W drodze do czwartej świątyni

Wróć do wioski. W północnej jej części powinieneś znaleźć dom zablokowany kamieniami. Użyj rękawic siły by go odblokować, po czym wejdź do środka. Wejdź do łóżka i prześpij się by znaleźć się w dziwnej Sali. Obiegnij całą, zabijając przy okazji stworki zwane „mimisc” przy użyciu butów pegaza. Na końcu czeka na ciebie okaryna oraz... 200 Sztuk złota. Wyjdź z budynku. Idź ekran w lewo, potem w dół. Podejdź do Marin, porozmawiaj z nią i naucz się „Ballady o Wietrznej Rybie” (kicz, kicz i one’s more kicz). Następnym naszym celem będzie wioska zwierząt. Żeby było łatwiej przedstawię to na rysunku. Przedstawia on mapę wyspy, przy czym kratki są ustawione tak jak na mapie, którą otwierasz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

5

4

1

K

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Y

 

 

 

 

 

 

 

Z

 

 

W miejscu zaznaczonym „X” po prawej stronie ekranu znajduje się krzak, jeżeli go zetniesz odkryjesz schody. Idź na prawo, następnie na południe by dojść do wioski. Tam dowiesz się, że przejście na pustynie blokuje Walrus. Wróć się do wioski (tej ludzkiej) by dowiedzieć się, że Marin poszła do miejsca zaznaczonego „Y” na mapie. Pójdź tam i porozmawiaj z nią. Zgodzi się na to by obudzić Walrusa. Idź do wioski, następnie kieruj się na południe, potem na wschód do „Z”. Odpowiedz Marin potwierdzająco, a ona pozbędzie się kłopotu. Wejdź na pustynie, potem trzy ekrany do góry i pokonaj to wielkie coś by otrzymać klucz. Klucz wpadnie jednak do dziury, lecz ty też możesz:). Zdobądź klucz, idź na prawo, by następnie wyjść z jaskini. Następnie kieruj się do punktu „K”. Wsadź tam klucz, by wodospad zniknął. Teraz będzie trochę chodzenia (znowu). Od punktu „K” idź ekran w lewo, w dół, w lewo, w górę, dwa razy w lewo, do góry by wejść do jaskini. Wiem, wiem zagmatwane zaznaczam już ścieżkę na mapie(1-7). W jaskini idź jeden ekran w prawo, następnie po schodach. Idź następny ekran w prawo, by wejść znowu po schodach. Następnie kolejne dwa ekrany w prawo i wyjdź z jaskini. Potem już prosto: skaczesz na dół i przed swoimi oczyma masz wejście.