Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 28 lipca 11, 20:56

sEbeQ13 pisze: Tak samo można porównywać Ganona z TP do tej bestii z ST...

No i również ich porównują:

zelda wiki pisze:In the final battle, Malladus bears a strong resemblance to Ganon's Dark Beast form from Twilight Princess, as well the color scheme of his The Legend of Zelda appearance.


Bo te postacie są podobne. Malladus to w ogóle kopia Ganona, nie tylko jego ostatnia forma, ale i walka z nim, a także to że opętał ciało Zeldy i potem został przebity kopią Master Sworda - Lokomo Sword.
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 28 lipca 11, 22:12

Śmiech na sali :D.
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 29 lipca 11, 00:33

sEbeQ13 pisze:Śmiech na sali :D .

Niektórych rzeczy nie da się niestety uniknąć.Mi np:też Malladus przypominał Ganona z TP. ;)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 8 sierpnia 11, 20:24


Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 8 sierpnia 11, 21:42

Świetna, chociaż wciaż oczekuję na kolejne ;).
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 8 sierpnia 11, 23:02

Świetne tapety!!!Genialne.Na pewno którąś sobie ustawie.A wiadomo już jaka jest data premiery???Bo już nie mogę wytrzymać. ;)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
starfoch
Zora
Zora
Posty: 336
Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
Lokalizacja: kopalnia cukru
Kontaktowanie:

Postautor: starfoch » 8 sierpnia 11, 23:30

Racja jest świetna, gdyby nie fakt, że artwork jest częściowo stylizowany na akwarele to patrząc na te kleksy pomyślałbym, że ktoś się na niego spuścił ze szczęścia. ;)

Awatar użytkownika
Witeska
Kokiri
Kokiri
Posty: 11
Rejestracja: 19 czerwca 11, 19:04

Postautor: Witeska » 13 sierpnia 11, 16:38

Parę dni temu, w sieci pojawiły się screeny i arty ze Skyward Sword w dobrej rozdzielczości.
Zainteresowanych odsyłam Tutaj.

Awatar użytkownika
Wertyp
Zora
Zora
Posty: 595
Rejestracja: 9 stycznia 07, 18:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Postautor: Wertyp » 13 sierpnia 11, 16:54

Starfoch - duuuuude : D
~Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me~

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 13 sierpnia 11, 17:33

Niestety nadziubdzianie kilku plam na środku nie daje tego efektu, który rzekomo chcieli uzyskać, wręcz przeciwnie tylko psuje cały artwork.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 15 sierpnia 11, 09:33

Gdyby nie wy, tych plam nawet bym nie widział ;/. Zepsuliście mi dzieciństwo ;/.
Obrazek

Awatar użytkownika
Witeska
Kokiri
Kokiri
Posty: 11
Rejestracja: 19 czerwca 11, 19:04

Postautor: Witeska » 19 sierpnia 11, 08:29

Zapewne większość Was widziała jakieś pierwsze, dosyć krótkie gameplaye z Skyward Sword, ale zdecydowanie warto włączyć sobie ten. 6 minutowy film pochodzi z tegorocznego Gamescomu i zawiera Sky Temple. Dobrze pokazuje jak system sterowania mieczem przy użyciu WiiMotionPlus wygląda w praktyce. Warto sobie włączyć głośniki i się wsłuchać, zwłaszcza kiedy się zacznie
walka z mini-bossem.
Ostatnio zmieniony 19 sierpnia 11, 16:39 przez Witeska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sEbeQ13
VIP
VIP
Posty: 2791
Rejestracja: 28 września 05, 17:14
Lokalizacja: Las Czystoliść
Kontaktowanie:

Postautor: sEbeQ13 » 19 sierpnia 11, 11:13

Podoba mi się, podoba mi się, podoba mi się to :D. Fajnie wygląda sam gejmplay, muzyka z tego co się da wysłuchać też daje rade :D. Mam wątpliwości co do sterowania... ale podoba mi się :D.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wertyp
Zora
Zora
Posty: 595
Rejestracja: 9 stycznia 07, 18:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Postautor: Wertyp » 19 sierpnia 11, 12:14

Mi też się podoba, szkoda tylko że najwyraźniej stalfosy znów są strasznie łatwe do pokonania - już w TP mnie to wkurzało, tęsknię za pojedynkami z nimi w OoT. Jak i starciem z królem i jego ochroniarzami w MM :)
~Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me~

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 27 sierpnia 11, 14:13

Żeby nie robić off topu w tym temacie napisze tutaj.

ganon pisze:A co do tego że teraz seria stoi w miejscu to moim zdaniem...jest to plus.

To na pewno jakiś plus, bo mogła się jeszcze zacząć staczać jak po premierze Zeld na Philipsa, a tak stoi sobie w miejscu. Potem była 5 letnia luka bez niczego. Gdyby autorzy tak samo myśleli nie zrobiliby np. OoT i seria nie odzyskałaby dawnej popularności.

Najnowsze Zeldy z DS’a albo kopiowały rozwiązania z WW albo czerpały garściami ze wcześniejszych Zeld 2D. PH i ST oprócz sterowania za pomocą touch screena wniosły bardzo mało do serii. Z czego ta druga odjęła jeden z najważniejszych elementów Zeld czyli dowolną eksplorację świata. Nawet sam team był przeciwny dodaniu pociągu do gry bo zniszczy to ten element swobody, ale Aonuma się uparł, zainspirował się pewną książką i stworzył Zeldę na szynach (dosłownie i w przenośni). A jakie jest same rozbudowanie tych gier? PH na przykład, płynąc sobie po morzu widzi się pobliską wyspę, design nawet przemyślany, potem wpływasz na wyspę, a tam wszystko ściśnięte na potrzeby gameplayu i te umowności (to samo w ST). Do tego brak ćwiartek serca, brak systemu dnia i nocy, mało side-questów, sterylne lokacje, wyspy na których nic nie ma, zapychacz w postaci TToToK, krótkie dungeony. Aż wierzyć się nie chce że developing PH zajął autorom 3 lata. Już więcej oryginalniejszych pomysłów było w tych spin-offach z Tinglem, tylko to były produkcje niszowe, nie mające w tytule napisu „Zelda” i grało w nie może z 10% całego fanbasu. A o SS się na razie nie da wypowiadać obiektywnie bo jedno demo z dungeonem i kilka krótkich trailerów to za mało żeby ocenić jaka będzie cała gra.

Przy okazji Aonuma wspomniał w jednym z wywiadów że gdyby miał środki z chęcią ujrzałby film LoZ. To niestety mało prawdopodobne bo musieliby wyłożyć kilkaset milionów żeby ten film coś sobą reprezentował. A zrobienie taniego filmu na licencji już na starcie go skreśla, bo wyszedłby z tego kicz i tandeta. Filmy Tekken lub DoA są tego dobrym przykładem. Mało się nie porzygałem oglądając to. Już lepiej zrobić film w postaci komputerowej animacji tak jak zrobiło to Capcom z RE i teraz Namco robi z Tekkenem.
Obrazek

“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości