Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
lukaszSA
Goron
Goron
Posty: 150
Rejestracja: 20 października 06, 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: lukaszSA » 7 lutego 10, 19:43

Kłócicie się nie wiadomo o co, ale i tak twórcy zrobią po swojemu. Ja tam jestem za zmniejszeniem roli dungeonów, i większej ilości questów w otwartym świecie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Masiwy
Zora
Zora
Posty: 259
Rejestracja: 24 marca 08, 13:01

Postautor: Masiwy » 8 lutego 10, 12:31

A ja nie dungeony sa bardzo dobre, i długie a misje poboczne tez by mogły być (nie za dużo bo wtedy to by był RPG Classic typy gothic wiedźmin)



:off:

Click Proszę wejdźcie :d

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 8 lutego 10, 12:54

A dla mnie to Dungeony są równie ważne co misje poza nimi.W TP i tak było tego dość dużo ale mogło by być jeszcze więcej.Oczywiście trzymam kciuki za Nintendo i wytrwale czekam do E3. :)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Deedlith_Anthy
Szlachetny Hylianin
Szlachetny Hylianin
Posty: 868
Rejestracja: 23 listopada 06, 21:18
Lokalizacja: Silent Hill.

Postautor: Deedlith_Anthy » 11 lutego 10, 21:09

lukaszSA pisze:Kłócicie się nie wiadomo o co, ale i tak twórcy zrobią po swojemu. Ja tam jestem za zmniejszeniem roli dungeonów, i większej ilości questów w otwartym świecie.

Popieram.
Dungeony to nuda, ale uwielbiam misje w otwartym swiecie ;)

alocin
Kokiri
Kokiri
Posty: 4
Rejestracja: 5 października 09, 14:04
Lokalizacja: Utopia

Postautor: alocin » 17 lutego 10, 10:28

Ja bym chcial tryb fpp w nowej loz. Ta perspektywa z trzeciej osoby mi się już znudziła.

Awatar użytkownika
Mada12
Demon King Malladus
Demon King Malladus
Posty: 279
Rejestracja: 31 lipca 05, 18:41
Lokalizacja: Ordon
Kontaktowanie:

Postautor: Mada12 » 17 lutego 10, 12:08

alocin pisze:Ja bym chcial tryb fpp w nowej loz. Ta perspektywa z trzeciej osoby mi się już znudziła.

Jesli ma byc WM+ to tylko w gra trybu 3osobowego. Gdy nie widzisz calej postaci swojej to trudno sie gra gdyz nie wiesz jak machanie reaguje na otoczenie (a obok moze byc wiecej osobnikow niz 1).

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 17 lutego 10, 12:51

Nie jest możliwe aby Ninna zrobiła grę z pierwszej perspektywy.Jak by wyglądało granie w pierwszej perspektywy.JAK DU*A SŁONIA.Oczywiście to jest moje zdanie.Aha i jeszcze jedno.Zamówiłem TP 117 dni przed premierą a dziś już zostało do E3 117 dni.Tyle samo.
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 22 marca 10, 17:47

New Zelda Wii may support Vitality Sensor

"Whenever we are going to use any new device it is possible to expand the appeal to those who are new to the videogaming world. At the same time, however, it is also fun to think of ways in which we might apply that new technology to existing forms of gameplay – just like the way we are working on the new Legend Of Zelda together with Wii Motion Plus. As you become more scared, the enemies become even tougher. So maybe you might like to ask me to incorporate the Vitality Sensor into Zelda so that as you become more scared, the enemies become even tougher."


http://gonintendo.com/viewstory.php?id=118051

A więc - im bardziej będziesz się bał tym wrogowie będą stawać się silniejsi.

