Legend of Zelda: Spirit Tracks

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Storms
Zora
Zora
Posty: 422
Rejestracja: 29 grudnia 05, 12:22
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontaktowanie:

Postautor: Storms » 26 marca 09, 21:10

ganon pisze:Nie wiem czemu od razu takie nerwy że ta gra to będzie niewypał


Łołoło, jakie nerwy? Przeczytałem posty i nikt ewidentnie nie eksponuje swojej złości ku nowemu wytworowi Nintendo. Odbieramy tylko ten pomysł jako innowacyjny lub tworzący zupelnie inny rozdział w dziejach Linka który wzorem odbiega od poznany przez nas w poprzednich częściach.

Zero pisze:Nie rozumiem, czemu od razu dyskwalifikujecie tą grę


Ja ją nie dyskwalifikuje, oceniam sceptycznie sam pomysł. Nie będe przecież głosił jaka jest sama gra i jej rozgrywka. Wiemy przecież że nintendo potrafi przyciągnąć do jakiegoś na pozór banalnego tematu rzesze ludzi.
Zero pisze:te podróże nie będą zbyt częste

Sugerując się tytułem nie liczyłbym na rzadkie przemieszczanie się kolejką. Tym bardziej na DSie.
ganon pisze:Na samym początku nerwy że ta gra nie będzie tak dobra jak Super Mario 64

ganon pisze:Ta gra pobiję SM64.


Trochę przesadziłeś z tym porównaniem.
Redaktor www.retroage.net
Solki na nintendo64 www.n64solki.yoyo.pl
Galeria biletowa www.bileterka.yoyo.pl

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 29 marca 09, 21:55

Podoba mnie się motyw z Zeldą - w końcu postanowili dodać do gry tytułową bohaterkę... Natomiast ten motyw z pociagiem już niebardzo. Nie wiem jak wam ale mnie to nie pasi. Z tego co wnioskuję po zwiastunie to link będzie pracował dla księżniczki jako ten kolejarz. Cóż... nie wiem ludziom się to spodoba. Jeśli gra będzie dłuższa niż poprzedniczka, to będzie niezły prezent. Jestem ciekaw fabuły.
Ale czemu chłopaki jeszcze nie zrobili remaka OoT?

btw.
Na 100% jestem pewny, że gra będzie działała na zwykłym DS'ie :) Inaczej panowie z Nintendo strzeliliby sobie niezłego samobója :)

Jestem tego samego zdania. To byłoby samobójstwo ze strony big N.

[ Dodano: Pon 30 Mar, 2009 ]
http://www.gametrailers.com/player/47268.html
Obrazek

Awatar użytkownika
Mada12
Demon King Malladus
Demon King Malladus
Posty: 279
Rejestracja: 31 lipca 05, 18:41
Lokalizacja: Ordon
Kontaktowanie:

Postautor: Mada12 » 31 marca 09, 00:29

Pojawila sie przypuszczalna data wydania - 1.12.2009
Obrazek

Awatar użytkownika
Wersus
VIP
VIP
Posty: 454
Rejestracja: 5 września 05, 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Wersus » 31 marca 09, 16:08

Według mnie, żadna gra z serii Zeldy nie będzie gniotem, cokolwiek by nie dali. Pierw Eponę zastąpili statkiem (oryginalny pomysł) a teraz pociągiem. Hmmmm... może i nie będzie można tak swobodnie się poruszać jak w Phantom Hourglass (w końcu trasa jest ograniczona torami), ale na ciuchci nie kończy się gra :P Nie podoba mi się tylko Link w stroju kolejarza. Wygląda w nim trochę jak młody Kononowicz :P Ale cóż, nie mozna mieć wszystkiego.

A tak przy okazji, wracając do wcześniejszego posta (dwa w górę). Jakby zrobili remake'a OoT na silniku PH to gra na 100% przebiłaby wszelkie rankingi :P (o ile by ją o coś wzbogacono, bo już dawno została przejrzana na wylot)
"Żegnany gwizdami i ?miechem szyderców powracam w glorii i chwale ..."

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 31 marca 09, 18:58

Wersus pisze:A tak przy okazji, wracając do wcześniejszego posta (dwa w górę). Jakby zrobili remake'a OoT na silniku PH to gra na 100% przebiłaby wszelkie rankingi :P

Nie chodziło mi o silnik PH, ale o ten stary znany jeszcze z N64 ;p.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wersus
VIP
VIP
Posty: 454
Rejestracja: 5 września 05, 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Wersus » 1 kwietnia 09, 17:56

Byłoby fajnie, ale wątpię czy DS wytrzymałby taką grafikę 3D. Może DSi dałby rade, ale kto to wie ...
"Żegnany gwizdami i ?miechem szyderców powracam w glorii i chwale ..."

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 1 kwietnia 09, 19:50

Wersus pisze:Byłoby fajnie, ale wątpię czy DS wytrzymałby taką grafikę 3D. Może DSi dałby rade, ale kto to wie ...

Remake byłby robiony specjalnie pod DS'a tak jak remake SM64DS na przykład.

OoT była na "wzmocnionym" silniku SM64, więc remake na DS'a byłby na silniku SM64DS?

Widocznie nintendo się nie opłaca wydawać tej gry na DS'a..
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
Wersus
VIP
VIP
Posty: 454
Rejestracja: 5 września 05, 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Wersus » 1 kwietnia 09, 20:14

A może po prostu nie chcą skaszanić tego tytułu. Zwracam honor - zapomniałem o SM64 że został dostosowany do DS, ale to pewnie dlatego że nie spodobała mi się gra. Przeszedłem go na N64, a jak zacząłem na DS to od razu wycofałem się. To już nie było to samo :(
"Żegnany gwizdami i ?miechem szyderców powracam w glorii i chwale ..."

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 1 kwietnia 09, 20:57

MasterLink pisze:Widocznie nintendo się nie opłaca wydawać tej gry na DS'a..

Wierzysz w to co powiedziałeś? Spójrz na inne remaki, chociażby i takiej zwykłej Contry...
Wersus pisze:A może po prostu nie chcą skaszanić tego tytułu.

To prędzej.

No ale nie róbmy offtopa chłopaki ;p.
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 1 kwietnia 09, 21:24

sEbeQ13 pisze:Wierzysz w to co powiedziałeś? Spójrz na inne remaki, chociażby i takiej zwykłej Contry...

Nie koniecznie to musi być przyczyną. Mogą być inne powody. Dobra koniec offtopu...
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 9 kwietnia 09, 15:15

O ile trailer momentami wygląda nawet głupio, o tyle muzyka w nim grająca jest takim master piece'em , że ona sama sprawia, iż mam ochotę w to zagrać.
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 9 kwietnia 09, 18:26

Ciekawe czy będzie tryb dnia i nocy.. bo w Phantom Hourglass go nie było...
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 9 kwietnia 09, 20:16

MasterLink pisze:Ciekawe czy będzie tryb dnia i nocy.. bo w Phantom Hourglass go nie było...

Nie wiem jak inni, ale ja na pewno bym się nie obraził jakby dodali coś takiego :P .
Obrazek

Awatar użytkownika
nokash
Powiernik Trójmocy
Powiernik Trójmocy
Posty: 1086
Rejestracja: 18 listopada 06, 19:58
Lokalizacja: tarm ruins

Postautor: nokash » 11 kwietnia 09, 13:58

MasterLink pisze:Ciekawe czy będzie tryb dnia i nocy.. bo w Phantom Hourglass go nie było...
Ja jestem za
pablo1517 pisze:O ile trailer momentami wygląda nawet głupio, o tyle muzyka w nim grająca jest takim master piece'em , że ona sama sprawia, iż mam ochotę w to zagrać.
Mnie szczególnie muzyka nie porywa
Bardzo mi się podoba że ogólnie gra rozgrywa się na "ziemi" a nie na morzu co bardziej przypomina "klasyczną" Zeldę jeżeli o takiej można w ogóle mówić
www.karolinaszczesna.pl
Obrazek
voice tree boat gate flash house [you] child bell sky blood rock snow fish

Wondercrow
Zora
Zora
Posty: 500
Rejestracja: 23 czerwca 06, 09:36

Postautor: Wondercrow » 11 kwietnia 09, 16:52

Gra zapowiada się ciekawie, ale nie będę jej komentować, póki nie zagram. Bo jestem pewna, że wciągnie mnie jak każda Zelda.
Zawsze myślałam, że w Zeldzie powinien być pociąg. A tym razem Link ma nawet pracę (listonosz jeżdżący pociągiem?). Oglądanie jak wiejski (lub jakikolwiek) chłopak zostaje bohaterem przez nagły zwrot akcji jest już trochę męczące xD
Denerwuje mnie tylko, że większość fanów od razu ją przekreśla i krytykuje. Jeden mój znajomy nawet powiedział, że to gra dla pięciolatków... |:

A co do systemu dnia i nocy... mam nadzieję, że jednak będzie. W Phantom Hourglass jego brak można sobię łumaczyć faktem, że cała gra miała prawdopodobnie trwać jeden dzień (gdyby trwała tygodnie, te "dziesięć minut" byłoby jeszcze dziwniejsze).

Skoro już mowa o Phantom Hourglass, to mam też nadzieję, że Spirit Tracks nie jest sequelem. Prawdopodobnie nie, skoro Link kłania się przed Zeldą, ale nigdy nic nie wiadomo.


Wróć do „Legend of Zelda: Spirit Tracks”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości