Świątynia Króla Oceanów Cz.4
Niestety po raz kolejny musimy przechodzić wszystko od nowa. Aż do tego momentu gdy dojdziesz do czerwonych drzwi. Różnica polega na tym że zamiast rysować klepsydrę rysujemy triforca czyli trój moc. Jeśli nie wiesz w jaki sposób to zrobić zajrzyj na Youtube bo tego nie da się normalnie wytłumaczyć. Gdy już otworzy się wejście dotknij drzwi z symbolem a następnie pruj na dół. Gdy już będziesz piętro niżej wejdź na chodzący blok a następnie na kolejny. Teraz uważaj na strzały które będą lecieć ze ściany. Gdy już będziesz przy ścianie wejdź na niebieskie pole i biegnij na dół do schodów. Idź po woli bo gdy biegniesz zostawiasz odgłosy które słyszą Phantomy. Gdy już zejdziesz niżej poczekaj aż Phantom odejdzie sobie trochę dalej. Idź w prawo do przepaści. Gdy zobaczysz po drugiej stronie 2 płytki koło siebie przejdź bez obawy po przepaści. Wejdź po schodach znów do góry. Tam gdzie stoi ciągle Phantom jest kula którą musisz uderzyć. Pokaż się Phantomowi a następnie wykiwaj go i uderz w kulę. Teraz masz kilka sekund na dobiegnięcie do miejsca gdzie były płomienie i wejścia na platformę. Wiem że to nie jest łatwe ale ja już ci w tym nie pomogę. Wejdź na platformę a następnie na drugą. Przejdź na prawo na „suchy ląd”. Jest tam skrzynka z okrągłym kryształem. Wróć na piętro gdzie było przejście przez przepaść. Gdy już będziesz przy schodach idź w lewo, w górę i skręć w prawo. Jest tam otwór o okrągłym kształcie. Włóż tam nasz kryształ a następnie wejdź po schodach które właśnie zostały udostępnione. Wejdź po schodach, weź trójkątny kryształ i znów wróć niżej. Idź tam gdzie było przejście przez przepaść i przejdź na drugą stronę. Idź na górę a następnie w lewo. Gdy zobaczysz popękany blok rozwal bo bombą i włóż trójkątny kryształ w otwór. Wejdź po schodach które teraz otworzyłeś. Czeka cię ostatnie pomieszczenie. Teraz musisz tylko pozdobywać wszystkie kryształy. Jeden ma Phantom na tym piętrze więc jeden włóż w ten otwór który jest całkiem po lewej. Gdy to zrobisz weź okrągły który przeniesiesz poprzez przejście po murze. Z tym trójkątnym to już nie ma problemu. Połóż te dwa w otwory w finalnym pokoju. Ostatni włóż kwadratowy. Gdy otworzą się wrota weź z dużej skrzyni mapę oceanu południowo-wschodniego!!!