Legend of Zelda: Skyward Sword

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 4 kwietnia 10, 21:11

Jeśli mogę spytać.Co to jest to całe Vitality sensor? :)
Obrazek
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"

Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 5 kwietnia 10, 11:18

piotrek94 pisze:Vitality sensor świetnie sprawdził by się w Silent hill-u lub Eternal Darkness no i :arrow: MOŻE w TLoZ

I tak bym tego nie kupiła. Jeszcze więcej plastikowego badziewia do kurzenia sie w pudełku na akcesoria do konsol.

Ganon: Vitality Sensor to jest takie urządzonko co Nina pokazała na zeszłorocznym E3 (to było rok temu, dobrze mówię?). Przyrządzik wygląda prototypowo tak: http://www.erwinvanlun.com/images/uploa ... Sensor.jpg
To taka klamerka, łączy sie z Wiilotem przez ten sam port co Nunchuk, jak sie do niej wsadzi palec to podobno potrafi mierzyć różne parametry twojego organizmu przede wszystkim puls. Na podstawie pulsu człowieka dużo można określić np. poziom stresu, strachu czy innych takich. Nikt nie wie jak to urządzenie działa naprawdę, pokażą je na tegorocznym E3 wraz z jakimś softwarem co by je obsługiwało.
Iwata rok temu na E3 gadał o tym przez dobre 10 minut ale z tej jego gadaniny to ja szczerze mówiąc mało zawsze wiem xD Japończycy i ten ich angielski
Obrazek

Awatar użytkownika
Argarok
Kokiri
Kokiri
Posty: 42
Rejestracja: 13 stycznia 10, 18:42
Lokalizacja: Great Sea

Postautor: Argarok » 5 kwietnia 10, 19:24

Słyszałem że to ma działać tak że im bardziej się podczas gry denerwujemy tym jest łatwiejsza.
Obrazek
Nakarmcie błagam.

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 5 kwietnia 10, 22:29

No to teraz już wiem!!!No fakt.Nie da się włożyć dwóch rzeczy na raz.Możliwe że zrobią jakiś rozgałęźnik dzięki któremu będzie można podłączyć i Nunchuka i Vitality Sensor.
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

brelok
Kokiri
Kokiri
Posty: 17
Rejestracja: 22 lutego 09, 17:36
Lokalizacja: ?l?sk

Postautor: brelok » 6 kwietnia 10, 09:05

no ale też lekko niewygodnie by było, gdyby na palcu mieć jakąś klamrę i jeszcze nunchacka trzymać. Ja myślę, że tego w nowej Zeldzie nie wykorzystają, przecież i tak jak ktoś będzie chciał grać, to Montion Plus musi kupić, jeśli nie ma, a teraz takie coś?
Until I'll die.

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 6 kwietnia 10, 09:09

WM+ napewno bedzie razem z grą.
Obrazek

Awatar użytkownika
Toon
VIP
VIP
Posty: 572
Rejestracja: 13 kwietnia 09, 19:40

Postautor: Toon » 6 kwietnia 10, 10:56

WM+ napewno bedzie razem z grą.

Nawet napewno.
Ale będzie też wersja bez Wm+. I w takową się zaopatrze bo kupię WM+ z Red Stell 2 =)

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 6 kwietnia 10, 13:47

Jak to? To wy jeszcze nie macie WM+ z Wii Sports Resort?! :shock: Ja kupiłem od razu 4 dni po premierze. :} To bardzo dobrze że TLoZWii będzie korzystała WM+. :lol:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MasterLink
Administrator
Administrator
Posty: 2774
Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
Lokalizacja: Outer Hyrule
Kontaktowanie:

Postautor: MasterLink » 6 kwietnia 10, 15:24

Jaki sceptycyzm do nowego gadżetu nintendo, zresztą tak samo było z WM+.

Jeśli chodzi o VS to nie pokazali jeszcze NIC - mogą jeszcze to zmienić - lub pokazali dopiero pierwszą część, lub jego wczesną wersję. Z wypowiedzi wynika, że będzie to ciekawa koncepcja. A jak go zastosują w kombinacji Wiimote + Nunchuck to już ich problem. I gdyby nie chcieli użyć VS w nowej LoZ nie mówiliby o tym. Nintendo już zadba o to żeby wcisnąć VS swoim klientom, tak jak to zrobiło z WM+.

Słyszałem że to ma działać tak że im bardziej się podczas gry denerwujemy tym jest łatwiejsza.


Z tego co mówili jest zupełnie na odwrót. ; )
Obrazek
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟

Awatar użytkownika
pablo1517
Zora
Zora
Posty: 377
Rejestracja: 13 marca 05, 11:34
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Postautor: pablo1517 » 7 kwietnia 10, 08:47

Tak, mówili, że poddenerwowanie gracza ma wpływać na zachowanie potworów w grze, że niby wyczują twój strach i staną się agresywniejsze :P.
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 7 kwietnia 10, 12:42

1 listopada?No ładnie.Czyli Nintendo zależy żeby jednak ta Zelda ukazała się już w tym roku.Moim zdaniem bardzo słusznie że akurat 1 listopada bo tak właściwie to ile już czekaliśmy na tą Zelde.5 lat jak nie lepiej.Wydaję mi się że gdy pokażą jakieś materiały na temat nowej Zeldy na Wii to już się od tego trailera do ostatecznego projektu chyba dużo się nie zmieni. Jeszcze bardzo możliwe że na Tokio Game Show coś pokażą.Ja do E3 i trzymam kciuki za Big N. :)
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 7 kwietnia 10, 15:21

Ja bym spkojnie poczekał jeszcze z rok na Zelde jeśli sprawiło by to że gra była by jeszcze lepsza. W końcu ludzie w międzyczasie dostajecie

-Metroid other M
-SMG 2
-Red Steel
- Monster Hunter Tri

I po co się tak niecierpliwić.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ganon
VIP
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 3 listopada 07, 18:55
Lokalizacja: Wronki

Postautor: ganon » 7 kwietnia 10, 16:33

Mam pytanko.Czemu wytłuszczyłeś Monster Hunter Tri.Możecie nie wiedzieć ale te Monster Hunter Tri dostało 40/40 w Famitsu.Wiedzieliście?
piotrek94 pisze:Ja bym spkojnie poczekał jeszcze z rok na Zelde jeśli sprawiło by to że gra była by jeszcze lepsza

Ja też bym jeszcze poczekał gdyby okazało się że gra będzie jeszcze lepsza. :wink:
Obrazek

"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"


Shigeru Miyamoto

Awatar użytkownika
Mary1517
Zora
Zora
Posty: 211
Rejestracja: 28 listopada 09, 13:26
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontaktowanie:

Postautor: Mary1517 » 7 kwietnia 10, 18:35

Ja ostatnio zauważyłam, ze Nintendo trochę zmieniło swoją politykę co do ujawniania nowych mających wyjść dopiero gier. Teraz wolą opóźnić podanie pierwszych screenów i trailerów tak by nie było to jakoś drastycznie oddalone od daty premiery, co najwyżej rok. I w sumie unikają przy tym tych wszystkich jadek od fanów w stylu "imo beta było lepsze". Wolą ujawnić projekt i pokazać trailer na rok przed premierą niż 2/3 lata i potem wypuścić grę co w ogóle go nie przypomina (jak a choćby Twilight Princess, taki przykład). Jak na e3 pokażą pierwszy trailer i screeny, to możemy być pewni że ta Zelda wyjdzie NAJPÓŹNIEJ w pierwszym kwartale 2011 roku. Ja przypuszczam że premiera będzie na przełomie listopada z grudniem, jak większość Zeld.
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek94
Zora
Zora
Posty: 283
Rejestracja: 27 września 07, 17:04
Lokalizacja: Siedlce

Postautor: piotrek94 » 9 kwietnia 10, 19:53

No to tym od Fable i God of War miny zżedną miny na E3 :D
Obrazek
Obrazek


Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości