W drodze do pierwszej świątyni
Pierwsze, co powinieneś zrobić to pogadać z facetem znajdującym się w tej chałupce. Pogadaj z nim trochę a w nagrodę na nudne ględzenie dostaniesz tarczę. Aha, tamten pan nazywa się Tarin a ta dziewczyna to Marin. Przyda ci się to, bo w późniejszych partiach tekstu mogę po prostu być niezrozumiały.
Świetnie, masz tarczę. Prawda jak miło? Lepiej ją załóż, bo to na razie jedyna twoja forma oporu jakiejkolwiek wrogiej formy życia. Po wyjściu z domu idź na zachód (no dobra: NA LEWO). Powinieneś wyjść z wioski i dotrzeć to kolejnej budowli. Okazuje się ona biblioteką. Przeczytaj parę książek. Przyda ci się to.
No ładnie na razie było z górki na luzie, ale teraz czas zdobyć swój własny miecz. Z biblioteki idź na dół. Po lewej stronie ekranu będą zawsze takie miejsca, z których możesz zeskoczyć niżej (to tak jakby każda ściana miała coś w rodzaju krawężnika, a tam takiego nie ma, wiem kolejna dziwność). Bardzo przydatne, bo tak idziesz do celu na skróty i nie ryzykujesz straty życia. Powinieneś w miarę szybko dojść na plażę. Stamtąd idź na prawo. Cały czas zasłaniaj się tarczą, bo cholerstwa tu wiele. Przed wrogami się broń, jak znajdziesz jakąś najeżoną istotę z oczami (kolejna dziwność) przepchaj to...Coś. Poszukaj dobrze, jeżeli w miarę pochodziłeś powinieneś znaleźć całkiem malowniczy kawałek plaży i wbity miecz.
Idź na północ, (jak kto woli- do góry) aż dojdziesz do Tajemniczego Lasu. Jest równie tajemniczy, co Andrzej Lepper na obradach sejmu, ale to chyba akurat szczegół. Wejdź do niego, po czym idź w lewo, po jakimś czasie powinieneś trafić na kłodę/drzwi. Idź przez mały tuneli a na końcu powinieneś trafić do grzyba. Z grzybem idź na południowy zachód a powinieneś trafić do domku czarownicy. Przerobi ona muchomora na proszek. Wróć z powrotem do centrum lasu, idź do góry powinieneś znaleźć... Znaleźć... Ni to pies, ni to wydra, wiem, że w angielskim jest to „Raccoon”. Sypnij na to proszkiem to się to zmieni w Tarina. Wyżej drzemie sobie skrzynka, a w niej klucz... Razem z powiedzeniem Prawdziwego Herosa®* na ustach powinieneś ją otworzyć.
A więc jak znaleźć pierwszego dungeona? Tak łatwo, że powiem tylko tyle- na mapie jest to czwarta kratka od lewej a trzecia od dołu. Witamy w pierwszym podziemiu.... BUAHAHAHAAA...
*- Np. „Za chwałę, honor i pedeki!!!”, „Daj mi tylko broń, miejsce do zamachu no i może 100 sztuk złota to obronię was!”
Świetnie, masz tarczę. Prawda jak miło? Lepiej ją załóż, bo to na razie jedyna twoja forma oporu jakiejkolwiek wrogiej formy życia. Po wyjściu z domu idź na zachód (no dobra: NA LEWO). Powinieneś wyjść z wioski i dotrzeć to kolejnej budowli. Okazuje się ona biblioteką. Przeczytaj parę książek. Przyda ci się to.
No ładnie na razie było z górki na luzie, ale teraz czas zdobyć swój własny miecz. Z biblioteki idź na dół. Po lewej stronie ekranu będą zawsze takie miejsca, z których możesz zeskoczyć niżej (to tak jakby każda ściana miała coś w rodzaju krawężnika, a tam takiego nie ma, wiem kolejna dziwność). Bardzo przydatne, bo tak idziesz do celu na skróty i nie ryzykujesz straty życia. Powinieneś w miarę szybko dojść na plażę. Stamtąd idź na prawo. Cały czas zasłaniaj się tarczą, bo cholerstwa tu wiele. Przed wrogami się broń, jak znajdziesz jakąś najeżoną istotę z oczami (kolejna dziwność) przepchaj to...Coś. Poszukaj dobrze, jeżeli w miarę pochodziłeś powinieneś znaleźć całkiem malowniczy kawałek plaży i wbity miecz.
Idź na północ, (jak kto woli- do góry) aż dojdziesz do Tajemniczego Lasu. Jest równie tajemniczy, co Andrzej Lepper na obradach sejmu, ale to chyba akurat szczegół. Wejdź do niego, po czym idź w lewo, po jakimś czasie powinieneś trafić na kłodę/drzwi. Idź przez mały tuneli a na końcu powinieneś trafić do grzyba. Z grzybem idź na południowy zachód a powinieneś trafić do domku czarownicy. Przerobi ona muchomora na proszek. Wróć z powrotem do centrum lasu, idź do góry powinieneś znaleźć... Znaleźć... Ni to pies, ni to wydra, wiem, że w angielskim jest to „Raccoon”. Sypnij na to proszkiem to się to zmieni w Tarina. Wyżej drzemie sobie skrzynka, a w niej klucz... Razem z powiedzeniem Prawdziwego Herosa®* na ustach powinieneś ją otworzyć.
A więc jak znaleźć pierwszego dungeona? Tak łatwo, że powiem tylko tyle- na mapie jest to czwarta kratka od lewej a trzecia od dołu. Witamy w pierwszym podziemiu.... BUAHAHAHAAA...
*- Np. „Za chwałę, honor i pedeki!!!”, „Daj mi tylko broń, miejsce do zamachu no i może 100 sztuk złota to obronię was!”