Legend of Zelda: Skyward Sword
Moderator: Moderatorzy
- Deedlith_Anthy
- Szlachetny Hylianin
- Posty: 868
- Rejestracja: 23 listopada 06, 21:18
- Lokalizacja: Silent Hill.
- Mada12
- Demon King Malladus
- Posty: 279
- Rejestracja: 31 lipca 05, 18:41
- Lokalizacja: Ordon
- Kontaktowanie:
alocin pisze:Ja bym chcial tryb fpp w nowej loz. Ta perspektywa z trzeciej osoby mi się już znudziła.
Jesli ma byc WM+ to tylko w gra trybu 3osobowego. Gdy nie widzisz calej postaci swojej to trudno sie gra gdyz nie wiesz jak machanie reaguje na otoczenie (a obok moze byc wiecej osobnikow niz 1).
Moja galeryja --> http://mada12.deviantart.com
Nie jest możliwe aby Ninna zrobiła grę z pierwszej perspektywy.Jak by wyglądało granie w pierwszej perspektywy.JAK DU*A SŁONIA.Oczywiście to jest moje zdanie.Aha i jeszcze jedno.Zamówiłem TP 117 dni przed premierą a dziś już zostało do E3 117 dni.Tyle samo.
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
New Zelda Wii may support Vitality Sensor
"Whenever we are going to use any new device it is possible to expand the appeal to those who are new to the videogaming world. At the same time, however, it is also fun to think of ways in which we might apply that new technology to existing forms of gameplay – just like the way we are working on the new Legend Of Zelda together with Wii Motion Plus. As you become more scared, the enemies become even tougher. So maybe you might like to ask me to incorporate the Vitality Sensor into Zelda so that as you become more scared, the enemies become even tougher."
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=118051
A więc - im bardziej będziesz się bał tym wrogowie będą stawać się silniejsi.
To jest niezły pomysł - pytanie tylko czego będę się tam bać? Czy ta część zamieni się w jakiś horror czy po prostu dadzą dużo przerażających elementów które wprowadzą gracza w niepokój. Pewnie chodzi im o badanie pulsu podczas grania - czyli po prostu o emocje. Im więcej uderzeń tym poziom trudności w grze będzie większy - a sama trudność gry sprawi, że uderzenia pulsu będą jeszcze szybsze, a tym samym poziom trudności gry jeszcze większy. Pytanie tylko ile będą chcieli za ten poziom trudności? Taką przystawkę trzeba będzie dodatkowo dokupić, a już zdzierają z WM+ i jeszcze to?
Ostatnio zmieniony 22 marca 10, 18:22 przez MasterLink, łącznie zmieniany 1 raz.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
- Mary1517
- Zora
- Posty: 211
- Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Nie no, to jest akurat dobre, tak samo jak Ubisoft ostatnio mówiło o podobnym wykorzystaniu VS w potencjalnym Red Steel 3. Ale mnie bardziej ciekawi jedno... jak ja mam grać w Zelde, gdzie trzeba sie namachać rękami z czymś przypiętym do palca? będzie przeszkadzało w graniu. No i czy tego sie czasem nie podpina pod ten sam port do wiilota co nunchuk? tego sie nie da pogodzić... chyba ze vitality sensor przejdzie jakaś metamorfozę i będzie bezprzewodową opaska na nadgarstek czy czymś...
Mary1517 pisze:AI? owszem, zostanie poprawione na pewno. Chociaż już w TP było dość dobre, tylko, że przeciwnicy byli słabi fizycznie, ale inteligentni.
Sam fakt, że niektórzy przeciwnicy byli mocniejsi i mieli zaprogramowanie robienie uników w momencie, gdy gracz naciśnie przycisk ataku to jeszcze nie jest inteligencja.
Dobre AI to takie, kiedy wrogowie zbierają się w kupe, próbują coś osiągnąć razem, a w razie przewagi gracza wycofują się i idą po posiłki. Kiedy próbują zmusić cię np bombami do zmiany twojej pozycji, i nie pakują się w zbędne kłopoty.
Powiedzmy sobie szczerze. Zelda, mimo, że momenty akcji i walki miała przyjemne, to jednak nie na tym bazuje, a szkoda. Podobały mi się specjalnie oskryptowane walki i zadania w TP, jak odbijanie chłopca od tych "goblinów" czy co to było, oraz eskorta powozu. Bardzo żałuję, że nie da się tych zadań powtarzać.
Chyba, że Zelda będzie na szynach
Bluźnisz mój synu!!!
Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości