Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 23 maja 10, 13:53

Nie wiem czemu ale ja nigdy nie myliłem się grając w jakąkolwiek grę na Wii oraz w Zeldę.Łatwo jest dla mnie przyzwyczaić się co gry na Wii Remote. :)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 23 maja 10, 18:16

jak kupłem wii i odpaliłem po raz pierwszy grę (metroid prime 3) to na początku troszkę się myliłem, godzinka i sterowanie znałem na pamięć. Na gacku mylę guziki tylko w grze Battalion Wars :P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 23 maja 10, 19:57

To tak to jest jak ktos ma male lapki Mary :P. Ciekawie gra musialaby wygladac jakbys musiala co chwile naciskac Gore na D-padzie oraz przycisk 2 ..... xD

Nie wiem, ja problemow ze sterowaniem nie mialem. Wszystkiego czego chce w nowej Zeldzie, o widowiskowosci w walce z bossami takiej jaka byla w TP oraz znacznie zwiekszonego stopnia trudnosci. Sposoby na bossy moglyby byc bardziej skomplikowane. Walki moglyby lekko pojsc w strone tych z Shadow of Collosus.
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 23 maja 10, 20:52

biedny ten Aonuma i jego zespół wszyscy ciągle coć od nich chcą :P

mimo że grafika nie ma dla mnie znaczenia jestem ciekawy jak Zelda będzie wyglądać :?:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 23 maja 10, 21:05

Mogło by być więcej takich walk jak np:walka z Argorokiem w TP w City in the Sky.Ta walka była bardzo widowiskowa i trudna.Gdyby każda walka byłą taka jak ta.A co do trudności bossów to moim zdaniem w poprzednich częściach walki z nimi nie były takie łatwe jak mówicie.Moim zdaniem nie powinni tego zmieniać. :)

PS:E3 ZA 22 DNI
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 24 maja 10, 00:29

Widowiskowa byla owsze, ale trudna? Chyba dla przedszkolaka, albo kogoś z porażeniem mózgowym i niewładnymi palcami xD. Te wszystkie walki to banał, w żadnej nie zginałem mimo ze grałem w grę pierwszy raz... cmon!
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 24 maja 10, 14:02

Nie wiem jak wy ale mnie poziom trudności bossów odpowiada jak najbardziej.A co do tej pomocy jak np Super Guide to wole żeby jednak byłą ale aby nie trzeba było jej używać ale znając Nintendo to na pewno dadzą Super Guide bo ostatnio dostali na tym punkcie jakiegoś kręćka.
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 24 maja 10, 17:34

Te bosy sa za latwe, mozna je pokonac grajac 1 reka, bez przesiadywania godzin na cwiczeniach.
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 24 maja 10, 19:19

:neutral: dochodzimy wszyscy do wniosku że gra powinna być trudniejsza (może nie aż tak jak MM ale poziom OoT byłby wystaczający)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 24 maja 10, 20:33

W MM i OoT bossy też nie były jakieś trudne, były średnie. Jedynym bossem sprawiającym trudność, a raczej zadającym dużą ilość obrażeń był Ganon (OoT).

No, ale fakt bossy w nowej Zeldzie powinny stanowić jakieś wyzwanie. Jak już mówiłem mogliby dać wybór stopnia trudności.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 24 maja 10, 20:46

MasterLink pisze:No, ale fakt bossy w nowej Zeldzie powinny stanowić jakieś wyzwanie. Jak już mówiłem mogliby dać wybór stopnia trudności.

Ja bym wolał aby jednak właśnie nie było wyboru trudności.Z MM trudny był jeszcze ten z wodnej świątyni ta ryba.Jeszcze silniejszy jak Argoron.Mi jednak mażą się walki z gigantami na miarę niektórych z SMG lub Shadow of the Collossus.Mogli by dodać trochę innowacyjności podczas walki z bossami.Wszystkiego dowiemy się na E3.

PS:E3 2010 ZA 21 DNI
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 25 maja 10, 01:03

W TP były giganty. Juz mówiłem, walki byly widowiskowe, ale nie stanowiły wyzwania. Nie trzeba było znać sposobu ani brać dodatkowych butelek z ożywiającym duszkiem a boss i tak leżał po kilku minutach...
1 podejscie - boss na glebie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 25 maja 10, 09:31

To tak to jest jak ktos ma male lapki Mary :P . Ciekawie gra musialaby wygladac jakbys musiala co chwile naciskac Gore na D-padzie oraz przycisk 2 ..... xD

Sie nie nabijaj, wcale nie ciekawie xD

Gra powinna być trudniejsza, a Hyrule bardziej zapełnione a nie że jedziesz na koniu i nic po drodze nie chce cie zabić, albo Bossowie zajmują 30 sekund na pokonanie jeśli się wyczai dobrą technikę, to jest śmieszne... niech gra będzie taka trudna jak przynajmniej za czasów Ocariny, a dla niedających sobie z tym rade coś upchać na podobieństwo Super Guide'a i sprawa załatwiona - wszyscy zadowoleni.
E3 już nie długo panowie, już długo czekać nie będziemy
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 25 maja 10, 12:05

Z trudnością gry to się absolutnie z wami zgadzam Pablo i Mary ale bossy mi nie przeszkadzają.Niech gra będzie jeszcze trudniejsza od MM i jeszcze dłuższa od TP i OoT.
Mary1517 pisze:E3 już nie długo panowie, już długo czekać nie będziemy

Noo.Jeszcze 20 dni do E3.Odliczanie dobiega końca.Kupujemy bilety do Los Angeles i jazda. :) xD

PS:500 POST!!!
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 25 maja 10, 16:01

super gudie jest po to by więcej ludzi kupiło grę czyli super gudie jest dla new gamers i non gamers a nie dla nas (core gamers)
Obrazek
Obrazek


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości