Przedmioty

Ekwipunek

Sword (Miecz) - najbardziej potrzebny przedmiot w grze w przeciwieństwie do tarczy. Służy oczywiście do walki. Pierwszy miecz zdobywamy w jaskini po odgadnięciu zagadki.

Phantom Sword - drugi miecz dostępny w grze - różni się tylko tym że możemy dodatkowo zabijać nim Phantomy. Dostępny jest po zdobyciu 3 czystych metali.

Shield (Tarcza) - Phantom Hourglass jest częścią w której obecności tarczy nawet nie odczuwamy. Służy do chronienia się przed niektórymi potworkami. Kupujemy w sklepie.


Boomerang (Bumerang) - jest bardzo przydatny. Służy do ogłuszania przeciwników, odpalania pochodni oraz do walki. Zdobywa się go w 1 świątyni.


Bombs (Bomby) - służą do wysadzania ścian i oczywiście do walki. Zdobywamy je w 2 świątyni.



Bow (Łuk) - dobra broń pod względem siły którą możemy atakować z dystansu. Służy do strzelania w specjalne oczy i oczywiście do walki. Zdobywamy w 3 świątyni.


Bombchu - mało przydatna lecz dobra i ciekawa broń. Są to tak jakby ulepszone bomby które mogą jeździć po mapie gdzie tylko chcemy. Służą do przejścia przez małe norki. Znacznie rzadziej do walki. Zdobywa się je w 4 świątyni.

Grappling Hook - jedna z moich ulubionych broni jednakże rzadko służy do walki. Można dzięki niemu zrobić sobie linę do przechodzenia albo również można się przyciągać. Zdobywa się go w 5 świątyni.


Hammer (Młot) - najlepsza i najsilniejsza broń w grze. Przerasta nawet miecz. Służy do wciskania specjalnych przycisków i bardzo często również do walki. Do zdobycia w ostatniej 6 świątyni.


Shovel (Łopata) - jak to łopata nadaje się do kopania dziur i odkopywania korków które zasłaniają słupy powietrza. Zdobywamy w jaskini na Molida Island.



autor: ganon
[images: zeldawiki]


Cenne Metale:

Crisomine - czerwony cenny metal, potrzebny do wykucia Phantom Sword. Zdobywamy w Goron Temple.


Azurine - niebieski cenny metal, potrzebny do wykucia Phantom Sword. Zdobywamy w Temple of Ice.


Aquariane - zielony czysty metal, potrzebny do wykucia Phantom Sword. Zdobywamy w Mutoh Temple.


Sword Blade - jest to wykute ostrze Phantom Sword, lecz niekompletny gdyż brakuje rękojeści. Dostajemy od kowala Zauz.


Inne:

Phantom Hourglass - tytułowa klepsydra jest najważniejszą rzeczą w grze. Zdobywamy ją w Temple of the Ocean King. Dzięki niej możemy swobodnie chodzić po tej świątyni... No ale przez jakiś czas.


Gemy:

Power Gem - jest to esencja potrzebna do naładowania Spirit of Power.




Wisdom Gem - jest to esencja potrzebna do naładowania Spirit of Wisdom.




Courage Gem - jest to esencja potrzebna do naładowania Spirit of Courage.




Spirits:

Leaf Spirit of Power - zdobywamy w Temple of Fire

Neri Spirit of Wisdom - zdobywamy w Temple of Wind

Ciela Spirit of Courage - zdobywamy w Temple of Courage



autor: kacperk
[images: zeldawiki]
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.