Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Karn
VIP
VIP
Posty: 325
Rejestracja: 1 stycznia 06, 08:00
Lokalizacja: Z Dalekiego Południa

Postautor: Karn » 3 listopada 09, 15:24

jeśli rzeczywiście posiadanie Wii Motion Plus będzie przez grę wymagane to bardzo możliwe, że rozgrywka będzie prowadzona w trybie FPP :shock:

Awatar użytkownika
nokash
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1086
Rejestracja: 18 listopada 06, 19:58
Lokalizacja: tarm ruins

Postautor: nokash » 3 listopada 09, 16:04

MasterLink pisze:Google translate to nie najlepsza metoda na tłumaczenie dużych ilości tekstu

Ja właśnie nie chciałem tam tłumaczyć i poprosiłem kogoś o tłumaczenie licząc że ktoś zna dobrze angielski... ale thx :)
www.karolinaszczesna.pl
Obrazek
voice tree boat gate flash house [you] child bell sky blood rock snow fish

Awatar użytkownika
Toon
VIP
VIP
Posty: 572
Rejestracja: 13 kwietnia 09, 19:40

Postautor: Toon » 3 listopada 09, 17:00

No widzisz nie musisz tłumaczyć w google translate bo ktoś przetłumaczy tam za ciebie xD.

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 4 listopada 09, 09:35

Karn pisze:jeśli rzeczywiście posiadanie Wii Motion Plus będzie przez grę wymagane to bardzo możliwe, że rozgrywka będzie prowadzona w trybie FPP :shock:


Też mi się zdaje, że co najmniej walka będzie ukazana z perspektywy pierwszej osoby.
Pewnie Retro Studios pomaga robić grę.

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 4 listopada 09, 21:36

Jak już to co najwyżej z możliwością przełączenia się w tryb FPP. Jeśli RS będzie maczać swoje ręce w tej produkcji to zrobią z tego kolejnego Metroida...
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 5 listopada 09, 16:53

http://www.nintendoeverything.com/?p=27195

Wii przestaje się sprzedawać to powoli zaczynają sypać :)
Śmierć zabija.

Awatar użytkownika
Wertyp
Zora
Zora
Posty: 595
Rejestracja: 9 stycznia 07, 18:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Postautor: Wertyp » 9 listopada 09, 13:43

http://gry.wp.pl/wiadomosci/nowa-zelda- ... 595,1.html
Dużo czasu na dopracowanie - dobrze.
Dużo czekania - źle.
~Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me~

Awatar użytkownika
lukaszSA
Goron
Goron
Posty: 150
Rejestracja: 20 października 06, 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: lukaszSA » 10 listopada 09, 18:35

nokash pisze:
starfoch pisze:Shigeru Miyamoto:
"I’d like Zelda Wii to also enjoy creative development as much as possible. About MotionPlus. We’re implementing it so that players can feel like they themselves are holding the sword. In the previous Zelda (TP Wii) the targeting was based on the IR pointer. This time however, we’ll be using MotionPlus for a variety of more convenient targeting systems that will allow for more pleasant gameplay.”

Przetłumaczy ktoś.


Bleee. Nie mogę patrzeć na to tłumaczenie z Googla.

"Chciałbym, żeby Zelda Wii wykorzystywała możliwości MotionPlus najbardziej kreatywnie jak się da. Chcemy by gracz poczuł się jakby na prawdę trzymał miecz. W poprzedniej Zeldzie (TP na Wii) celowanie bazowało na pointerze IR. Tym razem jednak użyjemy MP by zmienić i uczynić system celowania bardziej wygodnym co pozwoli na bardziej przyjemną rozrywkę."

Spokojnie. Zelda Wii i tak wyjdzie dopiero w 2011 :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 18 listopada 09, 17:39

http://www.officialnintendomagazine.co. ... p?id=13313

Zatem czekam do E3 ;).

Eiji Aonuma:
We’re taking advantage of MotionPlus. It’s become very natural – the movement of your arms is precisely reflected in the gameplay. Thanks to the technological advancements, we hope the gameplay can be more accessible to people.


We’re making efforts regarding the total flow of the Zelda game. So far, the basic flow of the Zelda games is you’re exploring a field, you go to a dungeon, you conquer it and return to the field. We’re looking at altering that traditional flow. That’s all I can share, and I can’t say more until E3 next year.


You will have to wait until next year when we can elaborate on this and many other things,but what I can tell you is that yes I have read some of the speculation, and some of it is right! That is all I can say at the moment.


Co jest ludzie?
Czy tylko ja jestem na forum czy może Zelda Wii już nikogo nie obchodzi xD?
Oby te zmiany w formule gry nie wyszły na źle.

[ Dodano: Sob 21 Lis, 2009 ]
Wszystkie najnowsze informacje dotyczące Zeldy Wii w jednym filmie:

http://www.youtube.com/watch?v=HGAP7IPtMnE

Awatar użytkownika
Mada12
Demon King Malladus
Demon King Malladus
Posty: 279
Rejestracja: 31 lipca 05, 18:41
Lokalizacja: Ordon
Kontaktowanie:

Postautor: Mada12 » 22 listopada 09, 21:33

Cosik wiecej o zeldzie wii od tworcow

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=105209

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 22 listopada 09, 21:52

starfoch pisze:Co jest ludzie?
Czy tylko ja jestem na forum czy może Zelda Wii już nikogo nie obchodzi xD?

Oczywiście że obchodzi.Tylko że wiara nie ma czasu wchodzić na forum.Cóż można powiedzieć o tej stronie oraz forum które niedługo umrze:Umarł król niech żyje król.Niestety nic nie zrozumiałem z tego co napisałeś ale please streść to własnymi słowami i daj swoją ocenę na temat tych słów.PLEASE :)

Pozdro:ganon :wink:
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 22 listopada 09, 23:29

ganon pisze:Niestety nic nie zrozumiałem z tego co napisałeś ale please streść to własnymi słowami i daj swoją ocenę na temat tych słów.PLEASE :)


To tak w amatorsko i w skrócie ;b:
Aonuma mówi że sterowanie za pomocą Wii Motion Plus jest naturalne, a odwzorowanie ruchów ramion precyzyjne i dzięki technologii gameplay jest bardziej przystępny.
Wspomina że chcą zmienić strukturę rozgrywki i stwierdza że niektóre spekulacje internautów są prawidłowe(musi biegać o Master Sword girl).
Mówi także że rozmawiał z panem Miyamoto i zgodzili się w kwestii że muszą wprowadzić do serii nowe rozwiązania by móc zaskoczyć fanów.
Więcej mamy dowiedzieć się/zobaczyć na E3.

Awatar użytkownika
lukaszSA
Goron
Goron
Posty: 150
Rejestracja: 20 października 06, 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: lukaszSA » 23 listopada 09, 19:35

Uczcie się angielskiego bo bez tego nic nie zrobicie w życiu. Ja tam się modle, żeby pogłoski o tym, że będzie to Zelda z FPP nie okazały się prawdziwe
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 23 listopada 09, 20:24

Mada12 pisze:http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=105209

Aonuma mówi, że nie będzie reżyserować Zeldy Wii tylko skupi się na roli producenta (wtf). Dykcja tego tłumacza nie jest najlepsza.

___________

EDIT:

http://kotaku.com/5413673/next-zelda-ga ... ure-flight

czyli zamiast Epony pewnie... samolot(?!;)lol
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 28 listopada 09, 15:31

Też nie chciała bym, by Zelda Wii była FPP, no i w sumie na to się chyba jednak nie zanosi, te "zmiany" mają dotyczyć struktury pole hyrule - dungeon - pole hyrule - dungeon, a ten tekst od 8 letniego synka Aonumy z tym lataniem to... ja mam nadzieję, że jak już na czymś latać, to oczywiście na smoku! Zelda to fantasy, fantasy to miecze konie i smoki xD jesli o mnie chodzi, to by mi się to podobało
Obrazek


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości