Legend of Zelda: Breath of the Wild

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: MasterLink » 26 stycznia 17, 01:51

W ciągu ostatnich dni wypłynęło trochę informacji, w grze znajdzie się kolejno:

- 120 Shrines (czyli mini dungeonów)
- 900 Korok Seed Puzzles (cokolwiek to znaczy)
- 76 side questy

Nie będzie za to głównych dungeonów...
Dual audio też nie będzie.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 27 stycznia 17, 11:29

Ale dupa. Czyli nie będzie zbierania dupereli w świątyniach?
Już nawet kapuję o co chodzi z tymi machinami: wokół zamku są cztery filary które trzeba będzie dezaktywować w tych machinach poprzez niszczenie ich.
Machiny będą znajdować się w czterech wielkich regionach.
Ptak gdzieś w Hebrze, wielbłąd w Necladzie, jaszczurka w Lanayru lub Faronie a słoń w Eldinie.

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: MasterLink » 27 stycznia 17, 22:35

Będzie zbieranie dupereli w Shrinach i w głównym świecie.
Shriny mają się dzielić na te większe co można przejść w kilka minut i dłuższe które zajmą więcej czasu.

Co do głównych dungeonów to nadal czekam na jakieś potwierdzenie że na pewno ich nie będzie.

W tym wywiadzie autorzy zdradzają, że grę można przejść w 15 minut. Pewnie chodzi o dojście do końcowego bossa i raczej będzie trudno go pokonać zanim nie wzmocnimy odpowiednio swojej postaci.

https://youtu.be/9n7vqDy6mqE
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 28 stycznia 17, 11:31

A może właśnie te mechy to są temple?

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 29 stycznia 17, 12:55

Co z tego że można iść odrazu do Ganona skoro rozwali cię jednym ruchem w 3 sekundy. Już widzę speedrunersów :}
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: MasterLink » 29 stycznia 17, 16:56

Na pewno znajdą się tacy co go rozwalą, tu raczej chodzi o to, że dostaniemy przez to niekompletne zakończenie lub nawet "bad ending" bo czegoś wcześniej nie zebraliśmy.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 30 stycznia 17, 16:12

To jest nieprzemyślane. Tylko Master Swordem można zabić Ganona. Nie można tego zrobić kijem czy widłami od gnoju.
A ja bardziej myślałem że trzeba zrobić coś aby mieć dostęp do zamku i ubić Ganona. A tu co? 15 minut gry i koniec!

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 30 stycznia 17, 16:22

Przewodnik do BotW będzie pewien gruby jak Biblia :D
W nim nie tylko musi być opis głównego questu ale też te 70 sidequestów, jak przejść Schrony, spis bronii, ubrań, jedzenia, przepisy na dania, sekrety, przeciwnicy, runy, lokacje na świecie i... wspomnienia Linka (bo na pewno nie ma cofania się w czasie). Nie mówiąc już o alternatywach czyli między innymi to złe zakończenie.
"...That sword! Where did you get that?! Are you... Is it even possible...? ...How could it be?" - Tetra

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: sEbeQ13 » 4 marca 17, 19:53

Kilka godzin gry za mną. Pierwsze wrażenia? Sam nie wiem.
Jest inaczej. Zupełnie inaczej. Z każdej strony. Wszystko jest zupełnie inne. Ciężko to porównać do pozostałych zeld, bo tak naprawde nie ma co porównywać.


I niestety początek gry bardzo przypomina mi początek z Xenoblade Chronicles X - mdły, nudny, bez żadnego większego przytupu i praktycznie bez fabuły. Nie ma też muzyki. No dobra, jest - ambient. Jak narazie jest okrutnie pusto na mapie świata i mam wrażenie, że została ona zwyczajnie rozciągnięta na siłę. Ale ilość interakcji i pomysłów wprowadzona robi piorunujące wrażenie. Zobaczymy co dalej, jak dotrę do wioski - bo jeszcze nie udało mi się tego zrobić, jak mam tyle do łażenia.
Obrazek

Awatar użytkownika
lechuma
Kokiri
Kokiri
Posty: 29
Rejestracja: 13 sierpnia 06, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: lechuma » 4 marca 17, 22:57

Generalnie zgadzam się.
W sumie mam bardzo mieszane uczucia. Świat jako krajobraz jest świetny, ale jako świat sam w sobie... no właśnie, wydaje mi się, że nie jest pusty, można polować na sarny, dziki, gdzie nie gdzie grupa koni przebiegnie, albo kupiec przetnie nam drogę, a tu świątynia, a tam ruiny, ale generalnie ile można zwiedzać i czy o to tu chodzi.
Ogromny minus - brak muzyki, strasznie razi. Niektóre odsłony muzyką stoją, a tu ::(
Na pewno gra wciąga, ale daleko mi do efektu WOW i tak jak wyżej - jest zupełnie inna, niby Zelda, ale zupełnie inna.

Marlow
Kokiri
Kokiri
Posty: 2
Rejestracja: 6 marca 17, 18:55

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: Marlow » 6 marca 17, 19:03

Czy mógłby ktoś jeszcze podzielić się swoją opinią o grze? Albo jak dalsze wrażenia? Czy gracie Na Switchu czy Wii U? Najważniejsze moje pytania. Czy świat jest odpowiednia zapełniony atrakcjami czy wieje pustką? Czy zadania poboczne są ciekawe? Czy fabuła, ogólnie sens w tym całym ogromie świata przypadkiem nie utonęły, chodzi mi o to czy mamy jakieś wrażenie, że do czegoś dążymy itd.?

Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: sEbeQ13 » 6 marca 17, 21:31

15 godzin za mną. Musze powiedzieć, że przekonuję się do tej formuły, ale głównie dlatego, bo przestałem patrzeć na całość jako na nową Zeldę. Siłą rzeczy podchodzę do gry jako do nowej... gry. Świat na początku wieje pustką, ale z odkrywaniem nowych terenów pojawiają się ludzie, a co za tym idzie życie, i zaczyna się robić ciekawie. Główny wątek jest jednak gdzieś tam schowany przez ogrom, chociaż questy poboczne nie są takie złe. No i gram na Wii U, gra oczywiście chrupie, ale nie jest to widoczne cały czas, a przy nieco bardziej skomplikowanych terenach. Jeżeli nie lubisz ogromnego świata, gdzie trzeba zbierać wszelakie surowce, craftować, questów, i jeżeli nie lubisz gdy gra nie ciągnie cię za rączkę - Breath of the Wild zdecydowanie nie jest dla ciebie.
Obrazek

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 6 marca 17, 22:05

Jak to ciągnie za rączkę? Podaj jakiś przykład

Marlow
Kokiri
Kokiri
Posty: 2
Rejestracja: 6 marca 17, 18:55

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: Marlow » 6 marca 17, 22:13

Dziękuję bardzo za powyższą odpowiedź:) Mam jeszcze jedno pytanie czy zagadki w głównych lochach i mini świątyniach trzymają poziom w porównaniu do poprzednich części serii? Są prostsze? Trudniejsze? Rozwiązanie daje satysfakcję? Gra w ciekawy i dobry sposób wynagradza nasze postępy, jakimis rzeczami, skarbami, umiejetnosciami? Tylko prosilbym o nie wymienianie tych to skarbow , rzeczy i umiejetnosci jesli są;d

Awatar użytkownika
kacperk
VIP
VIP
Posty: 483
Rejestracja: 6 czerwca 14, 13:03

Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild

Postautor: kacperk » 7 marca 17, 21:41

Zawsze jak rozwiążesz trudną zagadkę to czujesz satysfakcję :wink:


Wróć do „Legend of Zelda: Breath of the Wild”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości