Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 6 lutego 10, 18:42

Masterlink widać podajesz bardzo śmieszne przykłady jak tym razem Metroid Other M, kto jest developerem? Retro Studios? samo Nintendo? dziwne bo ja tam widze Tecmo i Team Ninja, więc to było oczywiste że zrobią coś na wzór slasher'a a nie tradycyjnego metroid'a.

Ja tam łykam każdą część Zeldy ze sprawdzonym schematem i za każdym razem świetnie się bawię i jakoś nie chce aby to się zmieniło, chce tylko aby było dużo rzeczy do zbierania i dużo lokacji do zwiedzenia. Aha jak chcecie zobaczyć co się dzieje jak się kombinuje ze sprawdzonym schematem i wymyśla coś nowego to zobaczcie serie Sonic the Hedhehog, najlepsze serie 2D, jak i seria Sonic Adventure oryginalnie wydany na DC. Po latach seria sie stoczyła bo firma zaczęła kombinować z gameplayem, a gdy powrócili do porządnego schematu 3D w Sonic Unleashed to wrypali gówniane nocne tryby które zepsuły wszystko, co w tym przypadku Sega zrobiła? wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.

Więc nie wyskakuj mi że seria potrzebuje nowych schematów aby sie sprzedać, na co głównie narzekano w Twilight Princess? Jedynie na dźwięk midi, no i jak zwykle przebąkiwano że nie ma voice-actingu który też uważam że kompletnie niepotrzebny w serii bo wtedy straci swój klimat (no chyba że Link przemówi po Japońsku). I uważam że bardzo dobrze zrobiono że nie zaimplentowano widoku FPP już w czasach Ocariny bo uważam że to by była jej największa wada.

Bo ja na pewno nie chce zobaczyć czegoś takiego jak pierwszy tytuł z serii Dragon Quest na Wii który pod tym względem był totalnie nędzny a Nintendo w tym nie ma doświadczenia.

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 6 lutego 10, 19:43

chrno pisze:Masterlink widać podajesz bardzo śmieszne przykłady jak tym razem Metroid Other M, kto jest developerem? Retro Studios? samo Nintendo?

Resident Evil 4 to też śmieszny przykład? Niby Team Ninja i Tecmo sobie powiedziało: hey dzisiaj robimy Metroida. Nintendo ich zatrudniło żeby zrobić z Metroida coś nowego, bo chcą wprowadzić Metroida w nowe stadium.

chrno pisze:Więc nie wyskakuj mi że seria potrzebuje nowych schematów aby sie sprzedać,

Seria nie potrzebuje nowych schematów żeby się sprzedać – i tak się sprzeda bo ma wyrobioną markę. Seria potrzebuje nowych pomysłów/schematów, które uczynią grę świeżą. Np. całkowicie nowy combat-system lub zmiana drogi z: wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa – na coś innego, jak mówił Aonuma.

"I don't necessarily think it will change that drastically, but I
think that Zelda is a franchise that does need some big new unique
ideas. And so the team right now is very focused on trying
to find those ideas."


"So far, the basic flow of the Zelda games is you're exploring a field, you go to a dungeon, you conquer it and return to the field. We're looking at altering that traditional flow. That's all I can share"

_______________

chrno pisze:wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.

Noi? Już jest petycja bo pseudo fanom nie podoba się, design Sonica i jego zielone oczy.

http://www.gopetition.com/petitions/bri ... hog-4.html
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 6 lutego 10, 20:12

Nie rozumiesz chyba jednego. Fani kochają zeldę taką jaka jest.
MasterLink pisze:Np. całkowicie nowy combat-system lub zmiana drogi z: wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa – na coś innego, jak mówił Aonuma.

Skoro ci nie pasuje taki schemat, to dlaczego ciągle grasz w zeldy?
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 6 lutego 10, 20:59

sEbeQ13 pisze:Skoro ci nie pasuje taki schemat, to dlaczego ciągle grasz w zeldy?

Mi nie pasuje? Niby skąd. W nową LoZ i tak bym zagrał jaka by nie była. Mówię ogólnie i opieram wypowiedź na wypowiedziach autorów. Ale oczywiście mówię jak do ściany.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 6 lutego 10, 21:22

MasterLink pisze:Mi nie pasuje? Niby skąd.

W takim razie tym bardziej nie rozumiem, czemu próbujesz nas przekonać, że stary schemat jest zuy.
MasterLink pisze:Ale oczywiście mówię jak do ściany.

MY TEŻ.
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 6 lutego 10, 21:57

Nikogo nie przekonuję/nie próbuję przekonywać. Przedstawiam tylko argumenty bazujące na wypowiedziach autorów i to co mówią, a ty nadal swoje, że ma być tak, a nie inaczej – bo tak. Więc masz rację jak do ściany. Proponuję zakończyć tę dyskusję bo jak na razie do niczego nie prowadzi.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 6 lutego 10, 22:30

chrno pisze:Aha jak chcecie zobaczyć co się dzieje jak się kombinuje ze sprawdzonym schematem i wymyśla coś nowego to zobaczcie serie Sonic the Hedhehog, najlepsze serie 2D, jak i seria Sonic Adventure oryginalnie wydany na DC. Po latach seria sie stoczyła bo firma zaczęła kombinować z gameplayem, a gdy powrócili do porządnego schematu 3D w Sonic Unleashed to wrypali gówniane nocne tryby które zepsuły wszystko, co w tym przypadku Sega zrobiła? wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.

No to ja ci teraz przedstawię przykład odwrotny.Było sobie Super Mario 64.Było bardzo dobre i lubiane.Po dziesięciu latach powstało Super Mario Galaxy ze zmienionym schematem i stało się nawet lepsze od Maria z 1997 roku.Brniemy w to dalej???
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 6 lutego 10, 23:06

Cała gra nie będzie aż tak odbiegać od tego co znamy.
Shigeru Miyamoto uspokajał, że NIE BĘDZIE radykalnie inna.
Pewnie chodzi o to by nieco bardziej zatrzeć granice między dungeonem, a otwartym światem.
Już w Twilight Princess twórcy starali się wyciągnąć więcej akcji z dungeonów na zewnątrz.
King Bulbin, Shadow Insect Queen czy zbieranie łez światła to tylko nieliczne tego przykłady.
Oczywiście na pewno dojdzie jeszcze trochę innych zmian, ale autorzy nie wywalą elementów, które czynią tę serię tak wyjątkową.
Mogą one co prawda ewoluować tworząc coś czego chcemy tylko sami jeszcze nie wiemy, że chcemy.
Wiele osób boi się tych zmian ale nie ma powodu.
Nic nie przejdzie do finalnej wersji dopóki nie będzie dokładnie przetestowane przez ludzi, którzy zapewniają nam najwyższej jakości gry od wielu lat i którzy sami są graczami. :)
Śmierć zabija.

Awatar użytkownika
chrno
Hylianin
Hylianin
Posty: 786
Rejestracja: 3 stycznia 06, 23:32
Lokalizacja: Bolków
Kontaktowanie:

Postautor: chrno » 7 lutego 10, 08:48

Co do Metroid'a to on od początku miał się róznić od serii Metroid i Metroid Prime, nie jest to w każdym razie powiązana z tymi wyżej część, więc może być całkiem odmienna. Super Mario Galaxy może i przebił ocenami Super Mario 64 ale wykorzystuje tą samą metode: ratowanie Peach i zbieranie gwiazdek oraz wykorzystywanie nowych power up'ów.

Aha i jeszcze w sprawie Sonic'a to lepiej przejdź się po komentarzach z takich stron jak IGN, Gametrailers czy Gamespot a zobaczysz że większość jednak czeka na nowego Sonica,ale jednak zawsze się znajdzie ktoś niezadowolony, ja osobiście wolałbym aby wydali Sonic Unleashed 2 tylko bez nocnych trybów z przemianą w Wild Sonica lub aby go wydali jako Sonic Adventure i na pewno by się w tym przypadku sprzedał, ale Sega sama nie umie się odnaleźć, bo to tylko zależy jaki gracz na jakich częściach z danej serii się wychował. Ty Masterlink opierasz się tylko na tym co przeczytasz i co powiedzieli twórcy serii a nie na własnym przekonaniu czy ci sie będzie to podobać czy nie, i można znaleźć wiele wywiadów z twórcami w którym opisują ile to nowych pomysłów mają, co nie znaczy że będa się sprawdzać w ich nowym tytule i nie mówie tu tylko o Zeldzie.

Jeżeli system walki będzie taki sam tylko dodadzą Link'ówi nowe ciosy, dodadzą nowe niespotykane dotąd item'y czy lokacje, ja osobiście jestem za tym aby więcej działo się na powierzchni Hyrule czy gdziekolwiek to się będzie działo, przecież takim przykładem też już może być sam Wind Waker(dla mnie najlepsza część serii ;p) gdzie aby zdobyć wszystkie skarby, odnaleźć wszystkie duze wróżki, czy stworzyć wszystkie figurki itp. to trzeba było dużo żeglować(co mi sie cholernie podobało). Ale jak widzisz, Miyamoto już dawno mówił właśnie o tym że chciałby zaimplentować tryb FPP do walki ale jak widać musi się nie sprawdzać bo w żadnych kolejnych Zeld'ach go nie ma(chwała im za to), fakt na pewno czujniki ruchu i WM+ ułatwia sprawe, ale dla mnie jest to kompletnie bezsensowne, wtedy ta klasyczna dla mnie walka straci swą magie i klimat. Tak jak właśnie starfoch mówił, będzie dobrze dopóki będą zmiany dopóki nie będą zbyt drastycznie zmieniały klimat, gameplay itp.

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 7 lutego 10, 09:38

chrno pisze:Masterlink opierasz się tylko na tym co przeczytasz i co powiedzieli twórcy serii a nie na własnym przekonaniu czy ci sie będzie to podobać czy nie

Nie, po prostu jeszcze nie wiem czy by mi się to podobało czy nie. Jeśli ktoś ma obawy przed jakimiś zmianami to oznacza, że nie ma zaufania do autorów projektu.

Zmiany nie będą aż tak drastyczne bo wtedy musieliby zmienić gatunek gry - czego byśmy nie chcieli. Ale wprowadzenie do gry nowych pomysłów, które uczynią grę świeżą lub wprowadzą nowe wrażenia jest jak najbardziej na tak.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 7 lutego 10, 11:21

Soory że wale z innej armaty ale co to w ogóle jest to FPP :?:
MasterLink pisze:Zmiany nie będą aż tak drastyczne bo wtedy musieliby zmienić gatunek gry - czego byśmy nie chcieli. Ale wprowadzenie do gry nowych pomysłów, które uczynią grę świeżą lub wprowadzą nowe wrażenia jest jak najbardziej na tak.

No i właśnie o to chodzi.Aby nie było ogromnych zmian tylko drobne ulepszenia i zmiany które uczynią grę małą rewolucją. :)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 7 lutego 10, 12:43

http://pl.wikipedia.org/wiki/First-person_perspective

MasterLink pisze:Jeśli ktoś ma obawy przed jakimiś zmianami to oznacza, że nie ma zaufania do autorów projektu.

Ile razy już gracze się przejechali na takich zmianach...
Zmiany nie będą aż tak drastyczne

A znając życie to i znikome. Ponieważ jest to Wii i ma być wprowadzone te jakieś mosziony plus, największej rewolucji się spodziewam w sterowaniu. Jeśli o mnie chodzi chciałbym taką fuzję: OoT + TP = Zelda Wii. Ale co tutaj ma nasze zdanie za znaczenie?
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 7 lutego 10, 15:08

sEbeQ13 pisze:Ale co tutaj ma nasze zdanie za znaczenie?

Czasami prośby fanów są doceniane i spełniane przez twórców.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Amek
VIP
VIP
Posty: 1618
Rejestracja: 21 stycznia 06, 00:59
Lokalizacja: Karlsruhe

Postautor: Amek » 7 lutego 10, 15:52

A może część fanów będzie za FPP? Chyba nie wzięliście tego pod uwagę.
Ostatnio zmieniony 7 lutego 10, 16:32 przez Amek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 7 lutego 10, 15:59

Teraz stoję za tym aby nie było FPP.To by mnie chyba zabiło!!!Nie na widzę takich gier!!!


PS:Widzieliście już nowego newsa na ZC???Niech ktoś da na ZC zegar odliczający czas do E3. :)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości