nawet przez tych którzy nie są czarownikami, tak długo dopóki ich serce pozostanie czyste. Wywołanie światła z przedmiotu może napełnić jego posiadacza witalnością. Ponieważ nie jest to prawdziwa broń, zwykle nie może się ona mierzyć z bronią przeciwnika.
Właściwości: AT - 100%, DF - 100%, SP - odnawia energię kiedy robimy Soul Charge, wzmacnia DF kiedy robimy Soul Charge, trudniej przerwać horyzontalny atak wroga, atakiem wertykalnym.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapters 3, 4, lub 5 za 1600G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: Ocarina of Time)
Lustrzana tarcza znaleziona w Spirit Temple. Jest niezwykłym dziełem sztuki i jest w Hyrule niewielu którzy mogliby twierdzić inaczej. Mówi się, że powierzchnia tarczy odbija nie tylko światło, ale również złowrogie zamiary.
Właściwości: AT - 100%, DF - 100%, SP - kiedy przeciwnik zaatakuje, straci on trochę energii, zły balans.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapters 6, 7 lub w Subchapter 3 za 2200G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: The Legend of Zelda)
Starodawny miecz i tarcza ukryte głęboko w podziemnym grobowcu. Ten potężny miecz posiada urok który kontruje siły ciemności, a jego nieskalana aura niszczy wrogów nawet ich nie dotykając. Tarcza jest wzmocniona przez czar który chroni jej posiadacza przed magią wroga, lecz sama tarcza jest dość stara i jest słabo odporna na uderzenia.
Właściwości: AT - 100%, DF - 100%, SP - przeciwnik który zablokuje atak, straci trochę energii, twoje horyzontalne ataki mogą być łatwiej przerwane przez wertykalne ataki wroga.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapter 6, 7, 8 lub w Subchapter 3 za 3000G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: Ocarina of Time)
Mistrzowskie rękodzieło wykute przez Biggorona zamieszkującego Death Mountain. Miecz jedno ręczny, wykonany specjalnie dla Linka. Mimo tego machanie nim robi się po pewnym czasie męczące.
Właściwości: AT - 130%, DF - 100%, SP - odbiera energię po każdym ciosie (nawet jeśli cios nie został wymierzony w przeciwnika),
długi zasięg.
Jak zdobyć: Kupujemy w Chapter 8 lub 10 za 4000G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: Soul Calibur 2)
Miecz który zyskał sobie opinię pożeracza dusz. Ten miecz zmienia swój kształt w zależności od aktualnego posiadacza. Formy które przybrał są legendarne tak samo jak dusze wojowników które pochłonął. Tylko ci z silną wolą mogą oprzeć się jego panowaniu. Pożera dusze tych którzy polegli od miecza jak również duszę tego który go dzierży.
Właściwości: AT - 140%, DF - 135%, SP - odbiera przez cały czas energię.
Jak zdobyć: Kupujemy w Extra Chapter 1 (WMM)
Opis: (Pochodzenie: Majora's Mask)
Miecz stworzony przez Great Fairy. Mówią że miecz jest w stanie odbijać każdy rodzaj ciemnej magii. Może napełnić swojego posiadacza siłą, lecz niestety jego ochronna moc nie przetrwała całkowicie w tym świecie i nie jest dłużej w stanie opierać się atakom wroga.
Właściwości: AT - 120%, DF - 100%, SP - dodaje przez cały czas energię, odbiera energię kiedy się bronimy.
Jak zdobyć: Kupujemy w Cepheus za 9800G (WMM)
Opis: (Pochodzenie: A Link to the Past)
Długa sieć służąca do łapania insektów. Ten przedmiot towarzyszył Linkowi od dawna – tak również jest i teraz. Jak widać nie jest to broń, ale może skłoni ona przeciwników do nie tak częstej obrony.
Właściwości: AT - 80%, DF - 80%, SP - wydaje dźwięki przy uderzeniach.
Jak zdobyć: Kupujemy w Subchapter 2 za 12500G (WMM)
Autor: MasterLink
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.