Legend of Zelda: Skyward Sword
Moderator: Moderatorzy
Dokładnie! Teoretycznie to mechanizm lotu już był zawarty w Twilight Princess, ale z ograniczonym polem do popisu. Najlepiej byłoby, jak skrzydlaty stwór pojawiałby się od pewnego momentu gry i dzięki temu eksploracja kontynentu zyskałaby nowe dno (City in the Sky?) i nieograniczone poczucie wolności (w Beyond Good&Evil wykorzystany został podobny pomysł).
- Mary1517
- Zora
- Posty: 211
- Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Karn, czytasz dokładnie w moich myślach xD ale pomyśl, jaka gra wtedy musiała by być olbrzymia i rozbudowana, obawiam się, że Wii by ze swoją mocą mogło tego nie pociągnąć... i pewnie gra znowu musiała by być na dwuwarstwowej płycie tak jak Brawl czy Metroid Prime Trilogy, a to sie dla pewnej grupy użytkowników wii kończy problemami z odpaleniem płyty :/ Dlaczego do E3 jeszcze tak daleko! D:
lecz właśnie niekoniecznie podział na segmenty świata zewnętrznego musiałby istnieć. jeśli wczytywane by były fragmenty kontynentu wraz z przemieszczaniem się bohatera.
tylko niestety wtedy zasięg widnokręgu byłby mniejszy, a w pewnych miejscach mogłyby pojawiać się błędy np. wejście na puste plamy terenu...
tylko niestety wtedy zasięg widnokręgu byłby mniejszy, a w pewnych miejscach mogłyby pojawiać się błędy np. wejście na puste plamy terenu...
- starfoch
- Zora
- Posty: 336
- Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
- Lokalizacja: kopalnia cukru
- Kontaktowanie:
Eee tam smok, smok to był w Lair na ps3.
Ja bym wolał wypasiony balon!
Zresztą jeśli świat miałby być całkiem otwarty to nie byłoby już tak graficznie super biorąc pod uwagę że Wii nie ma nawet dysku twardego.
Wind Waker to inna sprawa, tam cały czas był ocean czyli jednokolorowy plane i niezbyt skomplikowana siatka z kilkoma dodatkami typu fale, a każdy ląd był osobnym "światem".
Sądzę że latanie w Zeldzie to śpiewka następnej generacji.
Ja bym wolał wypasiony balon!
Zresztą jeśli świat miałby być całkiem otwarty to nie byłoby już tak graficznie super biorąc pod uwagę że Wii nie ma nawet dysku twardego.
Wind Waker to inna sprawa, tam cały czas był ocean czyli jednokolorowy plane i niezbyt skomplikowana siatka z kilkoma dodatkami typu fale, a każdy ląd był osobnym "światem".
Sądzę że latanie w Zeldzie to śpiewka następnej generacji.
- Mary1517
- Zora
- Posty: 211
- Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
nie może być śpiewką następnej generacji bo ten tekst był wpisany w wywiad gdzie Aonuma mówił o nadchodzących Zeldach w najbliższym czasie czyli Spirit Tracks i Zelda Wii. Wii dużo potrafi zdziwilibyście się, nie ma wcale takiej słabej mocy obliczeniowej, większym problemem jest brak HD supportu i nośnik, to nawet nie jest czyste DVD tylko jakiś dysk optyczny czy inny shit. Jest mało wydajny. Coś czuje, że Zelda Wii będzie na dwu warstwowej. Model Linka i jego tekstury będą w jakości tego z Brawla mogę się założyć, bo po co babrac sie w robienie nowych jak mają stare i wystarczy lekko je zmodyfikować, skoro tak, to wszystkie pozostałe tekstury trzeba zrobić w takiej jakości/rozdzielczości, a Brawlowska grafika była na bardzo dobrym poziomie, do tego jeszcze dojdą dodatkowe linijki kodu dla supporta wii motion plus, będzie dual-layer jak nic.
- starfoch
- Zora
- Posty: 336
- Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
- Lokalizacja: kopalnia cukru
- Kontaktowanie:
Mary1517 pisze:nie może być śpiewką następnej generacji bo ten tekst był wpisany w wywiad gdzie Aonuma mówił o nadchodzących Zeldach w najbliższym czasie czyli Spirit Tracks i Zelda Wii.
Jego syn powiedział o lataniu.
Aonuma tylko dodał że jeśli dużo ludzi spekuluje to niektóre ze spekulacji mogą być poprawne.
Raczej nie odnosił się bezpośrednio do spekulacji o lataniu więc nic pewnego nie ma.
Mary1517 pisze:będzie dual-layer jak nic.
Dual Layer to także większe loadingi.
Brawl miał naprawdę sporo zawartości.
Masa figurek, muzyki i innych pierdół sprawiła że ten wariant stał się konieczny.
Nie sądzę żeby Zelda potrzebowała aż tyle pamięci.
- Mary1517
- Zora
- Posty: 211
- Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontaktowanie:
Wy tu liczycie na bluray'a a Nintendo nawet nie wie czy opłaca im się robić konsole HD, niedoczekanie z tym blurey xD w "Wii2" pewnie znowu będzie jakiś nośnik niestandardowy, zresztą jak w prawie wszystkich dużych konsolach. W erze CD-Rom'ów dali kartrydże, w erze DVD dali mini-dvd a w erze blurey'a dali dyski optyczne. I szczerze wątpię by jakikolwiek nowy hardware sie pojawił od Big N w przyszłym roku. A tak na marginesie...
robi się off topic
robi się off topic
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Gra jest pisana od podstaw pod Wii więc modele postaci i stylistyka muszą być stworzone od nowa, żeby nie wyszedł z tego mission pack do TP - gdyby pisali grę pod GCN to jeszcze można by to zrozumieć, ale tutaj mamy różnicę platform - poza tym lata wydania gry to 2010-11 więc trzeba coś zmienić i musi być różnica. Natomiast podróżowanie smokiem to trochę zrzynka z Lair. Balon byłby za wolny - może coś bardziej zbliżonego do sterowca (ale czy w ogóle by pasowało). Już lepiej żeby Link wypił jakiś magiczny potion (redbull) który go uniesie i będziemy siekać wrogów w przestworzach.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
- starfoch
- Zora
- Posty: 336
- Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
- Lokalizacja: kopalnia cukru
- Kontaktowanie:
Mary1517 pisze:niedoczekanie z tym blurey xD w "Wii2" pewnie znowu będzie jakiś nośnik niestandardowy
Nintendo chcąc eliminować minusy poprzedniej konsoli musi dodać odtwarzanie filmów.Jeśli musi dodać odtwarzanie filmów w tych latach to musi dodać Blu-ray.
Nawet gdyby robili własny nośnik to i tak z pewnością na bazie Blu-ray'a, tylko ciekawe czy to się opłaca.
Koniec offtopu.
MasterLink pisze:Gra jest pisana od podstaw pod Wii więc modele postaci i stylistyka muszą być stworzone od nowa,
Dokładnie, lenistwo nie jest mile widziane.
Nowa platforma + nowa część = nowa stylistyka.
MasterLink pisze:Balon byłby za wolny
Balon z dopalaczem .
Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości