Legend of Zelda: Skyward Sword
Moderator: Moderatorzy
Masterlink widać podajesz bardzo śmieszne przykłady jak tym razem Metroid Other M, kto jest developerem? Retro Studios? samo Nintendo? dziwne bo ja tam widze Tecmo i Team Ninja, więc to było oczywiste że zrobią coś na wzór slasher'a a nie tradycyjnego metroid'a.
Ja tam łykam każdą część Zeldy ze sprawdzonym schematem i za każdym razem świetnie się bawię i jakoś nie chce aby to się zmieniło, chce tylko aby było dużo rzeczy do zbierania i dużo lokacji do zwiedzenia. Aha jak chcecie zobaczyć co się dzieje jak się kombinuje ze sprawdzonym schematem i wymyśla coś nowego to zobaczcie serie Sonic the Hedhehog, najlepsze serie 2D, jak i seria Sonic Adventure oryginalnie wydany na DC. Po latach seria sie stoczyła bo firma zaczęła kombinować z gameplayem, a gdy powrócili do porządnego schematu 3D w Sonic Unleashed to wrypali gówniane nocne tryby które zepsuły wszystko, co w tym przypadku Sega zrobiła? wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.
Więc nie wyskakuj mi że seria potrzebuje nowych schematów aby sie sprzedać, na co głównie narzekano w Twilight Princess? Jedynie na dźwięk midi, no i jak zwykle przebąkiwano że nie ma voice-actingu który też uważam że kompletnie niepotrzebny w serii bo wtedy straci swój klimat (no chyba że Link przemówi po Japońsku). I uważam że bardzo dobrze zrobiono że nie zaimplentowano widoku FPP już w czasach Ocariny bo uważam że to by była jej największa wada.
Bo ja na pewno nie chce zobaczyć czegoś takiego jak pierwszy tytuł z serii Dragon Quest na Wii który pod tym względem był totalnie nędzny a Nintendo w tym nie ma doświadczenia.
Ja tam łykam każdą część Zeldy ze sprawdzonym schematem i za każdym razem świetnie się bawię i jakoś nie chce aby to się zmieniło, chce tylko aby było dużo rzeczy do zbierania i dużo lokacji do zwiedzenia. Aha jak chcecie zobaczyć co się dzieje jak się kombinuje ze sprawdzonym schematem i wymyśla coś nowego to zobaczcie serie Sonic the Hedhehog, najlepsze serie 2D, jak i seria Sonic Adventure oryginalnie wydany na DC. Po latach seria sie stoczyła bo firma zaczęła kombinować z gameplayem, a gdy powrócili do porządnego schematu 3D w Sonic Unleashed to wrypali gówniane nocne tryby które zepsuły wszystko, co w tym przypadku Sega zrobiła? wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.
Więc nie wyskakuj mi że seria potrzebuje nowych schematów aby sie sprzedać, na co głównie narzekano w Twilight Princess? Jedynie na dźwięk midi, no i jak zwykle przebąkiwano że nie ma voice-actingu który też uważam że kompletnie niepotrzebny w serii bo wtedy straci swój klimat (no chyba że Link przemówi po Japońsku). I uważam że bardzo dobrze zrobiono że nie zaimplentowano widoku FPP już w czasach Ocariny bo uważam że to by była jej największa wada.
Bo ja na pewno nie chce zobaczyć czegoś takiego jak pierwszy tytuł z serii Dragon Quest na Wii który pod tym względem był totalnie nędzny a Nintendo w tym nie ma doświadczenia.
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
chrno pisze:Masterlink widać podajesz bardzo śmieszne przykłady jak tym razem Metroid Other M, kto jest developerem? Retro Studios? samo Nintendo?
Resident Evil 4 to też śmieszny przykład? Niby Team Ninja i Tecmo sobie powiedziało: hey dzisiaj robimy Metroida. Nintendo ich zatrudniło żeby zrobić z Metroida coś nowego, bo chcą wprowadzić Metroida w nowe stadium.
chrno pisze:Więc nie wyskakuj mi że seria potrzebuje nowych schematów aby sie sprzedać,
Seria nie potrzebuje nowych schematów żeby się sprzedać – i tak się sprzeda bo ma wyrobioną markę. Seria potrzebuje nowych pomysłów/schematów, które uczynią grę świeżą. Np. całkowicie nowy combat-system lub zmiana drogi z: wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa – na coś innego, jak mówił Aonuma.
"I don't necessarily think it will change that drastically, but I
think that Zelda is a franchise that does need some big new unique
ideas. And so the team right now is very focused on trying
to find those ideas."
"So far, the basic flow of the Zelda games is you're exploring a field, you go to a dungeon, you conquer it and return to the field. We're looking at altering that traditional flow. That's all I can share"
_______________
chrno pisze:wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.
Noi? Już jest petycja bo pseudo fanom nie podoba się, design Sonica i jego zielone oczy.
http://www.gopetition.com/petitions/bri ... hog-4.html
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
- sEbeQ13
- VIP
- Posty: 2791
- Rejestracja: 28 września 05, 17:14
- Lokalizacja: Las Czystoliść
- Kontaktowanie:
Nie rozumiesz chyba jednego. Fani kochają zeldę taką jaka jest.
Skoro ci nie pasuje taki schemat, to dlaczego ciągle grasz w zeldy?
MasterLink pisze:Np. całkowicie nowy combat-system lub zmiana drogi z: wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa -> wejście do dungeona -> zdobycie itemu -> pokonanie bossa – na coś innego, jak mówił Aonuma.
Skoro ci nie pasuje taki schemat, to dlaczego ciągle grasz w zeldy?
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
sEbeQ13 pisze:Skoro ci nie pasuje taki schemat, to dlaczego ciągle grasz w zeldy?
Mi nie pasuje? Niby skąd. W nową LoZ i tak bym zagrał jaka by nie była. Mówię ogólnie i opieram wypowiedź na wypowiedziach autorów. Ale oczywiście mówię jak do ściany.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
Nikogo nie przekonuję/nie próbuję przekonywać. Przedstawiam tylko argumenty bazujące na wypowiedziach autorów i to co mówią, a ty nadal swoje, że ma być tak, a nie inaczej – bo tak. Więc masz rację jak do ściany. Proponuję zakończyć tę dyskusję bo jak na razie do niczego nie prowadzi.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
chrno pisze:Aha jak chcecie zobaczyć co się dzieje jak się kombinuje ze sprawdzonym schematem i wymyśla coś nowego to zobaczcie serie Sonic the Hedhehog, najlepsze serie 2D, jak i seria Sonic Adventure oryginalnie wydany na DC. Po latach seria sie stoczyła bo firma zaczęła kombinować z gameplayem, a gdy powrócili do porządnego schematu 3D w Sonic Unleashed to wrypali gówniane nocne tryby które zepsuły wszystko, co w tym przypadku Sega zrobiła? wyda w tym roku Sonic the Hedhehog 4 z grafiką 3D ale gameplay to powrót do korzeni z połowy lat 90'tych czyli będzie się biegło na boki.
No to ja ci teraz przedstawię przykład odwrotny.Było sobie Super Mario 64.Było bardzo dobre i lubiane.Po dziesięciu latach powstało Super Mario Galaxy ze zmienionym schematem i stało się nawet lepsze od Maria z 1997 roku.Brniemy w to dalej???
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
- starfoch
- Zora
- Posty: 336
- Rejestracja: 3 listopada 08, 10:47
- Lokalizacja: kopalnia cukru
- Kontaktowanie:
Cała gra nie będzie aż tak odbiegać od tego co znamy.
Shigeru Miyamoto uspokajał, że NIE BĘDZIE radykalnie inna.
Pewnie chodzi o to by nieco bardziej zatrzeć granice między dungeonem, a otwartym światem.
Już w Twilight Princess twórcy starali się wyciągnąć więcej akcji z dungeonów na zewnątrz.
King Bulbin, Shadow Insect Queen czy zbieranie łez światła to tylko nieliczne tego przykłady.
Oczywiście na pewno dojdzie jeszcze trochę innych zmian, ale autorzy nie wywalą elementów, które czynią tę serię tak wyjątkową.
Mogą one co prawda ewoluować tworząc coś czego chcemy tylko sami jeszcze nie wiemy, że chcemy.
Wiele osób boi się tych zmian ale nie ma powodu.
Nic nie przejdzie do finalnej wersji dopóki nie będzie dokładnie przetestowane przez ludzi, którzy zapewniają nam najwyższej jakości gry od wielu lat i którzy sami są graczami.
Shigeru Miyamoto uspokajał, że NIE BĘDZIE radykalnie inna.
Pewnie chodzi o to by nieco bardziej zatrzeć granice między dungeonem, a otwartym światem.
Już w Twilight Princess twórcy starali się wyciągnąć więcej akcji z dungeonów na zewnątrz.
King Bulbin, Shadow Insect Queen czy zbieranie łez światła to tylko nieliczne tego przykłady.
Oczywiście na pewno dojdzie jeszcze trochę innych zmian, ale autorzy nie wywalą elementów, które czynią tę serię tak wyjątkową.
Mogą one co prawda ewoluować tworząc coś czego chcemy tylko sami jeszcze nie wiemy, że chcemy.
Wiele osób boi się tych zmian ale nie ma powodu.
Nic nie przejdzie do finalnej wersji dopóki nie będzie dokładnie przetestowane przez ludzi, którzy zapewniają nam najwyższej jakości gry od wielu lat i którzy sami są graczami.
Śmierć zabija.
Co do Metroid'a to on od początku miał się róznić od serii Metroid i Metroid Prime, nie jest to w każdym razie powiązana z tymi wyżej część, więc może być całkiem odmienna. Super Mario Galaxy może i przebił ocenami Super Mario 64 ale wykorzystuje tą samą metode: ratowanie Peach i zbieranie gwiazdek oraz wykorzystywanie nowych power up'ów.
Aha i jeszcze w sprawie Sonic'a to lepiej przejdź się po komentarzach z takich stron jak IGN, Gametrailers czy Gamespot a zobaczysz że większość jednak czeka na nowego Sonica,ale jednak zawsze się znajdzie ktoś niezadowolony, ja osobiście wolałbym aby wydali Sonic Unleashed 2 tylko bez nocnych trybów z przemianą w Wild Sonica lub aby go wydali jako Sonic Adventure i na pewno by się w tym przypadku sprzedał, ale Sega sama nie umie się odnaleźć, bo to tylko zależy jaki gracz na jakich częściach z danej serii się wychował. Ty Masterlink opierasz się tylko na tym co przeczytasz i co powiedzieli twórcy serii a nie na własnym przekonaniu czy ci sie będzie to podobać czy nie, i można znaleźć wiele wywiadów z twórcami w którym opisują ile to nowych pomysłów mają, co nie znaczy że będa się sprawdzać w ich nowym tytule i nie mówie tu tylko o Zeldzie.
Jeżeli system walki będzie taki sam tylko dodadzą Link'ówi nowe ciosy, dodadzą nowe niespotykane dotąd item'y czy lokacje, ja osobiście jestem za tym aby więcej działo się na powierzchni Hyrule czy gdziekolwiek to się będzie działo, przecież takim przykładem też już może być sam Wind Waker(dla mnie najlepsza część serii ;p) gdzie aby zdobyć wszystkie skarby, odnaleźć wszystkie duze wróżki, czy stworzyć wszystkie figurki itp. to trzeba było dużo żeglować(co mi sie cholernie podobało). Ale jak widzisz, Miyamoto już dawno mówił właśnie o tym że chciałby zaimplentować tryb FPP do walki ale jak widać musi się nie sprawdzać bo w żadnych kolejnych Zeld'ach go nie ma(chwała im za to), fakt na pewno czujniki ruchu i WM+ ułatwia sprawe, ale dla mnie jest to kompletnie bezsensowne, wtedy ta klasyczna dla mnie walka straci swą magie i klimat. Tak jak właśnie starfoch mówił, będzie dobrze dopóki będą zmiany dopóki nie będą zbyt drastycznie zmieniały klimat, gameplay itp.
Aha i jeszcze w sprawie Sonic'a to lepiej przejdź się po komentarzach z takich stron jak IGN, Gametrailers czy Gamespot a zobaczysz że większość jednak czeka na nowego Sonica,ale jednak zawsze się znajdzie ktoś niezadowolony, ja osobiście wolałbym aby wydali Sonic Unleashed 2 tylko bez nocnych trybów z przemianą w Wild Sonica lub aby go wydali jako Sonic Adventure i na pewno by się w tym przypadku sprzedał, ale Sega sama nie umie się odnaleźć, bo to tylko zależy jaki gracz na jakich częściach z danej serii się wychował. Ty Masterlink opierasz się tylko na tym co przeczytasz i co powiedzieli twórcy serii a nie na własnym przekonaniu czy ci sie będzie to podobać czy nie, i można znaleźć wiele wywiadów z twórcami w którym opisują ile to nowych pomysłów mają, co nie znaczy że będa się sprawdzać w ich nowym tytule i nie mówie tu tylko o Zeldzie.
Jeżeli system walki będzie taki sam tylko dodadzą Link'ówi nowe ciosy, dodadzą nowe niespotykane dotąd item'y czy lokacje, ja osobiście jestem za tym aby więcej działo się na powierzchni Hyrule czy gdziekolwiek to się będzie działo, przecież takim przykładem też już może być sam Wind Waker(dla mnie najlepsza część serii ;p) gdzie aby zdobyć wszystkie skarby, odnaleźć wszystkie duze wróżki, czy stworzyć wszystkie figurki itp. to trzeba było dużo żeglować(co mi sie cholernie podobało). Ale jak widzisz, Miyamoto już dawno mówił właśnie o tym że chciałby zaimplentować tryb FPP do walki ale jak widać musi się nie sprawdzać bo w żadnych kolejnych Zeld'ach go nie ma(chwała im za to), fakt na pewno czujniki ruchu i WM+ ułatwia sprawe, ale dla mnie jest to kompletnie bezsensowne, wtedy ta klasyczna dla mnie walka straci swą magie i klimat. Tak jak właśnie starfoch mówił, będzie dobrze dopóki będą zmiany dopóki nie będą zbyt drastycznie zmieniały klimat, gameplay itp.
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
chrno pisze:Masterlink opierasz się tylko na tym co przeczytasz i co powiedzieli twórcy serii a nie na własnym przekonaniu czy ci sie będzie to podobać czy nie
Nie, po prostu jeszcze nie wiem czy by mi się to podobało czy nie. Jeśli ktoś ma obawy przed jakimiś zmianami to oznacza, że nie ma zaufania do autorów projektu.
Zmiany nie będą aż tak drastyczne bo wtedy musieliby zmienić gatunek gry - czego byśmy nie chcieli. Ale wprowadzenie do gry nowych pomysłów, które uczynią grę świeżą lub wprowadzą nowe wrażenia jest jak najbardziej na tak.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
Soory że wale z innej armaty ale co to w ogóle jest to FPP
No i właśnie o to chodzi.Aby nie było ogromnych zmian tylko drobne ulepszenia i zmiany które uczynią grę małą rewolucją.
MasterLink pisze:Zmiany nie będą aż tak drastyczne bo wtedy musieliby zmienić gatunek gry - czego byśmy nie chcieli. Ale wprowadzenie do gry nowych pomysłów, które uczynią grę świeżą lub wprowadzą nowe wrażenia jest jak najbardziej na tak.
No i właśnie o to chodzi.Aby nie było ogromnych zmian tylko drobne ulepszenia i zmiany które uczynią grę małą rewolucją.
"Nie lubię chodzić utartymi ścieżkami- wolę tworzyć nowe"
Shigeru Miyamoto
- sEbeQ13
- VIP
- Posty: 2791
- Rejestracja: 28 września 05, 17:14
- Lokalizacja: Las Czystoliść
- Kontaktowanie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/First-person_perspective
Ile razy już gracze się przejechali na takich zmianach...
A znając życie to i znikome. Ponieważ jest to Wii i ma być wprowadzone te jakieś mosziony plus, największej rewolucji się spodziewam w sterowaniu. Jeśli o mnie chodzi chciałbym taką fuzję: OoT + TP = Zelda Wii. Ale co tutaj ma nasze zdanie za znaczenie?
MasterLink pisze:Jeśli ktoś ma obawy przed jakimiś zmianami to oznacza, że nie ma zaufania do autorów projektu.
Ile razy już gracze się przejechali na takich zmianach...
Zmiany nie będą aż tak drastyczne
A znając życie to i znikome. Ponieważ jest to Wii i ma być wprowadzone te jakieś mosziony plus, największej rewolucji się spodziewam w sterowaniu. Jeśli o mnie chodzi chciałbym taką fuzję: OoT + TP = Zelda Wii. Ale co tutaj ma nasze zdanie za znaczenie?
- MasterLink
- Administrator
- Posty: 2774
- Rejestracja: 20 lutego 07, 23:46
- Lokalizacja: Outer Hyrule
- Kontaktowanie:
sEbeQ13 pisze:Ale co tutaj ma nasze zdanie za znaczenie?
Czasami prośby fanów są doceniane i spełniane przez twórców.
“Whe̷n̶e͡ver̡ there͞ is a me͡ȩtįn͟g, ̕a ͘p̷ar̴ti͢ng҉ ͠sh̷all folĺow. But ̵th͘at pa͠r̀t͟i̕ng ҉n̛eed̡s ͟ņo͝t last̕ ́fo̧r̛ev͘eŗ. ͜
͞ ̛W̢het̕he͟ŗ a̕ ́p̴ar͡t̴i̴ng͡ bé f͢ore̴v͜e͘r͟ ̶or͝ ̧mere͡l̕ý ̡for ͜a sho͟r͡t wh͞il̶e.͜.̧. t͝h̕at̴ i̵s ưp̛ ͡to҉ y҉óu.”͟
Wróć do „Legend of Zelda: Skyward Sword”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości