Forteca Gerudo

Przyzwij Eponę i skieruj się na zachód, do Doliny Gerudo. Po drodze będzie most (nieskończony), więc rozpędź się na koniu i skacz. Miń namiot i wjedź do Fortecy Gerudów. Daj się złapać by dostać się do więzienia, gdy już tam będziesz przyczep się harpunem do belki nad tobą. Skieruj się w lewo, ku drzwiom, następnie znowu w lewo i ponownie w lewo, uważaj na strażniczki (możesz je ”nokautować” wyłącznie ze strzał). Idź dróżką, korzystaj z drewnianych belek na suficie (przyczepiaj się do nich harpunem), gdy znajdziesz się na poziomie ziemi, skieruj się do drzwi po lewej. Podejdź do celi i pogadaj z więźniem, po czym pokonaj strażniczkę (walczy się z nią tak jak ze Stalfosem, zasłaniasz się tarczą, po czym wykonujesz cios mieczem). Po wygranej walce zbierz klucz i wypuść stolarza. Wyjdź na zewnątrz, skieruj się w lewo i wejdź w drzwi. Obróć się w lewo i ogłusz strażniczkę strzałą, to samo zrób z kolejnymi dwoma strażniczkami. Wejdź do pokoju i za pomocą harpuna (strzel w belkę u góry) dostań się na drugą stronę. Wyjdź przez drzwi. Skieruj się w prawo i przejdź przez kolejne drzwi. Poczekaj, aż pojawi się strażniczka i ogłusz ją strzałą. Teraz idź w prawo, w lewo, w prawo, aż do następnego stolarza, historia ta sama, co przy poprzednim stolarzu (gadka, walka, podziękowania). Wróć tam skąd przyszedłeś i zejdź poziom niżej. Pójdź w lewo, a następnie po zaroślach. Wejdź w drzwi pogadaj z trzecim już stolarzem i zabij strażniczkę, po czym tradycyjnie go wypuść. Wyjdź przez drzwi, którymi wszedłeś, zabij strzałami trzy strażniczki na dole, skocz w dół i skieruj się w lewo. Przejdź przez drzwi, nie podchodź do "białej damy". Korytarzem dojdziesz dostaniesz się do czwartego (ostatniego – nareszcie) stolarza. Porozmawiaj z nim (przeczytaj, co gada, bo warto) i pokonaj strażniczkę. A teraz miła niespodzianka, w zamian za swoje iście złodziejskie zdolności otrzymasz "kartę klubowicza", dzięki której nie musisz się już obawiać strażniczek (olewają cię!).