To jest niezły pomysł - pytanie tylko czego będę się tam bać? Czy ta część zamieni się w jakiś horror czy po prostu dadzą dużo przerażających elementów które wprowadzą gracza w niepokój. Pewnie chodzi im o badanie pulsu podczas grania - czyli po prostu o emocje. Im więcej uderzeń tym poziom trudności w grze będzie większy - a sama trudność gry sprawi, że uderzenia pulsu będą jeszcze szybsze, a tym samym poziom trudności gry jeszcze większy. Pytanie tylko ile będą chcieli za ten poziom trudności? Taką przystawkę trzeba będzie dodatkowo dokupić, a już zdzierają z WM+ i jeszcze to?
Ostatnio zmieniony 22 marca 10, 18:22 przez MasterLink, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 22 marca 10, 18:21

MasterLink pisze:So maybe you might like to ask me to incorporate the Vitality Sensor into Zelda so that as you become more scared, the enemies become even tougher.


To akurat by się w LoZ nie sprawdziło. :P

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 22 marca 10, 20:30

Nie no, to jest akurat dobre, tak samo jak Ubisoft ostatnio mówiło o podobnym wykorzystaniu VS w potencjalnym Red Steel 3. Ale mnie bardziej ciekawi jedno... jak ja mam grać w Zelde, gdzie trzeba sie namachać rękami z czymś przypiętym do palca? będzie przeszkadzało w graniu. No i czy tego sie czasem nie podpina pod ten sam port do wiilota co nunchuk? tego sie nie da pogodzić... chyba ze vitality sensor przejdzie jakaś metamorfozę i będzie bezprzewodową opaska na nadgarstek czy czymś...
Obrazek

Awatar użytkownika
lukaszSA
Goron
Goron
Posty: 150
Rejestracja: 20 października 06, 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: lukaszSA » 23 marca 10, 12:11

Chyba, że Zelda będzie na szynach
Obrazek

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 2 kwietnia 10, 00:23

Mary1517 pisze:AI? owszem, zostanie poprawione na pewno. Chociaż już w TP było dość dobre, tylko, że przeciwnicy byli słabi fizycznie, ale inteligentni.


Sam fakt, że niektórzy przeciwnicy byli mocniejsi i mieli zaprogramowanie robienie uników w momencie, gdy gracz naciśnie przycisk ataku to jeszcze nie jest inteligencja.
Dobre AI to takie, kiedy wrogowie zbierają się w kupe, próbują coś osiągnąć razem, a w razie przewagi gracza wycofują się i idą po posiłki. Kiedy próbują zmusić cię np bombami do zmiany twojej pozycji, i nie pakują się w zbędne kłopoty.

Powiedzmy sobie szczerze. Zelda, mimo, że momenty akcji i walki miała przyjemne, to jednak nie na tym bazuje, a szkoda. Podobały mi się specjalnie oskryptowane walki i zadania w TP, jak odbijanie chłopca od tych "goblinów" czy co to było, oraz eskorta powozu. Bardzo żałuję, że nie da się tych zadań powtarzać.

Chyba, że Zelda będzie na szynach


Bluźnisz mój synu!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
lukaszSA
Goron
Goron
Posty: 150
Rejestracja: 20 października 06, 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: lukaszSA » 2 kwietnia 10, 10:27

pablo1517 pisze:
Chyba, że Zelda będzie na szynach


Bluźnisz mój synu!!!

Ojcze nie bluźnie. Ale nie da się podpiąć Nunchuka i Vitality Sensora jednocześnie. No i z tym badziewiem na palcu ciężko przyciskać C i Z
Obrazek

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 3 kwietnia 10, 11:31

To co widziałeś na E3 to był prototyp. Nikt nie wie jak będzie wyglądał gotowy Vitality Sensor, równie dobrze może to być badziewiek na zasadzie wiimotion plus z kabelkiem i plastrem na palec xD.

Ja i tak mam nadzieje, że tego czegoś nie użyją w grze.
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 3 kwietnia 10, 21:31

Vitality sensor świetnie sprawdził by się w Silent hill-u lub Eternal Darkness no i :arrow: MOŻE w TLoZ
Obrazek
Obrazek


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości