Legend of Zelda: Skyward Sword
Moderator: Moderatorzy
stanowczo się sprzeciwiam WM+ nie jest ściemą kupiłom go zaraz po premierze wii sports resort i widać wyraźnie żę jest o niebo dokładniejszy i 1 : 1 rzeczywiście ma miejsce napewno grając chwie w MediaMarkt wiilotem który wiele ludzi robiło z nim niewiadome rzeczy można nieodczuć tej różnicy
[ Dodano: 16 Maj 10, 14:08 ]
*kupiłem
[ Dodano: 16 Maj 10, 14:08 ]
*kupiłem
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Amek pisze:Mam nadzieję, że taka opcja była by do wyłączenia ;__ ;
Mam nadzieje że w ogóle jej nie będzie.
Karn pisze:ok. 100 zł sam WM+
Właśnie dlatego nie kupie osobno czegoś co mogło znaleźć sie w Wiimocie od początku. Kupowanie Wiimota i nunchaka osobno to już był śmiech.
@piotrek94 - jest takie coś jak edycja postów...
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
Przecież w NSMBWii jak i w nadchodzącym SMG2 Super Guide pyta się czy chcecie go użyć...
W dodatku w NSMBWii trzeba skusić 7 lub 8 razy (dokładnie nie pamiętam) aby szło uruchomić Super Guide.Jestem ciekaw czy w nowej Zeldzie będziemy podróżować przez Hyrule czy przez inną krainę.
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Mary pisze:I mamy po frustracji
Mamy powadzenie za rączkę i tracimy całą przyjemność z gry. Nawet jeśli jest to opcjonalne i nie muszę tego używać, jest to ułatwianie na siłę.
lukaszSA pisze:Przecież w NSMBWii jak i w nadchodzącym SMG2 Super Guide pyta się czy chcecie go użyć...
No, a jak inaczej?
piotrek94 pisze:na artworku była królowa wróżek więc prawdopodobnie hyrule
To postać o podobnym wyglądzie, nie oznacza to jednak że to akurat ona.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
W rozmowie z niemieckim portalem Gamingmedia Shigeru Miyamoto stwierdził, że seria Legend of Zelda stała się zbyt skomplikowana i obiecuje, że najnowsza, zmierzająca na Wii odsłona będzie przystępniejsza i łatwiejsza w opanowaniu.
Oto co powiedział guru z Nintendo:
Bardzo ważnym jest dla nas optymalizacja rozgrywki i ułatwienie sterowania. Robimy co możemy, aby sterowanie było bardziej przyjazne graczom, ponieważ Zelda stała się zbyt skomplikowana.
Miyamoto opowiedział także o swoim planie, aby zaskoczyć graczy nowym tytułem z Linkiem oraz o tym, czym różni się praca nad nim w porównaniu do poprzednich gier:
Najważniejsze są dla nas dwie rzeczy: nie zawieść oczekiwań i zaskoczyć odbiorców. Nie zdradzę jak zamierzamy to zrobić tym razem. Zazwyczaj najpierw tworzymy sekwencje wideo, które potem poszerzamy. Tym razem zaczęliśmy jednak od struktury gry, a dopiero potem zajęliśmy się sekwencjami. Tak więc cały proces jest odwrócony. Dlatego też do tej pory nie pokazywaliśmy wielu materiałów, sytuacja ta ulegnie zmianie im bliżej premiery.
Ojciec Mario zdradził również, że tajemniczy obrazek, który możecie zobaczyć powyżej (tu jego większa wersja) nabierze dużego znaczenia po targach E3.
Nie od dziś wiemy, że Nintendo stara się ułatwić graczom zadanie i pomóc "świeżakom" bezproblemowo wejść w świat elektronicznej rozrywki, pracując choćby nad systemem umieszczania solucji prosto w grze. Czy następna Zelda w jakiś sposób skorzysta z patentu, który zobaczymy w Super Mario Galaxy 2, w którym trudniejsze momenty gry mogą "przejść się" same bez pomocy gracza? A może Miyamoto, jak na wizjonera przystało planuje coś naprawdę oryginalnego. W najlepszym razie odpowiedzi na te pytanie poznamy w Los Angeles podczas E3.
Oto co powiedział guru z Nintendo:
Bardzo ważnym jest dla nas optymalizacja rozgrywki i ułatwienie sterowania. Robimy co możemy, aby sterowanie było bardziej przyjazne graczom, ponieważ Zelda stała się zbyt skomplikowana.
Miyamoto opowiedział także o swoim planie, aby zaskoczyć graczy nowym tytułem z Linkiem oraz o tym, czym różni się praca nad nim w porównaniu do poprzednich gier:
Najważniejsze są dla nas dwie rzeczy: nie zawieść oczekiwań i zaskoczyć odbiorców. Nie zdradzę jak zamierzamy to zrobić tym razem. Zazwyczaj najpierw tworzymy sekwencje wideo, które potem poszerzamy. Tym razem zaczęliśmy jednak od struktury gry, a dopiero potem zajęliśmy się sekwencjami. Tak więc cały proces jest odwrócony. Dlatego też do tej pory nie pokazywaliśmy wielu materiałów, sytuacja ta ulegnie zmianie im bliżej premiery.
Ojciec Mario zdradził również, że tajemniczy obrazek, który możecie zobaczyć powyżej (tu jego większa wersja) nabierze dużego znaczenia po targach E3.
Nie od dziś wiemy, że Nintendo stara się ułatwić graczom zadanie i pomóc "świeżakom" bezproblemowo wejść w świat elektronicznej rozrywki, pracując choćby nad systemem umieszczania solucji prosto w grze. Czy następna Zelda w jakiś sposób skorzysta z patentu, który zobaczymy w Super Mario Galaxy 2, w którym trudniejsze momenty gry mogą "przejść się" same bez pomocy gracza? A może Miyamoto, jak na wizjonera przystało planuje coś naprawdę oryginalnego. W najlepszym razie odpowiedzi na te pytanie poznamy w Los Angeles podczas E3.
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
To ja ci powiem o co chodzi. Chce jeszcze bardziej uprościć i tak już prosty gameplay.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość